quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, ik wilde even laten weten dat ik mij ga douchen.
Dat sowieso.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef ynuhh het volgende:
En weer weg. Trein richting Lana halen.
Ja dan heb je er geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nice. Ik moet algemene bouwkunde en mechanica herkansen. Had 3,5 en 2,6. FML.
Jawel, ik heb de vragen opgeschreven dus nu kan ik voor de hertentamens bepaalde onderdelen leren i.p.v. complete boekenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja dan heb je er geen kaas van gegeten.
Volg de actualiteit eens een beetje man!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doet die lichtkoepel voor Eindhoven CS?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doet die lichtkoepel voor Eindhoven CS?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volg de actualiteit eens een beetje man!
Nou, op naar het eerste biertje zeg ik dan maar.quote:
Trein? Trein!? Tram bedoelde ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef ynuhh het volgende:
En weer weg. Trein richting Lana halen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef fyah het volgende:
hahaha ik ga hier steeds harder om lachen![]()
![]()
quote:
quote:
niet jaloers worden hequote:
Oh oke..quote:
quote:
Waarom ga jij in godsnaam met het openbaar vervoer?quote:
I want toooo breaak freee (8)quote:
huhquote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam met het openbaar vervoer?
Nou ik neem aan dat je volwassen bent en een baan hebt.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
hoeren neuken nooit meer werken
alleen maar hoeren neukeee, en nooit meer werkenn
omdat het een beetje duur is om met de auto te gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je volwassen bent en een baan hebt.
Waarom ga je in godsnaam dan nog met het ov.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
hoeren neuken nooit meer werken
alleen maar hoeren neukeee, en nooit meer werkenn
Mijn tandarts heeft geen assistentequote:Op vrijdag 11 november 2011 08:19 schreef Salatrel het volgende:
zo verse apk op mijn gebit en in de ogen van de tandartsassistente is het nog gewoon lente
Het leven is duur.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef wise het volgende:
omdat het een beetje duur is om met de auto te gaan.
'Favo'quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:02 schreef beereneenlusenscoon het volgende:
Leuk, mijn favo sfeer nummer gecoverd door Rice.
De mijne wel, maar die is net zo oud als de tandarts zelf.quote:
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijgquote:
Trololololo!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijg
quote:
omdat ik me niet graag zou mengen met al het OV plebs, al krijg ik geld toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik, kan alles wel betalen, maar waarom met de auto als ik alles vergoed krijg
Krijg je met de auto niets vergoed dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
Ja bitte!quote:
Ja op jouw leeftijd zijn mensen die met het OV gaan meestal echt heel raar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
omdat ik me niet graag zou mengen met al het OV plebs, al krijg ik geld toe.
quote:
Babyzacht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Smoel houwe jij, boerinneke.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja op jouw leeftijd zijn mensen die met het OV gaan meestal echt heel raar.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babyzacht?eerst insmeren met switszalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |