hoezo zou ik dan wegrennen?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Werd je achterna gezeten door een groepje negers?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:26 schreef Salatrel het volgende:
nee een indo in een mazda en een camera met telelens
Tot en met 31 januari, daarna verval ik weer in oude gewoonten.quote:
jij met je gewoontesquote:Op donderdag 10 november 2011 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot en met 31 januari, daarna verval ik weer in oude gewoonten.
Tenzij ik heel veel 's ochtends ga werken.
Mensen zijn nou eenmaal gewoontedierenquote:
jij troetelbeertjequote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn nou eenmaal gewoontedieren
Noem je me nou dik?!quote:
beertje hoeven niet dik te zijnquote:
Oh dan is het goed,quote:
hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is het goed,
want die troetelbeertjes zijn dat wel.
Ik heb geen zin in mijn meegebrachte boterhammen.quote:
ben je al zo oudquote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in mijn meegebrachte boterhammen.
Het lijkt de middelbare school wel.
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.quote:
Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.
iig iets met een 2*quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet lekker niet hoe oud ik ben.
onbegrijpelijk inddquote:Op donderdag 10 november 2011 13:09 schreef BobbyB het volgende:
Wat hebben jullie vrouwen toch met negers?
waarop dan¿quote:
Nja halfbloedjes zijn soms wel mooi hoorquote:
die zijn dan ook niet zwartquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja halfbloedjes zijn soms wel mooi hoor
Hun grote penis. Waarom denk je anders dat ze erop vallen?quote:
of mij dat wat zou boeien. Gaat er toch om wat je er mee kanquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hun grote penis. Waarom denk je anders dat ze erop vallen?
Wij gaan ook uit eten of wokken, en vervolgens krijg ik cadeau's van mijn ouders. Iets nuttigs, dat wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maisnon het volgende:
En gaan jullie nog wat doen met Sinterklaas? 't is al weer bijna zover
Wij gaan dit jaar met Kerst suprise doen ipv met Sinterklaas, want mn semibroertje kan dan pas uit Zweden langskomen.
Met de andere familie gaan we met zn allen eten samen ergens, en daarna wel wat met kadootjes enzo
Heb nog wel een zak voor jou. En een zak chocolade pepernotenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Plus wanneer ik kan zit ik chocoladepepernoten te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |