jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef L0t.. het volgende:
Gaan jullie nog wel eens naar de sinterklaasintocht in julie stad kijken?
WAKKER WORDEN!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef L0t.. het volgende:
Neeeee wtf, Johan Derksen in een reclame van de Nederlandse energiemaatschappij, wat triest![]()
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.quote:Mozy: Maar zyzz wilden ook tot het uiterste gaan. Dat was zijn instelling vanaf dag 1. Ik heb bij jou (Panzermaus) het idee dat je gewoon gespierder wil zijn dan de meeste mensen. Is het niet?
Wil je het zoals mij?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.
Aai aai aaiquote:
ja whatever hij moet echt z'n bek houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Maisnon het volgende:
Ja Johan Derksen zei al dat het puur voor het geld was dat het hem allemaal niks kon uitmaken
Heerlijk manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aai aai aai
I am your butterfly
I need your protection
Be my samurai
Ik mag die man ook totaal nietquote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja whatever hij moet echt z'n bek houden
Ontzettend veel geluisterd die cd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heerlijk man. Lekker duister liedje.
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziekquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ontzettend veel geluisterd die cd.
Niet omdat het zo'n geweldig album was, maar gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziek. Nu deze echter en Mac Miller heb ik ook wel een beetje ontdekt
.
RV en BT gemeet?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef langlevegriekenland het volgende:
Nu ik mezelf officieel te oud heb verklaard voor sociale experimenten, ga ik eens positief iets beweren.
Na 3 dagen Groningen (en ja, het is ziek dat ik er nog nooit geweest ben) kan ik mede aangestoken door een nogal mooi Elvis Costello Concert en een Ierse pub die iedere dag vol zat met Groningse studenten en studentes eerlijk zeggen dat Groningen een echte leuke stad is.
Eensquote:
Oh nee, je verkeert in de illusie dat FOK!kers tegenkomen ergens op mijn lijstje staat, wat niet zo is.quote:
Wat wel zo was.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef langlevegriekenland het volgende:
[..]
Oh nee, je verkeert in de illusie dat FOK!kers tegenkomen ergens op mijn lijstje staat, wat niet zo is.
Ik verken graag steden en met name Nederlandse steden omdat het hele "Kijk mij een naar Rome, Barcelona, Mallorca, Parijs enz gaan" gedoe vrij saai is, en ik het veel gaver vind als je in je eigen land nog iets leuks kunt ontdekken. Dus voor de eerste keer in Groningen zitten is dan nog best een ervaring.
Oh nee je moet 'm eigenlijk knippen.. de pleister :p. Maar dat zijn van die lange pelisters die je altijd moet knippen.. maar nu moet je 'm anders knippen. Die heb iknietquote:
hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Is lot hier?Of weet iemand van jullie dat, hoe kun je het best een pleister op de top an je vinger oen?
Als 't wondje echt bovenop je vinger zit zeg maar.. dus er simpel om heen gaat niet.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
hahahja ik ben er maar ik heb geen idee joh
gewoon eentje zo over het topje en dan nog fixeren met een pleister rondom ofzo?
heb je het bijgevoegde feedbackformulier ingevuld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Maisnon het volgende:
Laki ik heb je progresspics ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |