Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik mis dat park gedeelte aangezien ik alleen conquest speel
Ze hadden van mij het metro gedeelte de helft korter mogen maken en het park gedeelte er bij mogen doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoor
Ik heb het niet zo op vehicles dus ik vind Metro wel ideaal zo eigenlijk, lekker beesten met de m249quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hadden van mij het metro gedeelte de helft korter mogen maken en het park gedeelte er bij mogen doen.
Als je kills wil maken moet je inderdaad metro doenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vehicles dus ik vind Metro wel ideaal zo eigenlijk, lekker beesten met de m249Moet maar eens een 24/7 Metro server zoeken
Dat geluid inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 00:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Blijft jammer dat ze de M82 sniper wel in de singleplayer maar niet in de multiplayer hebben verwerkt.
Dat geluid
COD2 was ook erg baas hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb gewoon uit principe nooit COD gespeeld...
Samequote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen conquest maar ik mis dat park gedeelte niet hoor
M249 is heel erg fijn. Nog 5000 punten en dan unlock ik de M60E4, m'n favoriete wapen uit BC2. Ik ben benieuwd of die net zo fijn is in dit spel!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:49 schreef Pindakaaspot het volgende:
Is de M249 het beste wapen voor support? of zijn er betere?
Ik vond het lekker gaan, vooral toen we in teamverband bezig waren @ seine crossing.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Lekker gespeelt met JediSimons, Glennz en Xminator! Bijna rank 16, was een geweldige avond hehe! morgen weer jongens?
Ja? Nu al? Dat zal vast ook een bazenspel wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 01:32 schreef computerprobleem het volgende:
EA heeft Battlefield 4 aangekondigd
Ja, las het net op FOK! Gamesquote:Op donderdag 10 november 2011 01:36 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Ja? Nu al? Dat zal vast ook een bazenspel worden
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Morgen- het volgende:
Wat vinden jullie dat het beste is: a-91 of G36C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |