Eerder postenquote:
Tukkers worden enkel toegelaten bij een sterk accent!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
[IRBABOON]Anders klik je even op de quote knop ipv de edit knop[/IRBABOON]
Ik ga even wat 360 gasten adden aan mijn friendslist. Dus schrik niet als je een invite krijgt, het is maar gewoon een tukker
En Westlanders? een trosje Tomaten?quote:
Dit mag inderdaad wel gefixed worden ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef LinQ het volgende:
Vind trouwens het grootste minpunt van Battlelog dat je niet ingame andere leden van je platoon kunt joinen, dat mogen ze wel eens implementeren.
Zeker een bruut wapen ja, foregrip is wel aan te radenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Overigens ben ik zeker van mening dat de F2000 het meest chille assault rifle isHeb nu dacht ik op al mijn assault rifles één service star en de F2000 heerscht!
F2000 wint het daarmee qua snelheid. Ik liep eerst met de AEK maar als je tegen iemand vecht met een F2000 verlies je.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit mag inderdaad wel gefixed worden ja.
Gisteravond met Rens en Bassie tot veel te laat zitten spelen, weer een aantal Ace Squad Ribbons binnengeharkt
Kijken of er vanavond weer een squad gemaakt kan worden
[..]
Zeker een bruut wapen ja, foregrip is wel aan te radenDie AEK moet ik ook nog een keer proberen want daar zie ik ook veel lui mee lopen
Zwaar accent heb ik dan weer niet, tenminste voor een tukker. Kan zijn dat een westerling daar anders over denktquote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tukkers worden enkel toegelaten bij een sterk accent!
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb trouwens de dogtag van arijan hahaha
quote:Dierenrechtenorganisatie PETA is niet zo blij met Battlefield 3. In het nieuwe schietspelletje kan namelijk een beestje mishandeld worden. Volgens PETA zet die actie spelers aan tot geweld tegen dieren.
In de derde missie van Battlefield 3 kruipt de speler als Amerikaanse soldaat door de door vijandige straten van Teheran, waarbij na enige tijd een quick-time event plaatsvindt dat spelers een jachtmes door het hoofd van een aanvallende rat laat steken.
Deze rat wordt vervolgens aan zijn staartje vastgehouden, waarna spelers het dode lichaam "als afval" weggooien, aldus de organisatie. "Het realistische computerspel Battlefield 3 behandelt dieren op een sadistische manier."
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zwaar accent heb ik dan weer niet, tenminste voor een tukker. Kan zijn dat een westerling daar anders over denkt
opzich wel klote zit je steeds met je telefoon op duitse netwerk.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel Oostelijker als ik vind je ze niet. Als ik uit m'n raam spuug raak ik Duitsland.
Ja, die keek ik ook, heb net missie klaar, kom nu wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Roces18 het volgende:
nick zie je dit :
ze knallen er gewoon op los
Ohquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben er morgenavond weer denk ik , heeft geen haast toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |