abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:40:29 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_104130450
quote:
HEERHUGOWAARD - Onbekenden hebben een 66-jarige, blinde vrouw en haar geleidehond maandagavond met vuurwerk bestookt in Heerhugowaard. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.

De vrouw was haar hond rond half 11 aan het uitlaten toen er vlakbij zwaar vuurwerk ontplofte. De hond was zo van streek dat hij de weg naar huis niet meer kon vinden. Hierdoor liepen de vrouw en haar huisdier een uur in de omgeving rond, voordat een buurtbewoner hen thuis bracht.

De hond moet opnieuw gekeurd worden en het is nog maar de vraag of hij ooit weer blinden kan begeleiden. Vlak na de ontploffing hoorde de vrouw een aantal mensen wegrennen. De politie heeft nog niet kunnen achterhalen wie dit zijn. Zij vraagt getuigen zich te melden. Het incident gebeurde in de wijk Stad van de Zon.
GODVERDOMME :r Wat een kankerdebielen wonen er toch in dit land :r Jezus Christis wat voor ongelofelijke tyfusmongool moet je zijn om dit soort dingen te doen :( :( :(

Echt ik kan er met m'n verstand niet bij :{ :r
Wat mij betreft kunnen dit soort randdebielen 20 jaar de cel in! (of nog liever: de kogel krijgen, niemand die soort beesten mist ^O^ )
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:44:51 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104130649
Middeleeuwse methoden weer invoeren!
Ik geef hem je morgen wel terug.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:46:06 #3
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_104130705
Niet doen. Gewoon heel modern een spuitje geven :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:46:16 #4
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104130716
Gewoon even een goede compositietekening maken en een wijkteam erop!
pi_104130745
En als je de daders dan zelf aanpakt omdat de politie bij voorbaat al nooit de daders zou vinden (getuigenbeschrijving van slachtoffer kunnen we wel vergeten) kun je zelf nog de bak in :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:48:41 #6
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104130820
Hmmmmmmm.
het was s'avonds laat....... dat betekent dat het donker was......... dat betekent eigenlijk ook dat zei donkere mensen niet zo goed zag in het donker....... hmmmm........
Ik geef hem je morgen wel terug.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:49:51 #7
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104130874
Daar had ze juist die hond voor vriend, maarja als die gaat schrikken houdt het ook op natuurlijk :')
pi_104130955
In "Bestoken met" Of "Vlakbij werd zwaar vuurwerk afgestoken" zit nog wel een verschil.

Uiteraard zeer kwalijk als dit met opzet is gedaan.
pi_104131061
Op de radio zeiden ze dat die mevrouw mensen had horen wegrennen, dus ik vermoed opzettelijk.
(edit: staat ook in de OP zie ik).

Van mij mogen ze dat hele vuurwerk in de vrije verkoop afschaffen. Alleen maar overlast van.
  Donald Duck held dinsdag 8 november 2011 @ 18:56:20 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_104131153
Zoiets lafs zie je natuurlijk niet aankomen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_104131296
ze hebben de blinde vrouw gevraagd om de wegrennende mannen te omschrijven aldus politie chef T.pijpers
Signed, Sealed, Delivered.
pi_104131391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef DJKoster het volgende:
In "Bestoken met" Of "Vlakbij werd zwaar vuurwerk afgestoken" zit nog wel een verschil.

Het is de tweede keer al ,
ze is al een hond door vuurwerk verloren :

http://www.dichtbij.nl/gr(...)ld-met-vuurwerk.aspx

Citaat:
ja , ik ken de mevr. en de hond

werk bij haar ,en loop vaak met de hond,kan je wel vertellen dat de hond ook niet met mij echt durft buiten lte lopen vandaag. mevr. zelf is zwaar emotioneel ze is al eens een hond verloren door jongeren die bewust op de hond vuurwerk gooide, hoop dan ook dat de wijk agent zijn woord houd ,en de daders opgepakt worden!

en dat we wat meer rekening met elkaar houden vuur werk oke maar dan 31 december
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_104131401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
Van mij mogen ze dat hele vuurwerk in de vrije verkoop afschaffen. Alleen maar overlast van.
Goed punt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Donald Duck held dinsdag 8 november 2011 @ 19:04:18 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_104131539
De politie heeft een robotfoto van de verdachte vrijgegeven

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 09-11-2011 11:44:22 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_104131578
Hond izzz haram!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104131582
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
De politie heeft een robotfoto van de verdachte vrijgegeven

[ afbeelding ]
mijn grap! al was de mijne zonder foto en net iets anders.
Signed, Sealed, Delivered.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:05:44 #17
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104131615
Wat de fok bezielt dit soort figuren?! }:| Kan iemand me dit uitleggen? Of ben ik gewoon te oud en snap ik de humor van deze tijd gewoon niet meer? :|W
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_104131782
Belachelijk dit, soms zijn middeleeuwse straffen zoals in Iran toch nog goed.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:10:52 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_104131843
Wat een randdebielen! Hier kan je toch met je verstand niet bij... :r Kan nog wel wat dingen met vuurwerk bedenken om bij hun te doen als ze gepakt worden :{w

Hoop dat het goedkomt met de hond.
pi_104132351
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef Yogaflame het volgende:
Wat de fok bezielt dit soort figuren?! }:| Kan iemand me dit uitleggen? Of ben ik gewoon te oud en snap ik de humor van deze tijd gewoon niet meer? :|W
Je begint al met een denkfout om uit te gaan van een intelligente levensvorm die in staat is zijn
eigen gedrag te beoordelen of evalueren .
Het zijn in de regel parasitaire levensvormen die in kleine roedels opereren en zich gemunt hebben op ouderen en zwakkeren uit de samenleving.
Kenmerkend is dat het i.q kleiner is dan de schoenmaat en hierdoor houden ze een hele bedrijfstak in leven die er hun werk van gemaakt hebben om dit fenomeen te bestuderen.
Niet dat die zelf nog enig geloof hebben in verbetering van hun cliënten ,maar de hypotheek moet tenslotte ergens van betaald worden.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:23:30 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104132510
Dit lijkt me een prima geval van "was u nou rustig gebleven was er niets aan de hand". Blinde geleidehond die de weg na huis vergeet als er vuurwerk af gaat, my ass :')

Beetje zoals het nieuws gister: vuurwerk zo krachtig als een handgranaat gewoon legaal te koop 8)7 :{ :') Het is nog een wonder dat belgie en duitsland nog bestaan, met zo veel gevaarlijk LEVENSGEVAARLIJKEvuurwerkjes BOMMEN. :D
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:36:00 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104133229
Zie boven, één potentiele dader heeft zich dus bij deze al gemeld. Dat van dat iq kleiner dan een schoenmaat was in ieder geval een adequate beschrijving.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:38:45 #23
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_104133363
Ik zeg: Tijd voor gewapende burgerwachten die dit soort klootzaken ter plekke [insert willekeurige behandeling]
pi_104144722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Je begint al met een denkfout om uit te gaan van een intelligente levensvorm die in staat is zijn
eigen gedrag te beoordelen of evalueren .
Het zijn in de regel parasitaire levensvormen die in kleine roedels opereren en zich gemunt hebben op ouderen en zwakkeren uit de samenleving.
Kenmerkend is dat het i.q kleiner is dan de schoenmaat en hierdoor houden ze een hele bedrijfstak in leven die er hun werk van gemaakt hebben om dit fenomeen te bestuderen.
Niet dat die zelf nog enig geloof hebben in verbetering van hun cliënten ,maar de hypotheek moet tenslotte ergens van betaald worden.
Inderdaad.

Stel debielen.
pi_104147638
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zeg: Tijd voor gewapende burgerwachten die dit soort klootzaken ter plekke [insert willekeurige behandeling]
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_104149596
dit soort berichten maken mij kwaad en verdrietig tegelijk, gatver wat walgelijk :( hoop echt dat de daders gepakt worden!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_104150525
De kosten van een nieuwe Dribbel op de daders verhalen.
pi_104150960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
Dit lijkt me een prima geval van "was u nou rustig gebleven was er niets aan de hand". Blinde geleidehond die de weg na huis vergeet als er vuurwerk af gaat, my ass
Je weet hoe gevoelig de oren van een hond zijn? En hoe goed getraind ook, het blijft een dier. Die zijn nu eenmaal gevoelig voor explosies.
pi_104150974
Helden. ;(
pi_104151106
quote:
Op de radio zeiden ze dat die mevrouw mensen had horen wegrennen, dus ik vermoed opzettelijk.
(edit: staat ook in de OP zie ik).

Ja want dit vuurwerk komt ook echt uit de vrihe verkoop :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 9 november 2011 @ 08:58:09 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_104151672
Wat een 'helden' :r

Ik mag hopen dat ze bij het stunten met vuurwerk zelf hun zicht verliezen en dat andere 'helden' dan ook vuurwerk naar ze gaan gooien. Kijken of ze het zelf dan ook zo leuk vinden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_104151713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef livelink het volgende:
Zie boven, één potentiele dader heeft zich dus bij deze al gemeld. Dat van dat iq kleiner dan een schoenmaat was in ieder geval een adequate beschrijving.
Bron?
  woensdag 9 november 2011 @ 09:09:46 #33
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104151906
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees nergens dat de blinde vrouw is bestookt, zoals in de topictitel is vermeld.

Er wordt gezegd dat er 'vlakbij zwaar vuurwerk ontplofte', maar dat kan ook gewoon toeval zijn, dat hoeft niet per se op de blinde gericht te zijn.

Beetje onderbuik-topic lijkt het wel.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104152012
quote:
Dit lijkt me een prima geval van "was u nou rustig gebleven was er niets aan de hand". Blinde geleidehond die de weg na huis vergeet als er vuurwerk af gaat, my ass :')

Beetje zoals het nieuws gister: vuurwerk zo krachtig als een handgranaat gewoon legaal te koop 8)7 :{ :') Het is nog een wonder dat belgie en duitsland nog bestaan, met zo veel gevaarlijk LEVENSGEVAARLIJKEvuurwerkjes BOMMEN. :D
Een hond kan daardoor helemaal van slag raken ja, heb je nooit gezien hoe honden binnenshuis reageren op vuurwerk dat buiten word afgestoken? De meeste honden raken daar letterlijk van in de stress. En wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat laatste stukje? Dat er geen levensgevaarlijk vuurwerk in de omloop is? Ik heb met eigen ogen gezien hoe met van die zogenaamde lawinepijlen putdeksels letterlijk van de grond af omhooggeblazen werden, ik vind dat aardig dicht in de buurt van het effect van een handgranaat komen, ik zou er in ieder geval niet vlak naast willen staan als zo'n ding ontploft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_104152897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 07:39 schreef idefixo het volgende:
Helden. ;(
Het trieste van dit soort helden is dat ze nooit verantwoording nemen voor hun daden. Wat dat betreft lijken ze wel een beetje op anonieme superhelden als Batman, Spiderman en Superman :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_104152951
Postnatale abortus.
  woensdag 9 november 2011 @ 10:18:40 #37
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_104153472
ongelooflijk dat die paupertjes zoiets in hun hoofd halen.
laat ze lekker op elkaar schieten met vuurwerk en laat andere mensen en dieren en lekker buiten.
hoop echt dat die lui het nieuwe jaar in gaan met wat vingertjes minder misschien dat dat ze zal leren!
pi_104154463
Ik kan me ook voorstellen dat het stompzinning, gevaarlijk en laakbaar gedrag is, maar niet opzettelijk op de vrouw en haar hond gericht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_104154541
Sick
pi_104154767
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:40 schreef RedFever007 het volgende:
GODVERDOMME :r Wat een kankerdebielen wonen er toch in dit land :r Jezus Christis wat voor ongelofelijke tyfusmongool moet je zijn om dit soort dingen te doen :( :( :(

Echt ik kan er met m'n verstand niet bij :{ :r
Wat mij betreft kunnen dit soort randdebielen 20 jaar de cel in! (of nog liever: de kogel krijgen, niemand die soort beesten mist ^O^ )
Bronvermelding in OP?
Ja, ik generaliseer.
pi_104155193
Jammer dit soort gevallen. Ik hoop dat er getuigen zijn, maar betwijven het omdat dat tuig anders het lef niet had opgebracht voor deze laffe daad.
pi_104155423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat het stompzinning, gevaarlijk en laakbaar gedrag is, maar niet opzettelijk op de vrouw en haar hond gericht.
Joh , wilden ze de brug laten schrikken?

quote:
Het voorval gebeurde even na half elf in Heerhugowaard op de brug bij het Brandpunt in de Stad van de Zon. De vrouw liep daar, toen het zware vuurwerk vlak naast haar en haar hond ontplofte. De vrouw heeft een aantal mensen horen wegrennen.

Zowel zij als de hond zijn hevig geschrokken. De vrouw heeft na de ontploffing nog ongeveer een uur in de omgeving van haar woning rondgelopen, omdat de hond volkomen in de war was door de klap en de weg naar huis niet meer kon vinden. De vrouw is uiteindelijk door een buurtbewoner thuis gebracht. De hond moet waarschijnlijk herkeurd worden, waarbij het nog maar de vraag is of hij nog als geleidehond kan werken.
Hopelijk de volgende keer de eigen oogjes en of vingertjes kapot geblazen van dit soort debielen.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:38:11 #43
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104155560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Joh , wilden ze de brug laten schrikken?
:')
Want iedereen die vuurwerk afsteekt doet dat om mensen te laten schrikken. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef DrMabuse het volgende:Hopelijk de volgende keer de eigen oogjes en of vingertjes kapot geblazen van dit soort debielen.

Wat een ontzettende onnozele en debiele onderbuikreacties in dit topic zeg, al komt dat vast door de Telegraaf-TT.
pi_104155854
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Want iedereen die vuurwerk afsteekt doet dat om mensen te laten schrikken. :')

[..]

Waarom zijn de helden na de knal dan snel weggerend?

Waarom de geschrokken blinde vrouw / hond niet geholpen?

Waarom gooi je naast een blinde vrouw (zwaar) vuurwerk?
pi_104156311
quote:
gewoon vuurwerk in de buurt ja... maar dit was zwaar vuurwerk en gericht gegooid naar de hond toe, dat maakt het verschil.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_104156603
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Zou het er bijna nog mee eens zijn ook :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_104157166
Wat een moraalridders in dit topic :') Ik zie ook nergens in het bericht dat er bewust naar die vrouw is gegooid.

Zelf vroeger nooit in de weer geweest met vuurwerk? Dat je een bom afsteekt en dat er per ongeluk nèt iemand de hoek om komt zetten?

Ik ben blij dat ik in een tijd ben opgegroeid waar kinderen nog fouten mochten maken zonder dat allerlei mensen meteen begonnen te roepen over knieschijven schieten en levenslang opsluiten.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  woensdag 9 november 2011 @ 13:07:14 #48
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104158422
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Waarom zijn de helden na de knal dan snel weggerend?

Waarom de geschrokken blinde vrouw / hond niet geholpen?

Waarom gooi je naast een blinde vrouw (zwaar) vuurwerk?
Iedereen die nu zwaar vuurwerk afsteekt rent hard weg als er iemand aan komt, het is namelijk nog verboden.

2e + 3e vraag: misschien omdat ze niet doorhadden dat die vrouw daar liep en blind was? Misschien omdat het om een hoekje gebeurde en ze de vrouw niet konden zien?
pi_104158445
Ik heb hier echt geen woorden voor. Echt.. Wat???
Ja doei.
pi_104161213
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Iedereen die nu zwaar vuurwerk afsteekt rent hard weg als er iemand aan komt, het is namelijk nog verboden.

2e + 3e vraag: misschien omdat ze niet doorhadden dat die vrouw daar liep en blind was? Misschien omdat het om een hoekje gebeurde en ze de vrouw niet konden zien?
Was op een brug. Hoeveel hoeken zijn er te vinden op een brug?

Blinde vrouw met geleidehond over het hoofd zien.

En er dan in slagen om vuurwerk vlak bij haar te gooien?

Toevalsfactor lijkt me te verwaarlozen.
pi_104161281
Als je dat ziet gebeuren dan heeft iedereen vrijbrief om zulke jongens eens goed bij de strot te pakken wat mij betreft. Ik heb ook veel verkeerde dingen gedaan in mijn jeugd maar dit gaat veel te ver,ziek.
pi_104161377
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef Doodloper het volgende:

[..]

misschien geen vuurwerk afsteken als je niet kan zien of je er iemand mee ingevaar brengt :{
pi_104165286
Blijken ook nog camera's te hangen volgens een reactie op de bron:

Als buurt bewoner van omgeving Brandpuntvind ik dit toch wel triest nieuws, je kan mij niet wijsmaken dat men niet weten wie deze klerekinderen geweest zijn. Ook kan het niet anders dat er diverse camera's daar hangen, staan, zijn !

ZSM die beelden bekend maken, anders moeten we binnen kort zelf even wat figuren eropaan spreken zal ik maar zeggen. Zo moeilijk kan dat niet zijn want er hangen dagelijks lieden!

of is de kit ziende blind?
pi_104193574
Doodsbang om hond te verliezen

HEERHUGOWAARD - Doodsbang is ze, de blinde mevrouw Marianne Oosterling (66) uit Heerhugowaard. Bijna ondraaglijk is de angst dat opnieuw een geleidehond, die als ze haar ogen beschouwt, wordt afgekeurd.

Blinde vrouw aangevallen met vuurwerk

Nadat vier jaar terug haar toenmalige trouwe maatje niet meer functioneerde door een enorme vuurwerkknal, dreigt datzelfde lot nu om precies dezelfde reden voor de 5-jarige golden retriever Fenna.

Maandagavond liep ze met de langharige teef over het bruggetje, met daaronder een soort kanaal, bij het winkelcentrum in de nieuwbouwwijk Stad van de Zon.. Plots klonk vlak naast haar een enorme knal. Bijna werd ze getroffen door het zware vuurwerk.

„Het moet een vuurwerkbom zijn geweest. M’n oren piepten helemaal. Fenna sprong met vier poten in de lucht en trok me bijna het water in. Ik kon me met m’n benen nog net afzetten tegen de railing van de brug. Ik hoorde een paar jongens wegrennen en hard lachen.”

Zal voor sommigen nog wel niet duidelijk zijn ,of een zodanige draai eraan gegeven worden dat het die blinde der schuld is. :|W
pi_104196143
Debiele laffe klootzakken zijn het. Verdienen hard aangepakt te worden.

En tja , er zijn altijd begrijpende geitenwollen oortjes te vinden hier.

Die zich vol overgave helemaal inleven in diegene die duidelijk fout zit-is en de noodzaak zien om de zaak te verzachten.

Totdat het ze zelf overkomt.

Dan piepen ze wel anders.
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2011 @ 12:39:30 #56
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_104198345
Daders strandrechtelijk executeren. Liefst openbaar op een groot plein
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_104291117
Nice ,kom op met die foto's! *O*

pi_104291202
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef JerryLee het volgende:

[ afbeelding ]
En een paar rotjes in hun ogen. Debiel zijn ze toch al
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage zaterdag 12 november 2011 @ 18:31:07 #59
3926 crew  Djeez
pi_104291321
quote:

[ afbeelding ]
Heel mooi *O*
Helaas zijn ze minderjarig, dus het wordt een HALT-straf. Hopelijk mogen ze de kosten van een nieuwe blindengeleidehond wel zelf ophoesten.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_104291424
quote:

[ afbeelding ]
Mooi! Laat ze de rekening maar betalen voor een nieuwe hond, of de ouders. Dan snappen ze gelijk dat ze verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van hun kroost.. Zou een dergelijke actie uit te leggen zijn als poging tot doodslag? Ze had een verkeersongeluk kunnen krijgen of te water kunnen raken..
pi_104291433
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef Djeez het volgende:
Heel mooi *O*
Helaas zijn ze minderjarig, dus het wordt een HALT-straf. Hopelijk mogen ze de kosten van een nieuwe blindengeleidehond wel zelf ophoesten.
Namen zullen binnen Heerhugowaard straks wel bekend zijn.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:37:55 #62
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_104291490
Zeer mooi dat die mongolen zijn gepakt. Is toch niet meer normaal man.
Trotse Belg.
pi_104291741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef DJKoster het volgende:

Dit.
Je kan iemand ook gewoon over het hoofd zien.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_104291850
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit.
Je kan iemand ook gewoon over het hoofd zien.
Dat zullen ze ongetwijfeld roepen...
pi_104292087
Twee arrestaties voor afsteken vuurwerk bij blinde

ze missen er nog één,even de hete naalden onder de nageltjes
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:06:28 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104292209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zullen ze ongetwijfeld roepen...
Lijktmij toch wel een eigenschap van de jeugd he, hun concentratie anders verdelen dan wellicht noodzakelijk
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:08:40 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104292295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mooi! Laat ze de rekening maar betalen voor een nieuwe hond, of de ouders. Dan snappen ze gelijk dat ze verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van hun kroost.. Zou een dergelijke actie uit te leggen zijn als poging tot doodslag? Ze had een verkeersongeluk kunnen krijgen of te water kunnen raken..
Een nieuwe hond?
pi_104292360
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Een nieuwe hond?
Ja, deze is mogelijk niet meer bruikbaar als geleidehond.. En de beesten zijn, ivm. hun opleiding erg duur. Laat ze maar betalen.
pi_104293776
De vrouw en hond waren ook bij RTVNH in de uitzending, wat een leuke hond, hij zat gewoon aan tafel.
pi_104293812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, deze is mogelijk niet meer bruikbaar als geleidehond.. En de beesten zijn, ivm. hun opleiding erg duur. Laat ze maar betalen.
30 duizend euro las ik, op zijn minst.
pi_104301605
De dader blootstellen aan eenzelfde soort vuurwerk. Laat ze maar een paar weekjes brommen in de cel en een boete betalen.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 november 2011 @ 23:21:57 #72
3926 crew  Djeez
pi_104301701
Vrouw en hond waren bij Paul de Leeuw. Hond moet nu sowieso terug naar de leverancier, is ze minstens weken kwijt, als die al terugkomt
pi_104302507
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

30 duizend euro las ik, op zijn minst.
Mooi, rekening presenteren aan de ouders. Met het verzoek of ze hun kroost op willen voeden.
Niet betalen betekent loonbeslag, geen kwijtscheldingsregeling ofzo.
Dat zal ze leren de gemeenschap op kosten te jagen. :6
pi_104334870
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mooi, rekening presenteren aan de ouders. Met het verzoek of ze hun kroost op willen voeden.
Niet betalen betekent loonbeslag, geen kwijtscheldingsregeling ofzo.
Dat zal ze leren de gemeenschap op kosten te jagen. :6
inderdaad en als die ouders dan slim zijn laten ze die graf blagen werken om dat geld bij elkaar te sprokkelen en geven ze de kinderen 0,0 luxe tot dat alles is betaald.
pi_104335396
Goed dat ze gepakt zijn.
  zondag 13 november 2011 @ 22:30:25 #76
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104335823
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zou me toch een aantal vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de hond ofwel de opleiding wanneer deze na het horen van vuurwerk onbruikbaar werd :')
Maar dat ben ik he, een realist, niet een pvv stemmer
pi_104337027
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik zou me toch een aantal vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de hond ofwel de opleiding wanneer deze na het horen van vuurwerk onbruikbaar werd :')
Dat jou paarsgepunte lans nou kotsend tot een orgasme komt als ze een lawinepijl naast je tot ontploffing brengen ,wil nog niet zeggen dat die Golden in alle gevallen schotvast is .
Dat zijn toch dingen waar ik als terrorist rekening mee zou houden
pi_104337760
Wat een tyfuslijers..

;(
pi_104339870
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

gewoon normaal vuurwerk op een normale afstand is echt geen probleem, gok ik. maar je kan zwaar vuurwerk wat (expres) dichtbij die hond tot ontploffing komt niet vergelijken. Je kan dus niet zeggen dat de hond niet tegen vuurwerk kan.

misschien wil meneer de realist graag naast een vlinder staan die tot ontploffing wordt gebracht op minder dan een meter afstand, kijken of de realist er wel goed tegenkan :{
pi_104353129
Opluchting bij blinde mevrouw
Heerhugowaard - Grote opluchting bij de blinde mevrouw Marianne Oosterling (66) uit Heerhugowaard, nu de politie zaterdag twee tieners heeft opgepakt voor de laffe aanval met zwaar vuurwerk op haar en haar blindegeleidehond Fenna.

."Ze moeten die jongens zelf eens een blinddoek om doen, dan weten ze hoe ik leef’’, reageert de vrouw over de daders.

Dat er nu twee verdachten vast zijn gezet voor de actie, roemt ze. "Ik vind het fantastisch hoe de politie en burgemeester erachteraan zijn gegaan. En dat de jongens nu weten wat ze hebben aangericht."

Zorgen

Tegenover haar blijdschap om de aanhoudingen staan de zorgen om haar 5-jarige hond Fenna. "M’n hond krijg ik met moeite naar buiten. Ze voelt de angst die ik ook heb", zei ze gisteren.

De Golden Retriever wordt volgende week getest door de Martin Gaus Geleide- en Hulphondenschool in Lelystad, omdat ze nog lang niet de oude is.

Los van de conclusies van de hondenkenners wil Oosterling Fenna voor kerst een paar weken bij de hondenschool onderbrengen. "Ze moet weer de oude worden, het trauma verwerken. En een nieuw trauma voorkomen, als ze weer verkeerd zou reageren op knallen hier in de buurt. Want dit willen we niet nog een keer meemaken."
pi_104353485
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:06 schreef JerryLee het volgende:
Opluchting bij blinde mevrouw
Heerhugowaard - Grote opluchting bij de blinde mevrouw Marianne Oosterling (66) uit Heerhugowaard, nu de politie zaterdag twee tieners heeft opgepakt voor de laffe aanval met zwaar vuurwerk op haar en haar blindegeleidehond Fenna.

."Ze moeten die jongens zelf eens een blinddoek om doen, dan weten ze hoe ik leef’’, reageert de vrouw over de daders.

Dat er nu twee verdachten vast zijn gezet voor de actie, roemt ze. "Ik vind het fantastisch hoe de politie en burgemeester erachteraan zijn gegaan. En dat de jongens nu weten wat ze hebben aangericht."

Zorgen

Tegenover haar blijdschap om de aanhoudingen staan de zorgen om haar 5-jarige hond Fenna. "M’n hond krijg ik met moeite naar buiten. Ze voelt de angst die ik ook heb", zei ze gisteren.

De Golden Retriever wordt volgende week getest door de Martin Gaus Geleide- en Hulphondenschool in Lelystad, omdat ze nog lang niet de oude is.

Los van de conclusies van de hondenkenners wil Oosterling Fenna voor kerst een paar weken bij de hondenschool onderbrengen. "Ze moet weer de oude worden, het trauma verwerken. En een nieuw trauma voorkomen, als ze weer verkeerd zou reageren op knallen hier in de buurt. Want dit willen we niet nog een keer meemaken."
Uurtje papier prikken in het park en ze staan weer buiten. Maar ja, juridisch kun je hier ook niet zoveel mee. Toon maar aan dat ze het vuurwerk opzettelijk richting de vrouw en hond hebben gegooid.

Hoop dat ze in ieder geval met de vrouw en hond geconfronteerd worden, zodat ze zien wat ze hebben aangericht. Wellicht beseften ze zelf niet wat ze deden en schrikken ze van hun actie.
pi_104355688
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uurtje papier prikken in het park en ze staan weer buiten. Maar ja, juridisch kun je hier ook niet zoveel mee. Toon maar aan dat ze het vuurwerk opzettelijk richting de vrouw en hond hebben gegooid.

Hoop dat ze in ieder geval met de vrouw en hond geconfronteerd worden, zodat ze zien wat ze hebben aangericht. Wellicht beseften ze zelf niet wat ze deden en schrikken ze van hun actie.
Oh,volgens mij is het niet toegestaan om op 5 november (illegaal) vuurwerk af te steken
pi_104355846
En ze zijn alweer vrij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_104355910
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Oh,volgens mij is het niet toegestaan om op 5 november (illegaal) vuurwerk af te steken
Duh... maar de straf stelt natuurlijk niet zoveel voor. Ze sluiten je echt niet op ;)
pi_104356752
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:24 schreef GewoneMan het volgende:

misschien wil meneer de realist graag naast een vlinder staan die tot ontploffing wordt gebracht op minder dan een meter afstand, kijken of de realist er wel goed tegenkan :{
Het belangrijkste is natuurlijk dat hij niet door heeft dat die vlinder er ligt. Ongemerkt is de impact vele malen groter.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_104357360
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het belangrijkste is natuurlijk dat hij niet door heeft dat die vlinder er ligt. Ongemerkt is de impact vele malen groter.
ja precies, maar zou zo graag de realist zien reageren :D
  maandag 14 november 2011 @ 17:02:44 #87
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104357451
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

gewoon normaal vuurwerk op een normale afstand is echt geen probleem, gok ik. maar je kan zwaar vuurwerk wat (expres) dichtbij die hond tot ontploffing komt niet vergelijken. Je kan dus niet zeggen dat de hond niet tegen vuurwerk kan.

Ik ben ook jong geweest hoor :')
pi_104358746
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 17:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik ben ook jong geweest hoor :')
ja ik ook, en heb zelf genoeg illigaal vuurwerk afgestoken

ik gooide het echter niet op een plek waar ik mensen/dieren kon raken/verwonden. dus met een normaal gezond verstand zeg maar.

de dadertjes zijn 16 jaar oud, ga jij mij nu vertellen dat die niet het inzicht hebben over waar ze wel of niet verantwoord zwaar vuurwerk kunnen ontsteken ?
  maandag 14 november 2011 @ 17:44:07 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104359251
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de dadertjes zijn 16 jaar oud, ga jij mij nu vertellen dat die niet het inzicht hebben over waar ze wel of niet verantwoord zwaar vuurwerk kunnen ontsteken ?
Precies, dat inzicht hebben ze niet op die leeftijd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104359587
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

16 is geen 6.

Dat inzicht hebben ze echt wel.
  maandag 14 november 2011 @ 18:02:13 #91
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104360033
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja ik ook, en heb zelf genoeg illigaal vuurwerk afgestoken

ik gooide het echter niet op een plek waar ik mensen/dieren kon raken/verwonden. dus met een normaal gezond verstand zeg maar.

Jij bent nu dus ook onbruikbaar geworden en jouw moeder heeft de vuurwerkhandel om een nieuwe zoon gevraagd?

Of viel het allemaal wel mee?
pi_104360696
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

fout, dat inzicht hebben ze wel, ze handelen er echter niet naar. Dat is heel iets anders natuurlijk.

quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

16 is geen 6.

precies

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Jij bent nu dus ook onbruikbaar geworden en jouw moeder heeft de vuurwerkhandel om een nieuwe zoon gevraagd?

Of viel het allemaal wel mee?
  maandag 14 november 2011 @ 18:21:30 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104360858
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

16 is geen 6.

Met die jeugd van tegenwoordig weet je maar nooit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 14 november 2011 @ 19:09:39 #94
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104363441
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Met die jeugd van tegenwoordig weet je maar nooit.
Want die zijn dommer dan 15 jaar geleden?
pi_104393607
Mogelijke gooiers van vuurwerk naar blinde vrouw op vrije voeten
112 | 14 november 2011 |

HEERHUGOWAARD - De twee jongens die op 7 november in Heerhugowaard zwaar vuurwerk hebben afgestoken, zijn zondag op last van het Openbaar Ministerie vrijgelaten. Zij werden afgelopen zaterdag door de politie aangehouden op verdenking van openlijke geweldpleging. Zij zouden op 7 november om 22.30 uur zwaar vuurwerk hebben afgestoken vlak bij de brug op het Brandpunt (Stad van de Zon), waardoor een blindegeleidehond dermate schrok dat hij de benen nam. Pas na enige tijd keerde hij terug naar huis. De 66-jarige blinde eigenaresse van de hond, die ook erg schrok, werd door een buurtbewoner naar huis gebracht.

De twee jongens van 16 jaar uit Heerhugowaard zijn dit weekeinde gehoord, evenals een getuige. Een van de twee jongens heeft weliswaar vuurwerk afgestoken, maar niet is gebleken dat er gericht naar de vrouw is gegooid of dat zij op andere wijze de opzet hebben gehad om de vrouw of haar te laten schrikken. De verdachten verklaarden de vrouw niet te hebben gezien. Wel hebben ze bekend dat een van hen zwaar vuurwerk heeft afgestoken. Het Openbaar Ministerie beraadt zich op een sanctie voor het illegaal afsteken van vuurwerk.

Kijk zo kennen we de Nederlandse handhaving weer .
Denk wel dat de eigenaresse en haar hond de komende tijd goed in de gaten worden gehouden door de politie .
Want een ‘heterdaadje’ van het niet opruimen van hondenpoep: 100 euro.
Misschien word het tijd die tekst op dat lekkere warme politieautootje aan te passen van 'waakzaam en dienstbaar' naar Laakbaar & corrupt .
pi_104393814
Oh , ze zeggen zelf dat ze het niet expres hebben gedaan.

Die guitige kwajongens toch, die geloof je dan toch meteen?

En waar komt die getuige opeens vandaan?

Die vrouw had daar niet moeten lopen zal de eindconclusie wel worden.

Debiel.
pi_104395245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef DrMabuse het volgende:

Debiel.
Waar staat dat de politie ze meteen gelooft? Er staat alleen dat niet bewezen kan worden dat het met opzet ging. En in dit land kan je zondet bewijs niet veroordeeld worden, vervelend he? Daarnaast hebben ze ook een getuige aan hun zijde blijkbaar.
'And I called your name,
pi_104395889
Je hebt helemaal gelijk , maar gezien wat ik zo opnieuw lezend tot me neem vrees ik de uitkomst wel.
pi_104396055
Wil niet vervelend doen, maar wat hadden jullie dan verwacht. Je kunt twee 16-jarige ventjes geen levenslang geven vanwege het gooien van vuurwerk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_104397368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef DrMabuse het volgende:

Debiel.
ik kan een reactie als deze begrijpen. (zie mijn eerdere posts) echter bij geen of onvoldoende bewijs vind ik niet dat je ze daarvoor kunt veroordelen. wel vind ik dat ze aansprakelijk gesteld moeten worden voor de schade, en die is zo lees ik torenhoog.

ze hebben namelijk zwaar en per definitie illigaal vuurwerk afgestoken (want een astronaut b.v. valt niet onder die noemer, op een tijd waarop je zelfs geen normaal vuurwerk mag afsteken.

dus zijn ze gewoon verantwoordelijk voor de schade en die moeten ze wat mij betreft dan ook zeker voor de volle 100% betalen desnoods verhalen ze de schade bij de ouders van dat tuig die kwajongens
pi_104397518
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Wil niet vervelend doen, maar wat hadden jullie dan verwacht. Je kunt twee 16-jarige ventjes geen levenslang geven vanwege het gooien van vuurwerk.
nee want dat is zo zielig!? dat die oude vrouw het huis niet meer uit durft en die hond helemaal van slag is EN er een kostenpost is van 20.000 euro nemen we maar voor lief. wie gaat dat betalen?????????

arme dadertjes ;( ze zijn al zo geschrokken :X nee dit raakt kant nog wal de kant van de daders kiezen want die zijn nog maar 16 jaar oud. :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:18:50 #102
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104398349
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Gewoon even een goede compositietekening maken en een wijkteam erop!
Gast??
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_104398446
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik kan een reactie als deze begrijpen. (zie mijn eerdere posts) echter bij geen of onvoldoende bewijs vind ik niet dat je ze daarvoor kunt veroordelen. wel vind ik dat ze aansprakelijk gesteld moeten worden voor de schade, en die is zo lees ik torenhoog.

ze hebben namelijk zwaar en per definitie illigaal vuurwerk afgestoken (want een astronaut b.v. valt niet onder die noemer, op een tijd waarop je zelfs geen normaal vuurwerk mag afsteken.

dus zijn ze gewoon verantwoordelijk voor de schade en die moeten ze wat mij betreft dan ook zeker voor de volle 100% betalen desnoods verhalen ze de schade bij de ouders van dat tuig die kwajongens
Mee eens.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:11:46 #104
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_104429411
wansmakelijk gedrag :r
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:20:01 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104429662
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Want die zijn dommer dan 15 jaar geleden?
Ja vrij dubieuze lichting dit.
pi_104429802
Nja gebrek aan bewijs. Zuur.

Worden ze nog wel beboet voor het in bezit hebben en afsteken van vuurwerk? Aangezien dat dus gewoon strafbaar is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_104430422
quote:
...
Goed idee. Het is inderdaad absurd dat onvolgroeide puberbreintjes rond kunnen lopen met explosieven.
pi_104430886
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:43 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Goed idee. Het is inderdaad absurd dat onvolgroeide puberbreintjes rond kunnen lopen met explosieven.
Maar het gaat hier om illegaal vuurwerk dus dat verbod had niet veel uitgemaakt.
'And I called your name,
pi_104432728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef StarGazer het volgende:
Nja gebrek aan bewijs. Zuur.

Worden ze nog wel beboet voor het in bezit hebben en afsteken van vuurwerk? Aangezien dat dus gewoon strafbaar is.
Politie kon niet achterhalen wie van de twee de eigenaar/en of afsteker was van het explosief.

Die vrouw krijgt wel 100 euro boete wegens het niet opruimen van hondenpoep.
Ze had namelijk geen zakje bij der.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:05:04 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104432793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Politie kon niet achterhalen wie van de twee de eigenaar/en of afsteker was van het explosief.

Dat betalen ze toch gewoon allebei, simpel.
pi_104433000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:02 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Maak die grap anders nog een paar keer, misschien wordt hij de 15e keer opeens leuk.

Daarnaast, zoals ik begreep uit het nieuwsbericht dat jijzelf notabene plaatste, beraadt het OM zich wél op stappen omtrent het afsteken van illegaal (zwaar) vuurwerk.
'And I called your name,
pi_104434295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:12 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Maak die grap anders nog een paar keer, misschien wordt hij de 15e keer opeens leuk.

Daarnaast, zoals ik begreep uit het nieuwsbericht dat jijzelf notabene plaatste, beraadt het OM zich wél op stappen omtrent het afsteken van illegaal (zwaar) vuurwerk.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:12 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Er is toch geen bewijsmateriaal (dat is in rook opgegaan )
pi_104434440
Als een aantal mensen echt bewust vuurwerk naar die vrouw en de geleidehond heeft gegooid, dan hoop ik dat ze gevonden worden. Dit is toch niet te geloven... Mijn gedachte gaat meteen naar van die vervelende pubers die zich geen raad weten met hun huiswerk en dus maar op straat gaan zwerven met leeftijdsgenoten die al net zo'n 'hoog' IQ hebben. Dat soort gajes mogen ze echt oppakken. Vuurwerk gooien naar een gehandicapte... het is werkelijk te triest voor woorden.

Toevoeging:

quote:
Ah, het zijn dus twee pubers. (Verrassend)

Wat ik verwacht is dat twee ventjes van 16 jaar intussen wel weten wat je wel en niet kunt maken. Gehandicapten pesten is een no go. En dan kan het me nog niet eens schelen hoe ze dat doen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Seventees op 16-11-2011 14:01:11 ]
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_104439233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:50 schreef JerryLee het volgende:

[..]

[..]

Er is toch geen bewijsmateriaal (dat is in rook opgegaan )
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef JerryLee het volgende:
Wel hebben ze bekend dat een van hen zwaar vuurwerk heeft afgestoken. Het Openbaar Ministerie beraadt zich op een sanctie voor het illegaal afsteken van vuurwerk.
'And I called your name,
  woensdag 16 november 2011 @ 16:11:42 #115
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_104439497
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Het is de tweede keer al ,
ze is al een hond door vuurwerk verloren :

Citaat:
ja , ik ken de mevr. en de hond

werk bij haar ,en loop vaak met de hond,kan je wel vertellen dat de hond ook niet met mij echt durft buiten lte lopen vandaag. mevr. zelf is zwaar emotioneel ze is al eens een hond verloren door jongeren die bewust op de hond vuurwerk gooide, hoop dan ook dat de wijk agent zijn woord houd ,en de daders opgepakt worden!

en dat we wat meer rekening met elkaar houden vuur werk oke maar dan 31 december
Mag iemand anders met zo'n hond lopen? Dat wist ik niet.
pi_104440063
Ik ben niet zo van de verboden, maar vuurwerk mag wat mij betreft verboden worden voor particulieren, alle rommel, ongelukken en overlast weegt niet op tegen het plezier. Ik zou liever zien dat met oud en nieuw er in elke stad een mooi professioneel vuurwerk plaats vind.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 16 november 2011 @ 16:37:53 #117
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104440582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Ik ben niet zo van de verboden, maar vuurwerk mag wat mij betreft verboden worden voor particulieren, alle rommel, ongelukken en overlast weegt niet op tegen het plezier. Ik zou liever zien dat met oud en nieuw er in elke stad een mooi professioneel vuurwerk plaats vind.
Gewoon al dat kindervuurwerk (kleine pijltjes en rotjes) niet meer verkopen. Je hebt of echt kindervuurwerk of gewoon vuurwerk.
pi_104440998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Gewoon al dat kindervuurwerk (kleine pijltjes en rotjes) niet meer verkopen. Je hebt of echt kindervuurwerk of gewoon vuurwerk.
En al dat zware vuurwerk laten vallen onder de wapenwet, als je ziet wat voor slagklacht dat zware spul heeft, dan is dat gewoon te vergelijken met handgranaten.
pi_104444102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

En al dat zware vuurwerk laten vallen onder de wapenwet, als je ziet wat voor slagklacht dat zware spul heeft, dan is dat gewoon te vergelijken met handgranaten.
geen gek idee. dat maakt passendere straffen mogelijk.
  woensdag 16 november 2011 @ 18:16:31 #120
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104444320
Misschien maar het engelse systeem van overal en op elke hoek CCTV camera's invoeren als het zo doorgaat.
  zaterdag 19 november 2011 @ 08:47:07 #121
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_104543375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef Quisho het volgende:
Misschien maar het engelse systeem van overal en op elke hoek CCTV camera's invoeren als het zo doorgaat.
hoe doe je dit op een rond plein?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_104546364
quote:
Maar het is toch te hopen dat de overheid snapt dat mensen (blind of niet) terroriseren met vuurwerk wel een stapje erger is dan snachts ff een stukje 150 op de A2. Maar dat is een kwestie van afwachten :{
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:38:02 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104547697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 08:47 schreef numero_uno het volgende:

[..]

hoe doe je dit op een rond plein?
Overdwars in je kont.

Jezus :')
pi_104581283
Mjah moeilijk, toen ik 16 was heb ik ook wel eens gekke dingen gedaan, ik zou zeggen laat die gasten als straf een tiental weekenden bij het opleidingsinstituut voor die honden werken, dan zullen ze wel weten wat hun daden aanrichten.
  zondag 20 november 2011 @ 12:32:44 #125
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_104581340
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:31 schreef raptorix het volgende:
Mjah moeilijk, toen ik 16 was heb ik ook wel eens gekke dingen gedaan, ik zou zeggen laat die gasten als straf een tiental weekenden bij het opleidingsinstituut voor die honden werken, dan zullen ze wel weten wat hun daden aanrichten.
En/of bij Kentalis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')