Al ik het verf is het alsnog niet 1 kleur. Heb altijd lichtere en donkere plukken erdoor heen zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn haar juist niet 1 kleur hebben. Ik weet nog wel dat wd eeuwen zocht naar zo'n blond kapsel wat licht en donker tegelijkertijd was, met veel diepte zeg maar.
Dat vind ik wel mooi misschien
Hmm ja, maar welke kleur is datquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die middelste staat jou goed denk ik.
jou :$quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Allure_ het volgende:
http://www.johnfrieda.nl/(...)m-colour/shades.aspx
Wat vinden jullie mooi?
Ik gokte maar wat, ik kan al die net niet sterretjes niet bijhouden, maar lelijk zijn ze wel.quote:
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nuquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
Ok ok ik ga wel weg dan.quote:
Zo'n leuk girl next door type zonder teveel opsmuk, maar ook zij wordt wel oud nu hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven.
Waarom een fobie?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nu. Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven
.
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom een fobie?
Maar ik ga mijn rust pakken, welterusten
Kinderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Vraag me wel eens af als vrouwen dat realiseren, welke passie ze dan omarmen.
Klopt verdomme ook nog, en dan maakt de jongere generatie hun mede vrouwen uit voor pittigkapselvolk met extreme kinderwens, terwijl dat hun eigen voorland is..quote:
En wat wordt het?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het even in de groeps App gegooid en ik ben er al uit. Toch bedankt.
5 en 6n lijken teveel op mijn eigen haarkleur, beetje doffigquote:
Leuk experiment.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
5 en 6n lijken teveel op mijn eigen haarkleur, beetje doffig. Ik wil het graag wat warmer. Dus het wordt 5B, lekker gek
.
beter dan niks hequote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan je dat nou bepalen aan de hand van die plaatjes?
De uiteindelijke haarkleur wordt toch altijd anders dan wat op de verpakking staat, vanwege je eigen haarkleur. Het is dus gewoon maar wat kiezen en hopen dat het niet lelijk wordtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan je dat nou bepalen aan de hand van die plaatjes?
In principe wel ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De uiteindelijke haarkleur wordt toch altijd anders dan wat op de verpakking staat, vanwege je eigen haarkleur. Het is dus gewoon maar wat kiezen en hopen dat het niet lelijk wordt.
omdat je een zeikerd bent met te hoge standaardenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Waarom heb ik trouwens continu als ik een meisje leuk vind en daarna "dichterbij kom" dat ik meteen imperfecties ga zien en ze meteen veel minder is
Omdat ze teveel rotzooi op smeert waardoor ze je afleid van haar karakter, en als ze je dan met uiterlijk gevangen denkt te hebben, is het ook niets, lelijk van dichtbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In principe wel ja.
Waarom heb ik trouwens continu als ik een meisje leuk vind en daarna "dichterbij kom" dat ik meteen imperfecties ga zien en ze meteen veel minder is
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
[..]
Omdat ze teveel rotzooi op smeert waardoor ze je afleid van haar karakter, en als ze je dan met uiterlijk gevangen denkt te hebben, is het ook niets, lelijk van dichtbij.
Zelfdestructie van het vrouw wezen, daarom zijn ze ook zo gefrustreerd.
Dit lolol, mouzur beseft niet eens dat hij het niet echt voor het kiezen heeft en heeft liever geen seks dan seks met een 6 of een 7quote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
omdat je een zeikerd bent met te hoge standaarden
2010 beldequote:Op donderdag 10 november 2011 09:42 schreef Potloodvis het volgende:
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy ry in ‘n Peugeot twee nul ses.
Hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Haha zo'n gast die ik wel eens zag bij concerten heeft gister lapdance gehad op het podium van Rihanna.![]()
Helemaal vergeten dat muziek die ouder is dan dit jaar niet meer leuk gevonden mag worden. Mijn fout!quote:
Cool story broquote:Op donderdag 10 november 2011 09:54 schreef BobbyB het volgende:
Saillant detail: hij valt niet op vrouwen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |