Al ik het verf is het alsnog niet 1 kleur. Heb altijd lichtere en donkere plukken erdoor heen zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn haar juist niet 1 kleur hebben. Ik weet nog wel dat wd eeuwen zocht naar zo'n blond kapsel wat licht en donker tegelijkertijd was, met veel diepte zeg maar.
Dat vind ik wel mooi misschien
Hmm ja, maar welke kleur is datquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die middelste staat jou goed denk ik.
jou :$quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Allure_ het volgende:
http://www.johnfrieda.nl/(...)m-colour/shades.aspx
Wat vinden jullie mooi?
Ik gokte maar wat, ik kan al die net niet sterretjes niet bijhouden, maar lelijk zijn ze wel.quote:
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nuquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
Ok ok ik ga wel weg dan.quote:
Zo'n leuk girl next door type zonder teveel opsmuk, maar ook zij wordt wel oud nu hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Alyson Hannigan (jeweetwel, van Buffy en How I Met your Mother) heeft ook altijd een variatie van rood als haarkleurdus dat is vast ook een inspiratie
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven.
Waarom een fobie?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan weer te roodsig. Ik pak wel gewoon bruin, dan ziet het er in ieder geval weer levendiger uit dan nu. Je weet dat ik een fobie heb voor redheads, dus een fout kan ik me niet veroorloven
.
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom een fobie?
Maar ik ga mijn rust pakken, welterusten
Kinderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Vraag me wel eens af als vrouwen dat realiseren, welke passie ze dan omarmen.
Klopt verdomme ook nog, en dan maakt de jongere generatie hun mede vrouwen uit voor pittigkapselvolk met extreme kinderwens, terwijl dat hun eigen voorland is..quote:
En wat wordt het?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het even in de groeps App gegooid en ik ben er al uit. Toch bedankt.
5 en 6n lijken teveel op mijn eigen haarkleur, beetje doffigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |