Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een falers zijn jullie, nog nooit MW3 gespeeld en gelijk zeggen dat het faalt. Ik heb nog nooit BF gespeeld maar ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is?
Jij hebt toch BF3 ook gekocht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.
MW2 met veel plezier gespeeld maar het is lelijk geworden nu, koop hem wel als die 30 euro kost.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een falers zijn jullie, nog nooit MW3 gespeeld en gelijk zeggen dat het faalt. Ik heb nog nooit BF gespeeld maar ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is?
Goed nieuws voor allen die Battlefield 3 liefhebben:quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker een spel van ¤ 60,- kopen die gewoon een "upgrade" van MW2 is. MW 2.5 dus.
MW2 met veel plezier gespeeld maar het is lelijk geworden nu, koop hem wel als die 30 euro kost.
Heb je het gespeeld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar 1 iemand heeft die topictitel verzonnen. Ik weet nog niet of ik mw3 ga kopen. Normaal gesproken koop ik de mw versies wel en skip ik degene die er tussen zijn. Maar bij mw3 begint het bij mij niet te kriebelen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar 1 iemand heeft die topictitel verzonnen. Ik weet nog niet of ik mw3 ga kopen. Normaal gesproken koop ik de mw versies wel en skip ik degene die er tussen zijn. Maar bij mw3 begint het bij mij niet te kriebelen...
Ik ook, maar volgend jaar, en dan voor ¤15 op eBay.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef Frishe het volgende:
Bij mij ook niet. Ik ga 'm wel halen, maar Battlefield blijft nummer 1.
Maar dan is het toch niet leuk meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgend jaar, en dan voor ¤15 op eBay.
Ja omdat BF2 baas is en BF3 ook baas is. Het is een nieuw avontuur en dat is MW3 duidelijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt toch BF3 ook gekocht?
Dat hoef ik niet eens.quote:
tietenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wat is er zo briljant aan BF3 dan?
Tofquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Roces18 het volgende:
ps. nick > ik zie je morgen van zelf wel
quote:
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.quote:
Omdat je het fucking niet waard bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
Slecht bedacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je het fucking niet waard bent.
Jij komt hier huilen als een bitch over de TT en zeggen dat we MW afkraken en shit en dat jij dat niet doet bij BF3. Who gives a fuck?quote:
Als BF3 je game niet is, wat mag, kom dan a.u.b niet in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat er leuk is aan BF3, maar niemand kan daar blijkbaar wat op bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |