Idd maar denk dat ze sowieso het leveling systeem iets sneller laten verlopen om zo de mensen langer aan het spel te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef 67Impala het volgende:
Roces zit ook al op 43Bij BC2 heb ik er wel heel lang over gedaan..
Ben ik het mee eens, maar dat had ik eerst helemaal niet zo. Nu steeds vaker dat het moeilijk gaat maar zal wel aan jezelf liggen. Door er niet goed achter te staan en niet dichtbij genoeg enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
Meeste kills met de knife.
Alleen het knifen is best bugged of heb ik hiervan alleen last?
Idd, bij CoD is het zo van TSJOEK, en bij Battlefield pak je ook zijn nek, en ziet het mes er ook echt in gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef xminator het volgende:
Ja maar soms sta ik echt precies achter ze.
Inderdaad, door ze te knifen geeft het meeste voldoening. Bij cod is dat best makkelijk om te doen, maar bij bf geeft het gewoonweg meer voldoening.
Ik heb ook het idee dat het de laatste paar dagen een stuk pittiger is online! Geen idee of het door de matchmaking komt of omdat mensen het spel beter beginnen te begrijpen, maar het gaat nu heel vaak best kut terwijl het voorheen heel vaak best goed ging!quote:Op woensdag 9 november 2011 07:56 schreef Rauw. het volgende:
Och gut, daar komt de gefrustreerde MW2 met MW3 expansionpack muppetshow haten.
Gisteren de hele zooi maar opzij getyft uit frustratie, het kon me totaal niet lukken, 2-16 met 1600 punten op Noshahr Canals (haal ik normaal met regelmaat een MVP ribbon). Daarvoor een 5-9 met 2400 punten.
Ach, lag ik ook een keer op tijd op bed.
Matchmaking is inderdaad niet optimaal soms, maar heb er goede hoop op dat dat wel goed gaat komen! Verder kom ik heel weinig problemen tegen.
(maar ik kan geen heli's locken met de Javelin, ook niet van 2,5 meter afstand.)
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:38 schreef Olle. het volgende:
ha mensen,
even een vraagje hierik heb BF altijd op een PC gespeeld . Sinds kort heb ik een PS 3 . Wil ook BF 3 eigenlijk aan gaan schaffen. Maar het spel is op de PS3 net zo leuk te spelen als op een PC? De besturing is toch anders..
Thnx!
dankjewelquote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.
Offtopic:quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja het is anders maar went verschrikkelijk snel. En achterover op de bank vind ik eigenlijk toch een stuk chiller gamen dan op mijn bureaustoel.
Dat komt omdat alle mensen onder een bepaalde leeftijds grens een ander spel aan het doen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het de laatste paar dagen een stuk pittiger is online! Geen idee of het door de matchmaking komt of omdat mensen het spel beter beginnen te begrijpen, maar het gaat nu heel vaak best kut terwijl het voorheen heel vaak best goed ging!
68, maar ik heb co-op ook op hard uitgespeeld en ik ben nog voor allemaal medailles gegaan, dus ik zou zeggen dat je het wel in 50 uur kan doenquote:
Je hebt wel maar 24 spelers op de ps3 hequote:Op woensdag 9 november 2011 09:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
dankjewelook rauw voor je opmerking!
Zal hem gewoon eens voor de PS 3 aanschaffen kan ik eens kijken hoe lekker het wegspeelt!
Jajohquote:Op woensdag 9 november 2011 11:11 schreef Duuc-nl het volgende:
Was leuk potje gister tegen munnik enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |