jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef L0t.. het volgende:
Gaan jullie nog wel eens naar de sinterklaasintocht in julie stad kijken?
WAKKER WORDEN!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef L0t.. het volgende:
Neeeee wtf, Johan Derksen in een reclame van de Nederlandse energiemaatschappij, wat triest![]()
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.quote:Mozy: Maar zyzz wilden ook tot het uiterste gaan. Dat was zijn instelling vanaf dag 1. Ik heb bij jou (Panzermaus) het idee dat je gewoon gespierder wil zijn dan de meeste mensen. Is het niet?
Wil je het zoals mij?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, het heeft niets met andere mensen te maken. Ik heb gewoon een beeld in mijn hoofd van hoe ik het wil hebben, en daar werk ik naar toe.
Aai aai aaiquote:
ja whatever hij moet echt z'n bek houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Maisnon het volgende:
Ja Johan Derksen zei al dat het puur voor het geld was dat het hem allemaal niks kon uitmaken
Heerlijk manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aai aai aai
I am your butterfly
I need your protection
Be my samurai
Ik mag die man ook totaal nietquote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja whatever hij moet echt z'n bek houden
Ontzettend veel geluisterd die cd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heerlijk man. Lekker duister liedje.
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziekquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ontzettend veel geluisterd die cd.
Niet omdat het zo'n geweldig album was, maar gewoon omdat het kon.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond die vorige niet echt lekker, ben sowieso niet echt van die muziek. Nu deze echter en Mac Miller heb ik ook wel een beetje ontdekt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |