Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door computerprobleem op 09-11-2011 22:33:53 ]Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Y u no have BF3? Je weet dat je in het BF3 topique plaatst!?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
voeg mijn PSN maar toe: Vinsjuh91
voor degene die mw3 special ops willen spelen
oh, ik las alleen Call of duty in de TTquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Y u no have BF3? Je weet dat je in het BF3 topique plaatst!?
Done.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef wretic91 het volgende:
voeg mn PSN ook maar toe Wretic91
voor Battlefield 3
heb ik nu ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef Document1 het volgende:
Soms heb je echt kutpotjes. 2-8 net.
Kans is klein dat als je 0,5 staat je een goede speler bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er nog veel mensen zijn die niet begrijpen dat BF helemaal niet draait om K/D ratio.
Daar ligt het probleem niet hoor, ik ga altijd voor de objective. Het blijft gewoon kut om kut te spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er nog veel mensen zijn die niet begrijpen dat BF helemaal niet draait om K/D ratio.
Pfff ja he, wat een kuttegenstander. Veel te goed, stond steeds negatief, steeds verloren. Dan is het ook niet meer leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef Roces18 het volgende:
Jezus jongens wat een teringgame hebben jullie uitgezocht. Wij hadden het grootste ballenteam en hun zaten vol level 40+.![]()
Ik ben maar weg gegaan want ik trok het niet meer![]()
![]()
5 potjes achter elkaar keihard geowned worden is wel genoeg
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef Roces18 het volgende:
Jezus jongens wat een teringgame hebben jullie uitgezocht. Wij hadden het grootste ballenteam en hun zaten vol level 40+.![]()
Ik ben maar weg gegaan want ik trok het niet meer![]()
![]()
5 potjes achter elkaar keihard geowned worden is wel genoeg
Gewoon, ik druk op R2 en sta echt net achter een vijand en er gebeurd niks. Dan druk ik weer en weer gebeurd er niksquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Roces18 het volgende:
en dat hele typhusveld lag bezaaid met mijnen , dus ik heb aron maar meegenomen op een sightseeing route door de bergen![]()
vond je het wat? het was wel hobbelig he
Als het goed is word je automatisch aangemeld, ik zie je nergens staan namelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb ook aangemeld voor de platoon als het goed is. Ik ga zo online spelen.
loopt de mijne ook al zo vaak (6 keer al ofzo) beter fixen ze die troep even)quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kankerzooi, probeer BF3 te spelen loopt die hoeren PS3 vast.
Nog nietquote:
Ik heb sowieso wel zin om co-op te doen omdat ik ze ook nog niet heb gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand trouwens zin om morgen co-op te doen voor trophies. Dus die ene trophy bijv. dat je ongezien (dus camera's moet uitschakelen) bij de VIP moet komen enzo
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Roces18 het volgende:
heb er genoeg van voor vandaagna die diepe vernedering
( mijn controller heeft wel een klap of twee gekregen)![]()
Volgens mij heb jij echt geen leven ahhahah.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef Roces18 het volgende:
ok ik weet niet hoelaat je zin hebt![]()
( ben morgen namelijk vrij)
ahahah dikke pretstudie hier hahahquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt geen leven ahhahah.
Maar ben rond half 5 pas thuis dus denk rond 19:00.
hahaha is goed man, zeker. Ik ben de Mimaaa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Roces18 het volgende:
maaruh 19:00 is goed rond die tijd zal ik je dan wel ff inviten maar jij bent toch Mimaa of niet/
Ik kan ook wel ohquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand trouwens zin om morgen co-op te doen voor trophies. Dus die ene trophy bijv. dat je ongezien (dus camera's moet uitschakelen) bij de VIP moet komen enzo
Jij ook PS3!? Hoe heet je?quote:[quote]Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef computerprobleem het volgende:
Het ging slecht omdat jullie mij niet hadden.
Even snel nog een hoofdstuk leren en dan keihard gamen tot 3 uur xD
Doen jullie vannacht nog een gevecht o.id.?
Probeerde dus eerst de xbox platoon te joinen via internet op de iphonequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als het goed is word je automatisch aangemeld, ik zie je nergens staan namelijk
nog 160 dan heat seekersquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Koopsie het volgende:
wtfik had mines op de weg gegooit. ik ging daarna dood en ging in een vliegtuig.
ik vlieg wat rond en krijg ineenkeer 200 punten door die minesen unlock gelijk de flares
Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een falers zijn jullie, nog nooit MW3 gespeeld en gelijk zeggen dat het faalt. Ik heb nog nooit BF gespeeld maar ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is?
Jij hebt toch BF3 ook gekocht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.
MW2 met veel plezier gespeeld maar het is lelijk geworden nu, koop hem wel als die 30 euro kost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een falers zijn jullie, nog nooit MW3 gespeeld en gelijk zeggen dat het faalt. Ik heb nog nooit BF gespeeld maar ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is?
Goed nieuws voor allen die Battlefield 3 liefhebben:quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.
MW2 met veel plezier gespeeld maar het is lelijk geworden nu, koop hem wel als die 30 euro kost.
Heb je het gespeeld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar 1 iemand heeft die topictitel verzonnen. Ik weet nog niet of ik mw3 ga kopen. Normaal gesproken koop ik de mw versies wel en skip ik degene die er tussen zijn. Maar bij mw3 begint het bij mij niet te kriebelen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar 1 iemand heeft die topictitel verzonnen. Ik weet nog niet of ik mw3 ga kopen. Normaal gesproken koop ik de mw versies wel en skip ik degene die er tussen zijn. Maar bij mw3 begint het bij mij niet te kriebelen...
Ik ook, maar volgend jaar, en dan voor ¤15 op eBay.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef Frishe het volgende:
Bij mij ook niet. Ik ga 'm wel halen, maar Battlefield blijft nummer 1.
Maar dan is het toch niet leuk meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgend jaar, en dan voor ¤15 op eBay.
Ja omdat BF2 baas is en BF3 ook baas is. Het is een nieuw avontuur en dat is MW3 duidelijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt toch BF3 ook gekocht?
Dat hoef ik niet eens.quote:
tietenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wat is er zo briljant aan BF3 dan?
Tofquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Roces18 het volgende:
ps. nick > ik zie je morgen van zelf wel
quote:
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.quote:
Omdat je het fucking niet waard bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
Slecht bedacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je het fucking niet waard bent.
Jij komt hier huilen als een bitch over de TT en zeggen dat we MW afkraken en shit en dat jij dat niet doet bij BF3. Who gives a fuck?quote:
Als BF3 je game niet is, wat mag, kom dan a.u.b niet in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
Ja dat was met mij (Risakotta) :p, maar dat ding draait zo langzaam en je rijdt ze zo snel voorbij.... vandaar dat ik af en toe wat scheef was (A)quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wiehhh toenet 1 potje met 1 vd fokkers een heel potje in een jeep lopen raggen:D(dikke pret) Maar 1x dood gegaan:P
Heehee, namen met hoofletter graag, Roces.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Roces18 het volgende:
WEL JAMMER dat aron en ik apart moesten in een squad en duuc zat in het andere team.
Kan wel, ik moet er nog 21 tot platinum, en in enkele gaat flink wat tijd zitten, zoals alle wapens bij Co-op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef ikookhier het volgende:
Dat gaat hopelijk nog +100 uur duren
Nou, dat is goed mogelijk hoor, Roces is b.v. al op leven 45 ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Dagkaart het volgende:
Die mensen die nu al op level 50 zitten zijn cheaters neem ik aan? wil niet weten hoeveel uren ik er in heb gestoken bij BC2, lijkt me sterk dat er mensen zijn die al 50 hebben binnen een week?
Idd maar denk dat ze sowieso het leveling systeem iets sneller laten verlopen om zo de mensen langer aan het spel te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef 67Impala het volgende:
Roces zit ook al op 43Bij BC2 heb ik er wel heel lang over gedaan..
Ben ik het mee eens, maar dat had ik eerst helemaal niet zo. Nu steeds vaker dat het moeilijk gaat maar zal wel aan jezelf liggen. Door er niet goed achter te staan en niet dichtbij genoeg enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
Meeste kills met de knife.
Alleen het knifen is best bugged of heb ik hiervan alleen last?
Idd, bij CoD is het zo van TSJOEK, en bij Battlefield pak je ook zijn nek, en ziet het mes er ook echt in gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef xminator het volgende:
Ja maar soms sta ik echt precies achter ze.
Inderdaad, door ze te knifen geeft het meeste voldoening. Bij cod is dat best makkelijk om te doen, maar bij bf geeft het gewoonweg meer voldoening.
Ik heb ook het idee dat het de laatste paar dagen een stuk pittiger is online! Geen idee of het door de matchmaking komt of omdat mensen het spel beter beginnen te begrijpen, maar het gaat nu heel vaak best kut terwijl het voorheen heel vaak best goed ging!quote:Op woensdag 9 november 2011 07:56 schreef Rauw. het volgende:
Och gut, daar komt de gefrustreerde MW2 met MW3 expansionpack muppetshow haten.
Gisteren de hele zooi maar opzij getyft uit frustratie, het kon me totaal niet lukken, 2-16 met 1600 punten op Noshahr Canals (haal ik normaal met regelmaat een MVP ribbon). Daarvoor een 5-9 met 2400 punten.
Ach, lag ik ook een keer op tijd op bed.
Matchmaking is inderdaad niet optimaal soms, maar heb er goede hoop op dat dat wel goed gaat komen! Verder kom ik heel weinig problemen tegen.
(maar ik kan geen heli's locken met de Javelin, ook niet van 2,5 meter afstand.)
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:38 schreef Olle. het volgende:
ha mensen,
even een vraagje hierik heb BF altijd op een PC gespeeld . Sinds kort heb ik een PS 3 . Wil ook BF 3 eigenlijk aan gaan schaffen. Maar het spel is op de PS3 net zo leuk te spelen als op een PC? De besturing is toch anders..
Thnx!
dankjewelquote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.
Offtopic:quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.
Dat komt omdat alle mensen onder een bepaalde leeftijds grens een ander spel aan het doen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het de laatste paar dagen een stuk pittiger is online! Geen idee of het door de matchmaking komt of omdat mensen het spel beter beginnen te begrijpen, maar het gaat nu heel vaak best kut terwijl het voorheen heel vaak best goed ging!
68, maar ik heb co-op ook op hard uitgespeeld en ik ben nog voor allemaal medailles gegaan, dus ik zou zeggen dat je het wel in 50 uur kan doenquote:
Je hebt wel maar 24 spelers op de ps3 hequote:Op woensdag 9 november 2011 09:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
dankjewelook rauw voor je opmerking!
Zal hem gewoon eens voor de PS 3 aanschaffen kan ik eens kijken hoe lekker het wegspeelt!
Jajohquote:Op woensdag 9 november 2011 11:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Was leuk potje gister tegen munnik enzo
nee nu kan je nog kolonel 100 sterren wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef Document1 het volgende:
Krijg je nu een soort prestige ofzo. Ik snap het niet.
Haha daarom vond ik t leuk :pquote:Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
JajohAtlijd als je tegen mij speelt kill je me onwijs vaak
Gelukkig einde ik wel positief de laatste paar keer..
Moet er wel bij zeggen, had gister echt mijn dag niet...Alles faalde
Waarom voeg je ons niet toe!? Alle PSN's staan gewoon in de OP hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zit al een tijdje in het platoon, maar heb nog weinigen van jullie in m'n psn lijst!
Als het kan, voeg maar toe: Sheva_JB
Altijd. Ben om 14.00 weer thuis, dus kom dan wel een keertje onlinequote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen zin om vanavond weer te spelen?
Daar hebt u gelijk in.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom voeg je ons niet toe!? Alle PSN's staan gewoon in de OP hoor.
Dan komen er nog minder Postsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Sickert het volgende:
Is het mischien een idee om de 360 en PS3 een eigen topic te geven?
Ik heb namelijk niets met de PS3'rs als het gaat om de verhalen over gespeelde rondjes etc
En ik denk andersom ook?
Vind het wel gezellig zo. Veteranenverhalen uitwisselenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Sickert het volgende:
Is het mischien een idee om de 360 en PS3 een eigen topic te geven?
Ik heb namelijk niets met de PS3'rs als het gaat om de verhalen over gespeelde rondjes etc
En ik denk andersom ook?
Voordat je daar bent duurt wel ff hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef Document1 het volgende:
Hmm dat is dan het eerste wat mij tegenvalt bij deze game. Alles maar tot 100 door laten lopen is een beetje inspiratie loos.
paar jaar jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Voordat je daar bent duurt wel ff hoor
ik wil wel, laatste tentamen vandaag en morgen & overmorgen vrij, dus heb tijd zatquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen zin om vanavond weer te spelen?
Ja, het is de enige, pijnlijke manier.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Suc het volgende:
Is er een eenvoudige manier om PSN vrienden toe te voegen? Of moet het één voor één via de PS3?
Van mij mag dat hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:45 schreef randy232 het volgende:
heej, mag ik hier gewoon mensen uit toevoegen ook al ken ik jullie persoonlijk nog niet ?
Groeteee
Eerder postenquote:
Tukkers worden enkel toegelaten bij een sterk accent!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
[IRBABOON]Anders klik je even op de quote knop ipv de edit knop[/IRBABOON]
Ik ga even wat 360 gasten adden aan mijn friendslist. Dus schrik niet als je een invite krijgt, het is maar gewoon een tukker
En Westlanders? een trosje Tomaten?quote:
Dit mag inderdaad wel gefixed worden ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef LinQ het volgende:
Vind trouwens het grootste minpunt van Battlelog dat je niet ingame andere leden van je platoon kunt joinen, dat mogen ze wel eens implementeren.
Zeker een bruut wapen ja, foregrip is wel aan te radenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Overigens ben ik zeker van mening dat de F2000 het meest chille assault rifle isHeb nu dacht ik op al mijn assault rifles één service star en de F2000 heerscht!
F2000 wint het daarmee qua snelheid. Ik liep eerst met de AEK maar als je tegen iemand vecht met een F2000 verlies je.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit mag inderdaad wel gefixed worden ja.
Gisteravond met Rens en Bassie tot veel te laat zitten spelen, weer een aantal Ace Squad Ribbons binnengeharkt
Kijken of er vanavond weer een squad gemaakt kan worden
[..]
Zeker een bruut wapen ja, foregrip is wel aan te radenDie AEK moet ik ook nog een keer proberen want daar zie ik ook veel lui mee lopen
Zwaar accent heb ik dan weer niet, tenminste voor een tukker. Kan zijn dat een westerling daar anders over denktquote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tukkers worden enkel toegelaten bij een sterk accent!
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb trouwens de dogtag van arijan hahaha
quote:Dierenrechtenorganisatie PETA is niet zo blij met Battlefield 3. In het nieuwe schietspelletje kan namelijk een beestje mishandeld worden. Volgens PETA zet die actie spelers aan tot geweld tegen dieren.
In de derde missie van Battlefield 3 kruipt de speler als Amerikaanse soldaat door de door vijandige straten van Teheran, waarbij na enige tijd een quick-time event plaatsvindt dat spelers een jachtmes door het hoofd van een aanvallende rat laat steken.
Deze rat wordt vervolgens aan zijn staartje vastgehouden, waarna spelers het dode lichaam "als afval" weggooien, aldus de organisatie. "Het realistische computerspel Battlefield 3 behandelt dieren op een sadistische manier."
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zwaar accent heb ik dan weer niet, tenminste voor een tukker. Kan zijn dat een westerling daar anders over denkt
opzich wel klote zit je steeds met je telefoon op duitse netwerk.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.
Ja, die keek ik ook, heb net missie klaar, kom nu wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Roces18 het volgende:
nick zie je dit :
ze knallen er gewoon op los
Ohquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben er morgenavond weer denk ik , heeft geen haast toch
Doen we morgen wel, we weten hoe het moetquote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef Roces18 het volgende:
srryis al wel weer 2 uur geleden hoor
Geen idee, maar "overdag" verblind worden op afstand = niet handig. Sowieso zijn die dingen verrekte fel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja wat was er nou met die tactical lights? Ze gingen er iets aan fixen.
jonge je gaat sowieso weer falen. Jij hebt geen economische inzicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben net thuis van een tentamen
Hoop dat het goed gegaan is, maar de open vragen (Financial Accounting) vond ik tegenvallen. De vorige keer had ik een twijfel gevoel over de meerkeuzevragen en liet ik bijna alle open vragen open.
Dit keer had ik een veel beter gevoel over de meerkeuzevragen en heb ik ongeveer 1.5 open vragen opengelaten (de vorige keer 5 of 5.5 open vragen). Ik had toen een 3.4.
Ik heb een 5.5 nodig dus hoop dat het goed is gegaan
Anders pleeg ik zelfmoord xD
Ben nu bezig. M'n PSN is: glennz_quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand ff zin om nu bf3 te doen?
Ja paar lekkere. In die stad (weet niet welke map) is het me allemaal nog te chaotisch omdat ik de weg niet weet.. constant dood.quote:
Dat zei ik!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind die flashlight in mijn bek wel irritant trouwens, ook van teamgenoten.
Vooral van teamledenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind die flashlight in mijn bek wel irritant trouwens, ook van teamgenoten.
Topquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Merk toch steeds meer dat het wellicht toch leuker is als ik ook zo'n headset haal. Je speelt natuurlijk lang niet 'echt' samen als je niet met elkaar kunt praten en een beetje achter elkaar aanloopt. Maar even op het einde van de maand wachten.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beest potjes vanavond zeg, jeetje !
Zodra ze de VoiceChat fixen werkt het inderdaad super. Kun je nog een beetje slap ouwehoeren en tactiek normaal besprekenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Merk toch steeds meer dat het wellicht toch leuker is als ik ook zo'n headset haal. Je speelt natuurlijk lang niet 'echt' samen als je niet met elkaar kunt praten en een beetje achter elkaar aanloopt. Maar even op het einde van de maand wachten.
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zodra ze de VoiceChat fixen werkt het inderdaad super. Kun je nog een beetje slap ouwehoeren en tactiek normaal bespreken
Voeg mij toe; worldwar2boyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef JediSimons het volgende:
Heeft niemand een headset? PS3 squad waar ik nu in zit.
Dat is het hem dusquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.
Dus werkt nog niet echt denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.
Dus werkt nog niet echt denk ik.
Ik heb er anders niet tot nauwelijks last van hoor, ik hoor mensen wel, maar soms met ruis/haperingen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat is het hem dusHet werkt nog niet zoals BC2
Ja dat was ik :"D Mauzizzquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ik was net aan het gamen met iemand van FOK die in het Duits muis heet. Volgens mij is het Mauskoekwaus, maar weet het niet zeker.
Ik ben worldwar2boy.
Heb 2.5 uur gegamed, neem even pauze.
Wie komt vanavond nog?
En headset hoor ik niet, en ik zie ook niet of je het aan hebt of niet.
Haha, jij was het dusquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat was ik :"D Mauzizz
Heb je een friend request gestuurd.
Kijk trouwens eens tijdens een game bij je instellingen en dan VOIP. Heb je die wel op squad staan?
Helemaal mee eens, maar toch is het wel handig als je eerst 2 flags kan cappen en dan de vijanden pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jij was het dus
We hadden best goede games, stuk of 4 of 5 keer achterelkaar gewonnen, maar bij metro werden we afgeslacht.
Ik begreep niet waarom niemand mij volgde, ik had iets van 22 kills tegenover 12 deaths, veruit het meeste van beide teams.
Je moet bij metro nooit meteen op het doel af, lekker naar achteren lopen en de vijand in de rug aanvallen. Dat was wat ik steeds deed. Overigens niet elke keer met succes, maar toen de level begon had ik daarmee wel binnen 2 minuten tijd 8 kills gemaakt.
Stay away from the darkside, computerprobleem!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kom over 10 a 15 minuten weer online mensen![]()
![]()
Hoop dat er dan nog mensen zijn, anders moet ik MWF3'en omdat mijn vrienden die nu online zijn CoD nerdjes zijn en geen Battlefield hebben
They have cookies thoughquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Stay away from the darkside, computerprobleem!
En killstreaks, die het spel nogal, verklotenquote:
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En killstreaks, die het spel nogal, verkloten
IRL word een kerel met 3 kogels in z'n kanis ook niet tot leven gewekt met een defibrillator dus laten we het realisme aspect even er buiten houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.
OF een groep honden die ff alle spelers op de map doodbijtenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.
Gevoelige snaar, bro?:pquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
IRL word een kerel met 3 kogels in z'n kanis ook niet tot leven gewekt met een defibrillator dus laten we het realisme aspect even er buiten houden
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OF een groep honden die ff alle spelers op de map doodbijten
quote:"Enemy dogs incoming"
Jij moet even in Battlelog [FOK] als clantag zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Glennz het volgende:
aah, ik wil ook in het FOK team zitten!
Ja, wil ik ook. Maar ik kan er maar 3 tekens in de tag zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar om er 4 in te zetten?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij moet even in Battlelog [FOK] als clantag zetten.
Als jij me ff toevoegt aan de lijst..quote:
Herkenbaar met een hoop mensen in mijn vriendenlijst. Staat er ook 1 in die eerst liep te zeuren toen ik zei geen BF te kopen op de Xbox dat ik dat maar wel moest doen omdat die en die hem ook kochten, maar de beta beviel hem niet dus toen hoefde hij hem ineens niet meer, en nu MW3 spelen met de restquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
Hoop dat er dan nog mensen zijn, anders moet ik MWF3'en omdat mijn vrienden die nu online zijn CoD nerdjes zijn en geen Battlefield hebben
Die [ ] krijg je cadeauquote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook. Maar ik kan er maar 3 tekens in de tag zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar om er 4 in te zetten?
In Rush is het zeker een van de betere maps om points te scoren. Vooral aanvallen pak ik meestal 10k+ zonder de ribbons meegeteld.quote:
Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik mis dat park gedeelte aangezien ik alleen conquest speel
Ze hadden van mij het metro gedeelte de helft korter mogen maken en het park gedeelte er bij mogen doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoor
Ik heb het niet zo op vehicles dus ik vind Metro wel ideaal zo eigenlijk, lekker beesten met de m249quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hadden van mij het metro gedeelte de helft korter mogen maken en het park gedeelte er bij mogen doen.
Als je kills wil maken moet je inderdaad metro doenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vehicles dus ik vind Metro wel ideaal zo eigenlijk, lekker beesten met de m249Moet maar eens een 24/7 Metro server zoeken
Dat geluid inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 00:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Blijft jammer dat ze de M82 sniper wel in de singleplayer maar niet in de multiplayer hebben verwerkt.
Dat geluid
COD2 was ook erg baas hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb gewoon uit principe nooit COD gespeeld...
Samequote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoor
M249 is heel erg fijn. Nog 5000 punten en dan unlock ik de M60E4, m'n favoriete wapen uit BC2. Ik ben benieuwd of die net zo fijn is in dit spel!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:49 schreef Pindakaaspot het volgende:
Is de M249 het beste wapen voor support? of zijn er betere?
Ik vond het lekker gaan, vooral toen we in teamverband bezig waren @ seine crossing.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Lekker gespeelt met JediSimons, Glennz en Xminator! Bijna rank 16, was een geweldige avond hehe! morgen weer jongens?
Ja? Nu al? Dat zal vast ook een bazenspel wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 01:32 schreef computerprobleem het volgende:
EA heeft Battlefield 4 aangekondigd
Ja, las het net op FOK! Gamesquote:Op donderdag 10 november 2011 01:36 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Ja? Nu al? Dat zal vast ook een bazenspel worden
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Morgen- het volgende:
Wat vinden jullie dat het beste is: a-91 of G36C
Ik heb de hele tijd dat als ik een vijand tegenkom van dichtbij dat ik echt alles mis schiet. Gevechten van lange afstand win ik meestal. Heeft te maken dat mijn reactievermogen zo traag is (komt door medicatiequote:Op donderdag 10 november 2011 07:49 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet niet wat ik heb, maar ik raak geen donder meer de laatste dagen, ik loop een hoek om, begin direct te schieten (allemaal hits volgens hitmarkers), kearl heeft tijd om zich om te draaien en te gaan liggen en nog killed hij me en heeft over de 50% health over.
Ook heb ik erg vaak dat ik niet raak op 10 meter afstand terwijl ik hem echt vol op z'n bakkes schiet.
Begin er sterk aan te twijfelen of het niet aan het spel ligt.
Gisteren weer uit ergernis afgesloten, heb 3/4 dagen volop bovenin meegedraait en van de een op andere dag is het KUD.
Tijdens het laden gewoon je pijltjes gebruiken. Onderin staat dan wel hoe je het moet aanpassen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
Ik loop ook tegen problemen aan.
Als ik thuis speel (op een bagger tv) dan lopen mijn controls vloeiend en fatsoenlijk zowel in de MP alsook in de SP
Afgelopen maandag BF meegenomen naar een vriend en daar online gespeeld. Het lopen ging voor geen meter en met richten begon de crosshair rustig om ineens uit te schieten naar alle kanten..
gewoon zwaar frustrerend, maar lijkt toch niet aan connectie te liggen.
iemand daar ervaring mee?
Verder moet ik nog zwaar de maps leren kennen, maar speel steeds vaker potjes met een K?D van 1
healen e.d. snap ik nog niet.
OOk heb ik nog geen flauw idee hoe ik mijn classes aan kan passen, of ligt dat eraan dat ik nog maar lvl 4 ben?
T heeft wel enige oefening nodig.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijdens het laden gewoon je pijltjes gebruiken. Onderin staat dan wel hoe je het moet aanpassen.
Kijk dat is info!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:59 schreef Document1 het volgende:
Pijltjes? Zit jij wel in het goede topic?![]()
In het hoofdmenu heb je bij my soldier customise. Daar kan je iig dingen aanpassen, verder kan het tijdens het spelen ook. Op de xbox moet je X indrukken om dan je class aan te passen.
Soms unlock je wapens die je op elke class kan gebruiken. De 870MCS, de shotgun die jij bedoelt, is zo'n wapen. Een ander voorbeeld daarvan is de PP-2000, of de UMP-45. Zijn volgens mij alle 3 personal defence weapons, die het van close range moeten hebben. Wel gruwelijke wapens om te gebruiken als je bijv. geen zin hebt om met Recon te snipen. Ik kon bijv. niet overweg met die snipers wat je daar hebt, de MK11 en SVD. Dus ik zou eerder met de PP-2000 spelen om zo een betere sniper te unlocken. En over het kiezen van de class: je moet met de pijltjes op je D-pad een class kiezen en als je dan op vierkantje drukt kun je je ''uitrusting'' voor die class aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
Ik loop ook tegen problemen aan.
Als ik thuis speel (op een bagger tv) dan lopen mijn controls vloeiend en fatsoenlijk zowel in de MP alsook in de SP
Afgelopen maandag BF meegenomen naar een vriend en daar online gespeeld. Het lopen ging voor geen meter en met richten begon de crosshair rustig om ineens uit te schieten naar alle kanten..gewoon zwaar frustrerend, maar lijkt toch niet aan connectie te liggen.
iemand daar ervaring mee?
Verder moet ik nog zwaar de maps leren kennen, maar speel steeds vaker potjes met een K?D van 1
healen e.d. snap ik nog niet.
OOk heb ik nog geen flauw idee hoe ik mijn classes aan kan passen, of ligt dat eraan dat ik nog maar lvl 4 ben?
edit: ik heb overigens wel al enkele 'unlocks', maar snap niet waar en hoe ik dit kan benutten.
Bij mijn recon class bijvoorbeeld: daar kan ik kiezen tussen een sniper en een shotgun?! wtf..
Ja, ik zou adviseren het voor of tijdens een potje te doen aangezien ik he tin het customise menu een beetje rommelig vind. Wie dat ontworpen heeft?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Kijk dat is info!
Kan ik daar de verschillende klassen aanpassen met guns en toebehoren voor de MP?
Ja, ik speel op PS.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:01 schreef Document1 het volgende:
Oh wacht jij bedoelt de vierpuntsdruktoets.
Vind ik ook. Was een stuk beter bij o.a. BC2.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou adviseren het voor of tijdens een potje te doen aangezien ik he tin het customise menu een beetje rommelig vind. Wie dat ontworpen heeft?
Als ik COD spelers zo hoor gaan ze zich daarmee ook niet vermaken.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Tjaapo het volgende:
Damn baal er alweer van, heb mijn maten proberen te overtuigen van BF3 maar ze gaan uiteindelijk allemaal weer terug naar CoD. Nah goed als je crappie arcade shooters wil spelen moeten ze dat vooral doen
Irritant he... En je wilt niet overkomen als Evangalist ook... Ach ze zijn gewoon koppig.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Tjaapo het volgende:
Damn baal er alweer van, heb mijn maten proberen te overtuigen van BF3 maar ze gaan uiteindelijk allemaal weer terug naar CoD. Nah goed als je crappie arcade shooters wil spelen moeten ze dat vooral doen
Deze keer wel ruggengraat houden en niet naar de Darkside gaan heaquote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Tjaapo het volgende:
BF3 is zelfde als BFBC2, laat me niet lachenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Elke neutrale gamer vind MW3 gewoon MW2.5, en dan gaan al die cod fanboys helemaal overstuur reageren met ''BF3 is zelfde als BFBC2'' :")
Pcies! Een maat van mij is ook Diehard COD schijnt ook onwijs goed te zijn ofzo, maar we hebben hem dus BF3 laten spelen en het enige wattie kon vertellen is dat hij de graphics tegen vond vallen en het zo leek op BC2. Toen dacht ik bij mezelf wat lul je en ga eens even net zo kritisch kijken naar COD..quote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Elke neutrale gamer vind MW3 gewoon MW2.5, en dan gaan al die cod fanboys helemaal overstuur reageren met ''BF3 is zelfde als BFBC2'' :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |