jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef L0t.. het volgende:
Gaan jullie nog wel eens naar de sinterklaasintocht in julie stad kijken?
WAKKER WORDEN!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef L0t.. het volgende:
Neeeee wtf, Johan Derksen in een reclame van de Nederlandse energiemaatschappij, wat triest![]()
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.quote:Mozy: Maar zyzz wilden ook tot het uiterste gaan. Dat was zijn instelling vanaf dag 1. Ik heb bij jou (Panzermaus) het idee dat je gewoon gespierder wil zijn dan de meeste mensen. Is het niet?
Wil je het zoals mij?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.
Aai aai aaiquote:
ja whatever hij moet echt z'n bek houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Maisnon het volgende:
Ja Johan Derksen zei al dat het puur voor het geld was dat het hem allemaal niks kon uitmaken
Heerlijk manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aai aai aai
I am your butterfly
I need your protection
Be my samurai
Ik mag die man ook totaal nietquote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja whatever hij moet echt z'n bek houden
Ontzettend veel geluisterd die cd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heerlijk man. Lekker duister liedje.
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziekquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ontzettend veel geluisterd die cd.
Niet omdat het zo'n geweldig album was, maar gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziek. Nu deze echter en Mac Miller heb ik ook wel een beetje ontdekt
.
RV en BT gemeet?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef langlevegriekenland het volgende:
Nu ik mezelf officieel te oud heb verklaard voor sociale experimenten, ga ik eens positief iets beweren.
Na 3 dagen Groningen (en ja, het is ziek dat ik er nog nooit geweest ben) kan ik mede aangestoken door een nogal mooi Elvis Costello Concert en een Ierse pub die iedere dag vol zat met Groningse studenten en studentes eerlijk zeggen dat Groningen een echte leuke stad is.
Eensquote:
Oh nee, je verkeert in de illusie dat FOK!kers tegenkomen ergens op mijn lijstje staat, wat niet zo is.quote:
Wat wel zo was.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef langlevegriekenland het volgende:
[..]
Oh nee, je verkeert in de illusie dat FOK!kers tegenkomen ergens op mijn lijstje staat, wat niet zo is.
Ik verken graag steden en met name Nederlandse steden omdat het hele "Kijk mij een naar Rome, Barcelona, Mallorca, Parijs enz gaan" gedoe vrij saai is, en ik het veel gaver vind als je in je eigen land nog iets leuks kunt ontdekken. Dus voor de eerste keer in Groningen zitten is dan nog best een ervaring.
Oh nee je moet 'm eigenlijk knippen.. de pleister :p. Maar dat zijn van die lange pelisters die je altijd moet knippen.. maar nu moet je 'm anders knippen. Die heb iknietquote:
hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Is lot hier?Of weet iemand van jullie dat, hoe kun je het best een pleister op de top an je vinger oen?
Als 't wondje echt bovenop je vinger zit zeg maar.. dus er simpel om heen gaat niet.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahja ik ben er maar ik heb geen idee joh
gewoon eentje zo over het topje en dan nog fixeren met een pleister rondom ofzo?
heb je het bijgevoegde feedbackformulier ingevuld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Maisnon het volgende:
Laki ik heb je progresspics ontvangen
quote:
heb je hem al uit en aangezet?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Allure_ het volgende:
lot mijn bb blijft maar knipperen terwijl ik geen berichtje heb ontvangen, wat nu?
what was i thinkingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol en 8 seconden onbereikbaar zijn?
ik snap hetquote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Allure_ het volgende:
lot bij bruno mars moet ik altijd aan chuck denken, terwijl nergens op slaat, wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol en 8 seconden onbereikbaar zijn?
wat is er mis met julliequote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
ally kom hier
dress up
spreid je hertenbenen
Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat niemand die daadwerkelijk straattaal spreekt die bijbel gaat lezenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef ynuhh het volgende:
De torrie van mattie.
De bijbel in straattaal.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat niemand daadwerkelijk lamon's posts gaat lezen
Uhu. Ik denk ook dat de straattaal te levendig is. Dus dat wanneer je de bijbel uitbrengt in straattaal dat er alweer zoveel veranderd is. Of dat het te veel aan een regio cq stad gebonden is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat niemand die daadwerkelijk straattaal spreekt die bijbel gaat lezen
Ik weet niet, ik ben er een keer met de bus langsgereden, er stonden volgens mij wel een stuk of 15 tentjes ofzo, ik zag alleen maar 1 man rondlopenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef ynuhh het volgende:
Hoeveel tenten staan er bij jullie lot?Hier drie.
Het zag er erg treurig uit icm het grijze weer.
Oh daar heb ik echt helemaal niks van meegekregenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef tliciouz het volgende:
Overal rondbazuinen dat ze de stad gaan bezetten en ondertussen een vergunning aanvragen bij de gemeente Arnhem
hahah ik ging ZO hard stuk om dezequote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef langlevegriekenland het volgende:
[..]
Als je toch gaat zuigen neem dan een echte pik ipv enkel woorden.
quote:
Jij lijkt op Lamon.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Als laatste sociale experimentje om het af te leren ben ik wat gaan webcammen met dit gezicht, en ineens zijn mensen minder aardig tegen me.
So much for the natural good in people..
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ik wil m'n haar verven in een mooie kleur bruin. Maar op internet kun je nooit ergens goede reviews of kleuren vindenquote:
Laat mijn Ally eens met rust.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ally is MVV .. Vn regelen. En dat binnen 5 minuten na mijn DM.keep up the good work
Hiquote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Laat mijn Ally eens met rust.
Wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ally is MVV .. Vn regelen. En dat binnen 5 minuten na mijn DM.keep up the good work
En als ik het haal ga ik nog een keer knallen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hi. Jij gaat knallen morgen
.
[..]
Wat?
Waarom.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Laat mijn Ally eens met rust.
Ik vind Mila leuk dus doe die maarquote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vind ik gaaf, maar ik ben bang dat het te rood uitslaat.
Die middelste staat jou goed denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vind ik gaaf, maar ik ben bang dat het te rood uitslaat.
Al ik het verf is het alsnog niet 1 kleur. Heb altijd lichtere en donkere plukken erdoor heen zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn haar juist niet 1 kleur hebben. Ik weet nog wel dat wd eeuwen zocht naar zo'n blond kapsel wat licht en donker tegelijkertijd was, met veel diepte zeg maar.
Dat vind ik wel mooi misschien
Hmm ja, maar welke kleur is datquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die middelste staat jou goed denk ik.
jou :$quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Allure_ het volgende:
http://www.johnfrieda.nl/(...)m-colour/shades.aspx
Wat vinden jullie mooi?
Ik gokte maar wat, ik kan al die net niet sterretjes niet bijhouden, maar lelijk zijn ze wel.quote:
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nuquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
Ok ok ik ga wel weg dan.quote:
Zo'n leuk girl next door type zonder teveel opsmuk, maar ook zij wordt wel oud nu hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven.
Waarom een fobie?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nu. Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven
.
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom een fobie?
Maar ik ga mijn rust pakken, welterusten
Kinderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Vraag me wel eens af als vrouwen dat realiseren, welke passie ze dan omarmen.
Klopt verdomme ook nog, en dan maakt de jongere generatie hun mede vrouwen uit voor pittigkapselvolk met extreme kinderwens, terwijl dat hun eigen voorland is..quote:
En wat wordt het?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het even in de groeps App gegooid en ik ben er al uit. Toch bedankt.
5 en 6n lijken teveel op mijn eigen haarkleur, beetje doffigquote:
Leuk experiment.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
5 en 6n lijken teveel op mijn eigen haarkleur, beetje doffig. Ik wil het graag wat warmer. Dus het wordt 5B, lekker gek
.
beter dan niks hequote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan je dat nou bepalen aan de hand van die plaatjes?
De uiteindelijke haarkleur wordt toch altijd anders dan wat op de verpakking staat, vanwege je eigen haarkleur. Het is dus gewoon maar wat kiezen en hopen dat het niet lelijk wordtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan je dat nou bepalen aan de hand van die plaatjes?
In principe wel ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De uiteindelijke haarkleur wordt toch altijd anders dan wat op de verpakking staat, vanwege je eigen haarkleur. Het is dus gewoon maar wat kiezen en hopen dat het niet lelijk wordt.
omdat je een zeikerd bent met te hoge standaardenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Waarom heb ik trouwens continu als ik een meisje leuk vind en daarna "dichterbij kom" dat ik meteen imperfecties ga zien en ze meteen veel minder is
Omdat ze teveel rotzooi op smeert waardoor ze je afleid van haar karakter, en als ze je dan met uiterlijk gevangen denkt te hebben, is het ook niets, lelijk van dichtbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Waarom heb ik trouwens continu als ik een meisje leuk vind en daarna "dichterbij kom" dat ik meteen imperfecties ga zien en ze meteen veel minder is
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
[..]
Omdat ze teveel rotzooi op smeert waardoor ze je afleid van haar karakter, en als ze je dan met uiterlijk gevangen denkt te hebben, is het ook niets, lelijk van dichtbij.
Zelfdestructie van het vrouw wezen, daarom zijn ze ook zo gefrustreerd.
Dit lolol, mouzur beseft niet eens dat hij het niet echt voor het kiezen heeft en heeft liever geen seks dan seks met een 6 of een 7quote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
omdat je een zeikerd bent met te hoge standaarden
2010 beldequote:Op donderdag 10 november 2011 09:42 schreef Potloodvis het volgende:
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy ry in ‘n Peugeot twee nul ses.
Hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Haha zo'n gast die ik wel eens zag bij concerten heeft gister lapdance gehad op het podium van Rihanna.![]()
Helemaal vergeten dat muziek die ouder is dan dit jaar niet meer leuk gevonden mag worden. Mijn fout!quote:
Cool story broquote:Op donderdag 10 november 2011 09:54 schreef BobbyB het volgende:
Saillant detail: hij valt niet op vrouwen.
quote:
hoezo zou ik dan wegrennen?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Werd je achterna gezeten door een groepje negers?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:26 schreef Salatrel het volgende:
nee een indo in een mazda en een camera met telelens
Tot en met 31 januari, daarna verval ik weer in oude gewoonten.quote:
jij met je gewoontesquote:Op donderdag 10 november 2011 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot en met 31 januari, daarna verval ik weer in oude gewoonten.
Tenzij ik heel veel 's ochtends ga werken.
Mensen zijn nou eenmaal gewoontedierenquote:
jij troetelbeertjequote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn nou eenmaal gewoontedieren
Noem je me nou dik?!quote:
beertje hoeven niet dik te zijnquote:
Oh dan is het goed,quote:
hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is het goed,
want die troetelbeertjes zijn dat wel.
Ik heb geen zin in mijn meegebrachte boterhammen.quote:
ben je al zo oudquote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mijn meegebrachte boterhammen.
Het lijkt de middelbare school wel.
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.quote:
Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.
iig iets met een 2*quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.
onbegrijpelijk inddquote:Op donderdag 10 november 2011 13:09 schreef BobbyB het volgende:
Wat hebben jullie vrouwen toch met negers?
waarop dan¿quote:
Nja halfbloedjes zijn soms wel mooi hoorquote:
die zijn dan ook niet zwartquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja halfbloedjes zijn soms wel mooi hoor
Hun grote penis. Waarom denk je anders dat ze erop vallen?quote:
of mij dat wat zou boeien. Gaat er toch om wat je er mee kanquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hun grote penis. Waarom denk je anders dat ze erop vallen?
Wij gaan ook uit eten of wokken, en vervolgens krijg ik cadeau's van mijn ouders. Iets nuttigs, dat wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maisnon het volgende:
En gaan jullie nog wat doen met Sinterklaas? 't is al weer bijna zover
Wij gaan dit jaar met Kerst suprise doen ipv met Sinterklaas, want mn semibroertje kan dan pas uit Zweden langskomen.
Met de andere familie gaan we met zn allen eten samen ergens, en daarna wel wat met kadootjes enzo
Heb nog wel een zak voor jou. En een zak chocolade pepernotenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Plus wanneer ik kan zit ik chocoladepepernoten te eten
Nieuwe sokken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij gaan ook uit eten of wokken, en vervolgens krijg ik cadeau's van mijn ouders. Iets nuttigs, dat wel.
klinkt gezelligquote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maisnon het volgende:
En gaan jullie nog wat doen met Sinterklaas? 't is al weer bijna zover
Wij gaan dit jaar met Kerst suprise doen ipv met Sinterklaas, want mn semibroertje kan dan pas uit Zweden langskomen.
Met de andere familie gaan we met zn allen eten samen ergens, en daarna wel wat met kadootjes enzo
Plus wanneer ik kan zit ik chocoladepepernoten te eten
Kan ik ook die 2e zonder die 1e krijgen?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij gaan ook uit eten of wokken, en vervolgens krijg ik cadeau's van mijn ouders. Iets nuttigs, dat wel.
[..]
Heb nog wel een zak voor jou. En een zak chocolade pepernoten.
ik zou ook wat met jou willen vieren, maar daar heb jij ook niet zo'n in..quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat we een chocoladeletter uitwisselen, meer niet.
Mijn zusje wil wel samen sinterklaas vieren, maar ik heb er niet zo'n zin in..
Kopen wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan ik ook die 2e zonder die 1e krijgen?
Zoals wat vieren?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou ook wat met jou willen vieren, maar daar heb jij ook niet zo'n in..
wat er maar te vieren valtquote:
Afschaffing van slavernij?quote:
als jij dat wilt vierenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afschaffing van slavernij?
kop thee / deken / kaarsen aan / filmpje aan.quote:
ik heb een vriendin en die heeft precies hetzelfde. En dan is het ook nog gewoon 25 graden in huis en nog heeft ze het koud.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Maisnon het volgende:
kop thee check, 2 truien over elkaarcheck
koukleunquote:
een niet m'nquote:
ik heb gekkere dingen zien gebeurenquote:
wat is ditquote:
spuug het uit. ik weet dat je mijn internetmening serieus neemtquote:
waarder ik , maar heb al gesliktquote:Op donderdag 10 november 2011 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
spuug het uit. ik weet dat je mijn internetmening serieus neemt
ik ben ok hemel van mn apropo zeg ben sanders die niet gaat trouwe biografi van ar kellie in de lente en de gewone mense mar werkequote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Allure_ het volgende:
BEN HEELMAAL GESTRESST JONGE IK MOET LEREN ZIT IK PHINEAS FERB TE KYKEN WHAT IS WRONG WITH ME BEL de POltie brandweer hallo
Ik ben helemaal trotsquote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar moet het even afkloppen want heb het cijfer nog niet.
Zal ik doenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal trots![]()
![]()
. Stuur me even die positieve vibes door
.
kuukske van eigen deegquote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef Maisnon het volgende:
we hebben geen kuukskes in huis ik voel de honger al opkomen
Ik heb echt geen focus meerquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, ik wilde even laten weten dat ik mij ga douchen.
Dat sowieso.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef ynuhh het volgende:
En weer weg. Trein richting Lana halen.
Ja dan heb je er geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nice. Ik moet algemene bouwkunde en mechanica herkansen. Had 3,5 en 2,6. FML.
Jawel, ik heb de vragen opgeschreven dus nu kan ik voor de hertentamens bepaalde onderdelen leren i.p.v. complete boekenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja dan heb je er geen kaas van gegeten.
Volg de actualiteit eens een beetje man!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doet die lichtkoepel voor Eindhoven CS?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doet die lichtkoepel voor Eindhoven CS?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volg de actualiteit eens een beetje man!
Nou, op naar het eerste biertje zeg ik dan maar.quote:
Trein? Trein!? Tram bedoelde ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef ynuhh het volgende:
En weer weg. Trein richting Lana halen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef fyah het volgende:
hahaha ik ga hier steeds harder om lachen![]()
![]()
quote:
quote:
niet jaloers worden hequote:
Oh oke..quote:
quote:
Waarom ga jij in godsnaam met het openbaar vervoer?quote:
I want toooo breaak freee (8)quote:
huhquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam met het openbaar vervoer?
Nou ik neem aan dat je volwassen bent en een baan hebt.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
hoeren neuken nooit meer werken
alleen maar hoeren neukeee, en nooit meer werkenn
omdat het een beetje duur is om met de auto te gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je volwassen bent en een baan hebt.
Waarom ga je in godsnaam dan nog met het ov.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
hoeren neuken nooit meer werken
alleen maar hoeren neukeee, en nooit meer werkenn
Mijn tandarts heeft geen assistentequote:Op vrijdag 11 november 2011 08:19 schreef Salatrel het volgende:
zo verse apk op mijn gebit en in de ogen van de tandartsassistente is het nog gewoon lente
Het leven is duur.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef wise het volgende:
omdat het een beetje duur is om met de auto te gaan.
'Favo'quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:02 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Leuk, mijn favo sfeer nummer gecoverd door Rice.
De mijne wel, maar die is net zo oud als de tandarts zelf.quote:
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijgquote:
Trololololo!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijg
quote:
omdat ik me niet graag zou mengen met al het OV plebs, al krijg ik geld toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijg
Krijg je met de auto niets vergoed dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
Ja bitte!quote:
Ja op jouw leeftijd zijn mensen die met het OV gaan meestal echt heel raar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
omdat ik me niet graag zou mengen met al het OV plebs, al krijg ik geld toe.
quote:
Babyzacht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Smoel houwe jij, boerinneke.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja op jouw leeftijd zijn mensen die met het OV gaan meestal echt heel raar.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babyzacht?eerst insmeren met switszalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |