Wacht haar op na haar werk.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Via haar werk, had ik bijna dagelijks met haar contact een jaar lang.
Owhquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je wilt niet weten hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
Inderdaad, dat had ze op z'n minst wel even kunnen terugsturen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, een netjes een mooi bericht zou bv zijn.
" Ik vind dat je mooie gedichten hebt geschreven, maar sorry de gevoelens zijn niet wederzijds."
Zo zou ik het denk ik doen.
Ze werkt niet meer waar ik contact met haar had, ik weet trouwens wel waar ze werkt maar heb daar niks te zoeken. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet geweest en ben het ook niet van plan.quote:
Ga gewoon dan ontmoet je haar tenminste in het echt. Of durf je niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ze werkt niet meer waar ik contact met haar had, ik weet trouwens wel waar ze werkt maar heb daar niks te zoeken. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet geweest en ben het ook niet van plan.
Ik ben geen stalker ofzo, ik hou het bij het facebook bericht.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ga gewoon dan ontmoet je haar tenminste in het echt. Of durf je niet?
In films gaat het ook zo.
Dat ben je ook wel een beetje... Wij mannen moeten altijd maar rekening houden met de gevoelens van de vrouw, maar wederzijds en even één klein berichtje terugsturen, ho maar... En die arme jongen maar twijfelen en wachten van 'wanneer stuurt ze nou een berichtje terug'...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Owh
Oké, ik zou het onthouden
maar vind het gewoon raar dat als iemand jou amper kent, jou opeens bericht, 1x gebeurd, en ik heb niet gereageerd
Nu voel ik me een bitch
Nou, srry hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ben je ook wel een beetje... Wij mannen moeten altijd maar rekening houden met de gevoelens van de vrouw, maar wederzijds en even één klein berichtje terugsturen, ho maar... En die arme jongen maar twijfelen en wachten van 'wanneer stuurt ze nou een berichtje terug'...
Maar waarom niet even de moeite nemen om ff iets terug te sturen? Bij een baan zeg je toch ook niet "Ik dacht dat je de hint wel zou begrijpen!" dat we niks meer van ons lieten horen tegen een sollicitant.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, srry hoor
Wist ik veel, ik dacht dat hij mijn "hint" gewoon zou begrijpen
Ik vind het ook respectloos als een vrouw niks zegt, op zoiets belangrijks.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar waarom niet even de moeite nemen om ff iets terug te sturen? Bij een baan zeg je toch ook niet "Ik dacht dat je de hint wel zou begrijpen!" dat we niks meer van ons lieten horen tegen een sollicitant.
Stukje respect voor de ander ofzo vind ik dat
dit werkt andersom ook zoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks zeggen?Je wilt niet weten hoeveel mannen in onzekerheid leven omdat vrouwen als jij 'niets terugsturen'... Echt, als je ze niet goed kent of niets met ze wil, stuur ze aub een berichtje. Die mannen hebben duidelijkheid nodig, anders gaan ze twijfelen van 'heeft ze het wel gelezen' etc...
True story
Dat is heel vervelend als iemand zoiets heeft gedaan en kun je er niks tegen doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Walejya het volgende:
Komt ze wel eens op haar FB-profiel dan?
In mijn geval heeft mijn ex een profiel op mijn naam aangemaakt om me te pesten. De berichtjes gaan dan ook naar zijn e-mail.
Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, srry hoor
Wist ik veel, ik dacht dat hij mijn "hint" gewoon zou begrijpen
Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.quote:
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef anoniemos5 het volgende:
[..]
Ik vind het ook respectloos als een vrouw niks zegt, op zoiets belangrijks.
In welk geval zou je niet weten wat je moet zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.
Je bent toch geen kind meer (als je dat doet iig). Tot je 17e snap ik dat maar daarna kan je dat kleine beetje respect/duidelijkheid naar de ander toch wel opbrengen lijkt me?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze niet goed weet hoe ze moet reageren, en daarom niks heeft terug gestuurd.
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar door niks te zeggen maak je het erger.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.
Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je dan zeggen als vrouw? Je wil ook geen valse hoop geven.
Ik zei toch al srry? (niet dat diegene er wat aan heeft nuquote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel...
[..]
Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.
Je zou ze de kost geven die dat wel doen... die niks (meer) van zich laten horen..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je bent toch geen kind meer (als je dat doet iig). Tot je 17e snap ik dat maar daarna kan je dat kleine beetje respect/duidelijkheid naar de ander toch wel opbrengen lijkt me?
Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |