Waarom voeg je ons niet toe!? Alle PSN's staan gewoon in de OP hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zit al een tijdje in het platoon, maar heb nog weinigen van jullie in m'n psn lijst!
Als het kan, voeg maar toe: Sheva_JB
Altijd. Ben om 14.00 weer thuis, dus kom dan wel een keertje onlinequote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen zin om vanavond weer te spelen?
Daar hebt u gelijk in.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom voeg je ons niet toe!? Alle PSN's staan gewoon in de OP hoor.
Dan komen er nog minder Postsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Sickert het volgende:
Is het mischien een idee om de 360 en PS3 een eigen topic te geven?
Ik heb namelijk niets met de PS3'rs als het gaat om de verhalen over gespeelde rondjes etc
En ik denk andersom ook?
Vind het wel gezellig zo. Veteranenverhalen uitwisselenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Sickert het volgende:
Is het mischien een idee om de 360 en PS3 een eigen topic te geven?
Ik heb namelijk niets met de PS3'rs als het gaat om de verhalen over gespeelde rondjes etc
En ik denk andersom ook?
Voordat je daar bent duurt wel ff hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef Document1 het volgende:
Hmm dat is dan het eerste wat mij tegenvalt bij deze game. Alles maar tot 100 door laten lopen is een beetje inspiratie loos.
paar jaar jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Voordat je daar bent duurt wel ff hoor
ik wil wel, laatste tentamen vandaag en morgen & overmorgen vrij, dus heb tijd zatquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen zin om vanavond weer te spelen?
Ja, het is de enige, pijnlijke manier.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Suc het volgende:
Is er een eenvoudige manier om PSN vrienden toe te voegen? Of moet het één voor één via de PS3?
Van mij mag dat hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:45 schreef randy232 het volgende:
heej, mag ik hier gewoon mensen uit toevoegen ook al ken ik jullie persoonlijk nog niet ?
Groeteee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |