Ik heb niks op haar wall gepostquote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Stralend het volgende:
Heb je het op haar wall gepost? Dan kan het best zijn dat ze het gemist heeft of nog moet lezen. Probeer het nog eens irl.
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
duh, om beleefd te zijn en jou niet te kwetsen.
Dit topic is een hoax.
quote:
quote:
Kijk, zij begrijpt het!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Sommige mensen zitten niet dagelijks op Facebook, hyves of dat soort onzin.
Als je haar IRL kent, ga je er gewoon als een echte vent op af....
Facebook is voor gaylords.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Ja TS ga haar vooral stalkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef secret-girl het volgende:
Ik denk dat ze geen interesse heb? Misschien kan je via facebook haar email adres vinden? Dan daar een mailtje heensturen?
Dat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS ga haar vooral stalken![]()
Het is toch al duidelijk dat ze niks van ts moet hebben.
Ze vraagt of je haar met rust wilt laten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef anoniemos5 het volgende:
Ik vind een vrouw heel leuk en heb haar dat laten weten via facebook, maar ze zegt niks terug en ook een vriendin van haar zegt niks terug en nu?
Ik zit er ook niet veel op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
Dan had ze dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze vraagt of je haar met rust wilt laten.
Aan hints hebben mannen een broertje dood, wij doen zelden aan hints.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Nee hr, sommige vrouwen vinden het moeilijk om zoiets te moeten zeggen want ze willen niemand kwetsen of geen ruzie. Het is ook aan jou om hints te begrijpen, als zij er niet op in gaat, dan vind ze je dus ook niet leuk of boeiend.
Ik vind het juist kwetsend door niks te zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Nee hr, sommige vrouwen vinden het moeilijk om zoiets te moeten zeggen want ze willen niemand kwetsen of geen ruzie. Het is ook aan jou om hints te begrijpen, als zij er niet op in gaat, dan vind ze je dus ook niet leuk of boeiend.
Waarom ben je zo opdringerig? Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef anoniemos5 het volgende:
citeer " Jammer TS, zoek je volgende slachtoffer maar om te stalken" Ik ben misschien weleens wat opdringerig naar vrouwen.
Meestal loopt het wel wat uit de hand.quote:Op zondag 13 november 2011 02:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom ben je zo opdringerig? Wat denk je daarmee te kunnen bereiken?
Misschien?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef anoniemos5 het volgende:
citeer " Jammer TS, zoek je volgende slachtoffer maar om te stalken" Ik ben misschien weleens wat opdringerig naar vrouwen.
Hahaha.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |