En dan zeker als stalker worden gezien, ik vind mijn berichten wel genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Ga anders naar haar huis toe en breng een serenade onder haar balkon.
Gr. Lisa
Jammer dit TS, je doet toch wel wat moeite voor je chick?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
En dan zeker als stalker worden gezien, ik vind mijn berichten wel genoeg.
Ik vind dat ook een heel slecht idee.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Naar d'r huis gaan zou ik niet doen
Welk cadeau?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk niet dat ze jou een leuke kado gaat geven. Laat het maar zitten.
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtigquote:
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Crutch het volgende:
Als ze je al leuk vond dan nu alsnog niet meer.
Niet zo tactisch van je.
OF ze is een ijskoningin...en die willen vaak dat een man laat zien dat ze ECHT voor haar gaan. En dan moet je vaak net ff dat beetje extras doen ipv alleen een mailtje...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtig
OT; ik denk niet dat ze interesse heeft, anders had ze heus wel IETS trg getuurd
Zoals deze jongen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Gr. Lisa
Wat zou jij dan als vrouw doen, stel iemand stuurt je een bericht via facebook waarin hij zegt je meer dan leuk te vinden. Ga je dan iets terugsturen en in welk geval niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus niet naar de politie, je bent medeplichtig
OT; ik denk niet dat ze interesse heeft, anders had ze heus wel IETS trg getuurd
quote:Ik sluit me ogen en dan ben je daar,
Maar dan open ik ze en dan is het niet waar,
Op dat moment heb ik het even zwaar,
Maar dan denk ik was ik maar bij haar,
En natuurlijk is het soms wat zwaar,
Maar dat komt goed want wij vertrouwen elkaar,
Voor alles wat je voor me doet ben ik je dankbaar,
Je bent voor mij erg dierbaar.
Misschien heeft ze wel een hele grote piemel ipv een kaal geschoren k#tjequote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef anoniemos5 het volgende:
Misschien leest ze haar berichten wel niet.
HEEL erg goed gespeeld idd! Knap staaltje acteerwerk!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Zoals deze jongen?
Ik vind het trouwen wel goed gespeeld.
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Wat zou jij dan als vrouw doen, stel iemand stuurt je een bericht via facebook waarin hij zegt je meer dan leuk te vinden. Ga je dan iets terugsturen en in welk geval niet?
Via haar werk, had ik bijna dagelijks met haar contact een jaar lang.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?
Als ik je niet leuk vind, zou ik iig iets trg sturen van dat ik jou als een vriend zie, of als ik jou niet zo goed ken(ik weet niet hoe goed je haar kent), dan zou ik niks zeggen
Ik heb geen telefoonnummer van haar, dit is de enigste manier.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou denken, gast, heb je niet eens 't lef om mij op te bellen en gewoon op een date vragen?
Als ik je niet leuk vind, zou ik iig iets trg sturen van dat ik jou als een vriend zie, of als ik jou niet zo goed ken(ik weet niet hoe goed je haar kent), dan zou ik niks zeggen
Ja hallo! Je overspoelt haar met berichtjes en gedichten en wat niet al..quote:
Brengen jullie dan een bezoek als ik in de cel zit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Trashcanman het volgende:
Gr. Lisa
Niks zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook al dat ze jou een enge creep vindquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Brengen jullie dan een bezoek als ik in de cel zit.
Ben ik mee eens, een netjes een mooi bericht zou bv zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je weet niet hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |