abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 22:14:00 #151
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_104182098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef anoniemos5 het volgende:

[..]

Dat is heel vervelend als iemand zoiets heeft gedaan en kun je er niks tegen doen?
Ik heb 2x keer een e-mail gestuurd, maar er wordt niks aan gedaan. Zelf heb ik dit soort profielen op internet niet, en mijn familie en vrienden weten dat, maar idd, mensen die dit niet weten hebben mij weleens via "mijn" FB-pagina proberen te bereiken, soms hoor ik dat later van ze, maar wie weet heb ik op deze wijze ook potentiële dates misgelopen. Maar goed, dit is natuurlijk wel een uitzondering.
pi_104182101
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik zei toch al srry? (niet dat diegene er wat aan heeft nu :'))
Maar ik zou volgende keer wel ff trg berichten dan :+
Stuur hem alsnog een bericht.
pi_104182143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Walejya het volgende:

[..]

Ik heb 2x keer een e-mail gestuurd, maar er wordt niks aan gedaan. Zelf heb ik dit soort profielen op internet niet, en mijn familie en vrienden weten dat, maar idd, mensen die dit niet weten hebben mij weleens via "mijn" FB-pagina proberen te bereiken, soms hoor ik dat later van ze, maar wie weet heb ik op deze wijze ook potentiële dates misgelopen. Maar goed, dit is natuurlijk wel een uitzondering.
Heeft het valse profiel ook veel vrienden ertussen staan?
pi_104182152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef MAHL het volgende:

[..]

Welke hint? Er is geen hint, want er is geen berichtje... Dus of geen bericht slecht bericht, of geen bericht bericht niet gekregen. En weer twijfel... :{
dat zijn niet alleen vrouwen die zich daar aan schuldig maken.
quote:
[..]

Bij mij niet iig, en ik denk bij de meeste mannen ook niet.
denk dat je eerder een uitzondering op de regel bent dan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_104182169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef anoniemos5 het volgende:

[..]

Stuur hem alsnog een bericht.
Uh, ik weet niet hoor, maar het was in de zomervakantie? :')
pi_104182476
Zeg dat je nog steeds twijfelt
  woensdag 9 november 2011 @ 22:21:07 #157
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_104182552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef anoniemos5 het volgende:

[..]

Heeft het valse profiel ook veel vrienden ertussen staan?
Geen idee, omdat ik zélf geen profiel op FB heb. Ik neem aan van niet, omdat het op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn dat ík het niet ben (tenzij ze alleen vrienden sparen). Een paar jaar geleden wel via een vriendin naar laten kijken, maar sindsdien geen aandacht meer aan besteed, totdat ik dit topic tegenkwam ;-)

Maar over jouw geval, de vriendin die je geschreven hebt en op haar FB-pagina staat, kende je haar ook als zijnde haar vriendin?
pi_104182554
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Walejya het volgende:

[..]

Dadelijk blijkt het naar jou vals profiel te zijn gestuurd, maar dat is toch gewoon ziek als iemand zoiets doet.
pi_104182621
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Walejya het volgende:

[..]

Geen idee, omdat ik zélf geen profiel op FB heb. Ik neem aan van niet, omdat het op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn dat ík het niet ben (tenzij ze alleen vrienden sparen). Een paar jaar geleden wel via een vriendin naar laten kijken, maar sindsdien geen aandacht meer aan besteed, totdat ik dit topic tegenkwam ;-)

Maar over jouw geval, de vriendin die je geschreven hebt en op haar FB-pagina staat, kende je haar ook als zijnde haar vriendin?
Nee dat niet, ik ken haar vrienden/vriendinnen niet. Ze heeft me toen bv verteld dat ze bv geen hyves had.
  woensdag 9 november 2011 @ 22:23:04 #160
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_104182671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef anoniemos5 het volgende:

[..]

Dadelijk blijkt het naar jou vals profiel te zijn gestuurd, maar dat is toch gewoon ziek als iemand zoiets doet.
Lijkt me sterk, ik ben echt weer een uitzondering op de regel. Maar geef eens een hint waar ze werkte of nu werkt?
pi_104182683
Maar eigenlijk denk ik dat vrouwen het sws niet echt leuk vinden om via tekst te horen te krijgen dat een man iets voor dr voelt.

Mannen daarentegen maakt het geen donder uit, informatie = informatie

Daarom zijn mannen cool!
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 22:23:50 #162
236264 crew  capricia
pi_104182717
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Iets van 'bedankt voor je bericht, maar sorry, de gevoelens zijn niet wederzijds'. Klaar. Opgelost. DUIDELIJKHEID.
Ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor zo'n jongen zijn gevoelens. Zeker niet als ik hem nauwelijks ken. Waarom zou ik iets terug schrijven?
Je moet eens weten wat een 'gekken' en 'frusties' er rondlopen. Echt niet dat ik daar allemaal op ga reageren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104182765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Walejya het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, ik ben echt weer een uitzondering op de regel. Maar geef eens een hint waar ze werkte of nu werkt?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Walejya het volgende:

[..]

Iets met eten.
pi_104182870
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet verantwoordelijk voor zo'n jongen zijn gevoelens. Zeker niet als ik hem nauwelijks ken. Waarom zou ik iets terug schrijven?
Je moet eens weten wat een 'gekken' en 'frusties' er rondlopen. Echt niet dat ik daar allemaal op ga reageren.
Ze zouden je in een isoleercel moeten zetten, waar je niet meer in je leven een man ziet.
pi_104182873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom niet, wat een kortzichtige egoïstische levensvisie moet je hebben om zo te denken zeg. 10 sec typen en die gast weet waar hij aan toe is. Moeite he?
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 22:28:37 #166
236264 crew  capricia
pi_104183004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Waarom niet, wat een kortzichtige egoïstische levensvisie moet je hebben om zo te denken zeg. 10 sec typen en die gast weet waar hij aan toe is. Moeite he?
Omdat je op bijv hyves wel 10 van die berichten krijgt.
Je denkt toch zeker niet dat ik daar allemaal persoonlijk op ga reageren? Ik heb nog wel meer te doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 november 2011 @ 22:28:40 #167
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_104183010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef anoniemos5 het volgende:

[..]

[..]

Iets met eten.
Nee, dat ben ik niet. Maar als je haar écht leuk vindt, en de enige andere optie is om naar haar nieuwe werk te gaan, zou ik dat wel doen. Dan heb je tenminste antwoord en weet je zeker dat het niet om een "vals" of oud profiel gaat.
pi_104183075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat vrouwen het sws niet echt leuk vinden om via tekst te horen te krijgen dat een man iets voor dr voelt.

Mannen daarentegen maakt het geen donder uit, informatie = informatie

Daarom zijn mannen cool!
Ligt er bij aan van wie het afkomstig is..

Als ik de man in kwestie ook erg leuk vind, maakt het mij niet uit als hij via tekst laat weten dat hij mij leuk vindt.
Een leuk kaartje, berichtje of mailtje is dan zeker welkom.

Mocht ik de man in kwestie niet leuk vinden, dan ben ik zo happig om zulke berichten te ontvangen.
Omdat ik dan degene niet wel kwetsen of valse hoop wil geven kan het wel even duren voordat er een antwoord komt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_104183079
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Walejya het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet. Maar als je haar écht leuk vindt, en de enige andere optie is om naar haar nieuwe werk te gaan, zou ik dat wel doen. Dan heb je tenminste antwoord en weet je zeker dat het niet om een "vals" of oud profiel gaat.
Ik bedoel dat had ze toen in het weekend als bijbaan.
pi_104183128
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik daar allemaal persoonlijk op ga reageren? Ik heb nog wel meer te doen.
Nee oke fair, als het een jongen is die je half niet kent kan je ook afvragen hoe reeel het is dat diegene je "leuk" vindt. Maar als het een jongen is die je kent en aangeeft dattie gevoelens voor je heeft?
pi_104183197
quote:

[..]

Bitch spotted. Serieus, copy/paste desnoods een korte maar duidelijke reactie :{
pi_104183199
quote:

[..]

De isoleercel in en je hele leven geen man meer, dan ga je het misschien na een tijdje wel waarderen
pi_104183240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Walejya het volgende:

[..]

Ben je tussen de 20 en 30 jaar?
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 22:34:08 #174
236264 crew  capricia
pi_104183336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee oke fair, als het een jongen is die je half niet kent kan je ook afvragen hoe reeel het is dat diegene je "leuk" vindt. Maar als het een jongen is die je kent en aangeeft dattie gevoelens voor je heeft?
Dat ligt er dus aan hoe goed ik hem ken.
Is het een vage kennis, dan reageer ik niet.
Ook niet als ik iemand bijv al een maand niet gesproken heb en alleen ken van stappen of zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104183361
Ik zou trowuens ook naar d'r nieuwe werk gaan hoor anoniemo

Gewoon rond 5 uur haar opwachten met een roos ofzo, en dan vragen of ze mee gaat iets drinken ergens. Dan heb je iig een face to face reactie, dat is altijd het beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')