They have cookies thoughquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Stay away from the darkside, computerprobleem!
En killstreaks, die het spel nogal, verklotenquote:
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En killstreaks, die het spel nogal, verkloten
IRL word een kerel met 3 kogels in z'n kanis ook niet tot leven gewekt met een defibrillator dus laten we het realisme aspect even er buiten houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.
OF een groep honden die ff alle spelers op de map doodbijtenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eensch. BF3 is veel echter, IRL heb je nooit bij 7 kills een heli.
Gevoelige snaar, bro?:pquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
IRL word een kerel met 3 kogels in z'n kanis ook niet tot leven gewekt met een defibrillator dus laten we het realisme aspect even er buiten houden
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OF een groep honden die ff alle spelers op de map doodbijten
quote:"Enemy dogs incoming"
Jij moet even in Battlelog [FOK] als clantag zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Glennz het volgende:
aah, ik wil ook in het FOK team zitten!
Ja, wil ik ook. Maar ik kan er maar 3 tekens in de tag zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar om er 4 in te zetten?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij moet even in Battlelog [FOK] als clantag zetten.
Als jij me ff toevoegt aan de lijst..quote:
Herkenbaar met een hoop mensen in mijn vriendenlijst. Staat er ook 1 in die eerst liep te zeuren toen ik zei geen BF te kopen op de Xbox dat ik dat maar wel moest doen omdat die en die hem ook kochten, maar de beta beviel hem niet dus toen hoefde hij hem ineens niet meer, en nu MW3 spelen met de restquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
Hoop dat er dan nog mensen zijn, anders moet ik MWF3'en omdat mijn vrienden die nu online zijn CoD nerdjes zijn en geen Battlefield hebben
Die [ ] krijg je cadeauquote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook. Maar ik kan er maar 3 tekens in de tag zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar om er 4 in te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |