Maar dan is het toch niet leuk meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgend jaar, en dan voor ¤15 op eBay.
Ja omdat BF2 baas is en BF3 ook baas is. Het is een nieuw avontuur en dat is MW3 duidelijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt toch BF3 ook gekocht?
Dat hoef ik niet eens.quote:
tietenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wat is er zo briljant aan BF3 dan?
Tofquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Roces18 het volgende:
ps. nick > ik zie je morgen van zelf wel
quote:
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.quote:
Omdat je het fucking niet waard bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
Slecht bedacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je het fucking niet waard bent.
Jij komt hier huilen als een bitch over de TT en zeggen dat we MW afkraken en shit en dat jij dat niet doet bij BF3. Who gives a fuck?quote:
Als BF3 je game niet is, wat mag, kom dan a.u.b niet in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
Ja dat was met mij (Risakotta) :p, maar dat ding draait zo langzaam en je rijdt ze zo snel voorbij.... vandaar dat ik af en toe wat scheef was (A)quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wiehhh toenet 1 potje met 1 vd fokkers een heel potje in een jeep lopen raggen:D(dikke pret) Maar 1x dood gegaan:P
Heehee, namen met hoofletter graag, Roces.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Roces18 het volgende:
WEL JAMMER dat aron en ik apart moesten in een squad en duuc zat in het andere team.
Kan wel, ik moet er nog 21 tot platinum, en in enkele gaat flink wat tijd zitten, zoals alle wapens bij Co-op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef ikookhier het volgende:
Dat gaat hopelijk nog +100 uur duren
Nou, dat is goed mogelijk hoor, Roces is b.v. al op leven 45 ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Dagkaart het volgende:
Die mensen die nu al op level 50 zitten zijn cheaters neem ik aan? wil niet weten hoeveel uren ik er in heb gestoken bij BC2, lijkt me sterk dat er mensen zijn die al 50 hebben binnen een week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |