SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 08-11-2011 11:05:51 ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, net een gat geboord in mijn mooie houten tafeltje. Kutbeunhaas die ik ben.
quote:
Haal je hem vandaag Pierre?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen![]()
MW3 uit, meteen een stuk drukker in de SC
Beter haal je vrijdag gewoon skyrimquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
Zit nu te bellen met MM den haag, wat nou ruggegraat.
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is het enige wat ik echt kut vind in BF3 het knifen.
Ben al te vaak doodgeschoten omdat na drie keer een knife poging ik alsnog werd doorgeschoten
Zo werkt het niet he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Ik wil ook in de op! BensterNL (fifa fut & mw3)
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Idd, even wennen maar werkt wel goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.
What the nigger?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Wat is dat toch met jou haat tegen nieuwe mensen hier in het topic?quote:
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef xSoDx het volgende:
Nou
En ik maar denken dat ik pro genoeg was
Mwa misschien. Ligt eraan of ik vandaag al mijn opdrachten voor morgen afkrijg.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je wel MW3 instant hebt gekocht????quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo wordt dit hier ineens overspoeld met mensen die MW3 spelen? Er is ook een MW3-topic![]()
[gastheermodus] Mocht je hier willen meeposten, graag eerst even voorstellen![]()
[/gastheermodus]
Dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!
Waarom blijf je dat toch roepen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou haat tegen nieuwe mensen hier in het topic?
Op de brommert naar de MM Pietertje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa misschien. Ligt eraan of ik vandaag al mijn opdrachten voor morgen afkrijg.
We hebben geen MM hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de brommert naar de MM Pietertje?
Nee dus Teun, wees maar niet bang lieverdquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je wel MW3 instant hebt gekocht????
Mooie zinquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
Natte Bob heeft een warm onthaal van mij gekregen
Motor gehaald?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We hebben geen MM hierNaar de Saturn zou kunnen! Maar wel vet dingetje he! 125e man, de uitlaat is al meer waard
Nee, een scootertje om mezelf terug te nemen naar de tijden dat ik 16 wasquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, een scootertje om mezelf terug te nemen naar de tijden dat ik 16 wasEen Vespa uit 1996, knalgeel
Nee man, dat deed je toen je 16 wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Nou nog flink opfokken en gaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, dat deed je toen je 16 wasDit is om rustig rond te kneuren, geen gezeik, werkt altijd en loopt 1 op 40 ofzo
Eitje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo wordt dit hier ineens overspoeld met mensen die MW3 spelen? Er is ook een MW3-topic![]()
[gastheermodus] Mocht je hier willen meeposten, graag eerst even voorstellen![]()
[/gastheermodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Er zit wel een ultrageile Leovinci uitlaat onder, is dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Dat doe je nu alsnog. Leuke hobby en het levert nog wat op ook.
Een gouden gids aan boetes.![]()
Ja had het nog even opgezocht, maar autorijbewijs is primaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Leovince uitlaatjes zijn wel hard ja. Maar degene die er het kutst uitzien zijn over het algemeen het best bij Leovince.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit wel een ultrageile Leovinci uitlaat onder, is dat goed genoeg?
Zal er eens rekening mee houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
That's what she.... ohnee, toch nie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar vanaf nu dus alleen vanachter
Pas maar op dat Tammy het niet hoort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja van achter krijg je die animatie en heb je ook zn dogtag, die je dan zelf weer kan gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zal er eens rekening mee houden.
Hoewel ik laatst bij een sniper stond waar ik rondjes om kon rennen zonder dat hij me ook maar zagdrie keer knifen deed niks (behalve de hitmarkers inderdaad) dus toen maar C4 op hem geplakt
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ik
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit deze maand te twijfelen tussen motor rijbewijs of Nikon D3100 met lens kit
Dus auto rijbewijs laat nog wel ff op zich wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.
Voor de xbox staat ie idd onlinequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kutmainframes.Beetje mijn mooie dogtag jatten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
That's what she.... ohnee, toch nie!
ik ben sinds 1 april manager Quality & CSR bij een vrij groot bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag? ISO/VCA zal wel iets met kwaliteitsmanagement te maken hebben als ik het goed heb.
IEquote:
ik begrijp niks van dat overzicht.quote:
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Mis schieten en RPG kills maken ben ik wel goed inquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Deze screen heb ik een paar minuten gemaakt van battlelog hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenik denk dat deze al heel oud is! Oh en ross, ik had jou wel meer een mozilla/chrome user gedacht
Dus jij ben de enige slim persoon daar op je werkquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze screen heb ik een paar minuten gemaakt van battlelog hoor
Ik gebruik thuis firefox/chrome, maar op mijn werk hebben ze IE en ze vinden het niet zo fijn als je zelf andere browsers gaat installeren.
SPquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:58 schreef vandermar het volgende:
Campersik ben lekker aan het rushen kom ik campers tegen en tonnen aan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:
Die fucking support streaks, echt 24/7 uav's in de lucht flikkers.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
quote:
Ondanks dat het o.a. vanderkneus is die het zegt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben vannacht echt wel 20 keer een EMP op mijn flikker gekregen, de net viel het wel mee.
Meer mensen die het opvalt?
Check die kill op 0:18 eens stoma, eerst een hitmarker, daarna loopt de enemy 2 meter verder naar rechts en dan maakt hij wel een kill door op exact hetzelfde plekje te knallenquote:
Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:06 schreef SoldMayor het volgende:
Ik durf het niet te zeggen bijna.. maar MW3 is best vet.
Heb je nou de hele dag zitten gamen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.
Het voelt idd beter aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.
U mad girl?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nou de hele dag zitten gamen?i'm jelly.
Vet gewoon. Zwaar wennen aan de maps, zitten zwaar klote tussen. En ja, veel campers. Maar qua verbinding/lag is het goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
Dat 'ie beter dan black ops is, is geen verrassing. Dat was MW2 ook die hele tijd al. Hoe is 'ie vergeleken met MW2, los van het ontbreken van danger close en one man army?
quote:Bought MW3, but I'm sure they've given me the MW2 disc by mistake. The disc says Modern Warfare 3 but I know I've played this game before
quote:Hey pap kunnen we niet modern warfare 3 samen kopen en dan vraag ik een ander spel
Hoeveel maps zijn er dan? Want nu klinkt het of er geen enkele goede map isquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die lijkt op Jungle. Kutmaps zijn: Outpost, Seatown, Downturn, Dome en nog een aantal.
Dome en Fallen zijn wel zwaar klote maps. Dome is iets groter dan Nuketown dus per definitie al kak en Fallen heeft overal gebouwen met ramen erin dus daar zitten ze vaak in te campen. Spel bevalt echt goed snipen is nog makkelijker dan in MW2 daar mogen ze van mij wel wat aan doen L118A ACOG is OP als een mofo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat zijn toch geen kutmaps? Je kent ze gewoon nog niet.
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat zijn toch geen kutmaps? Je kent ze gewoon nog niet.
Ik vind Derail juist vet en Estate is niet goed, maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.
Dan zul je van Outpost houden, die is net Derail.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind Derail juist vet en Estate is niet goed, maar ook niet slecht.
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.
16 volgens mij. Al 2 spec op missies op veteran gehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.
Hoeveel mappen zitten er nu in? Las een stuk of 20?
Ah fuck you!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
16 volgens mij. Al 2 spec op missies op veteran gehaald.
Haal hem nou maar gewoon, je wilt het! En morgen heb je er dan weer spijt vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
Als je die maps meer speelt dan weet je wel waar iedereen vaak zit te campen. Dat is hetzelfde in de andere CoD games en was nooit echt een probleem. Toch?
Seatown is tof manquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die lijkt op Jungle. Kutmaps zijn: Outpost, Seatown, Downturn, Dome en nog een aantal.
Downturn zitten ze meestal bij die pilaren te campen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Seatown is tof manDownturn ook wel.
Ook gewoon geen 1 potje lag, of connectie problemen.. En dat zonder een netwerk beta
Onder de map bedoel je? Nja kun je op 3 manier komen, altijd wel 1 manier om ze te pakkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Downturn zitten ze meestal bij die pilaren te campen.
Ik wil eerst weten of het wat is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haal hem nou maar gewoon, je wilt het! En morgen heb je er dan weer spijt van
Zijn er nu nog verder problemen met bf3 dan? nee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Seatown is tof manDownturn ook wel.
Ook gewoon geen 1 potje lag, of connectie problemen.. En dat zonder een netwerk beta
Nu misschien niet, maar hoe was het met de release?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zijn er nu nog verder problemen met bf3 dan? nee?
Slecht troll dit Nick
Top game!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar hoe was het met de release?
Jou neem ik dan ook niet serieusquote:
Kvond estate ook altijd heel relaxed, makkelijk kills pakken als je de villa in handen hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.
Hoeveel mappen zitten er nu in? Las een stuk of 20?
Ah de blonde adonis is het eens met mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kvond estate ook altijd heel relaxed, makkelijk kills pakken als je de villa in handen hebt
Op Tehran Highway na (dit had niks met servers te maken maar een programmeerfoutje) gewoon normaal?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iedereen die hem heeft gaat zeggen dat hij tof is en iedereen die hem niet heeft zegt dat hij kut isquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het wat is.
Kutstudent doet een Nicklasje !quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
MW3 is vet. Al die tijd een pre-order staan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat klinkt very very very and very dirtyquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kutstudent doet een Nicklasje !
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jou neem ik dan ook niet serieus
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op Tehran Highway na (dit had niks met servers te maken maar een programmeerfoutje) gewoon normaal?
Volgens mij was jij diegene die zei dat het nog slechter zou zijn als BO en MW2?quote:
Nee als er stond : Nicklas doet een Kutstudentje dan was het iets fouterquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klinkt very very very and very dirty
Was geen lag, er zat een fout in iets ander, weet niet exact wat het was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?
En er heeft niet voor niks een bericht gestaan dat quick match nu zou moeten werken
Wacht nog maar een paar uurtjes tot de VS kutkiddo's uit school komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?
En er heeft niet voor niks een bericht gestaan dat quick match nu zou moeten werken
[..]
Volgens mij was jij diegene die zei dat het nog slechter zou zijn als BO en MW2?
Op dat mapje zie je anders de VS echt hel verlicht hoor. Veel lichter dan Europa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar uurtjes tot de VS kutkiddo's uit school komen.
Je speelt meer local.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de rest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was geen lag, er zat een fout in iets ander, weet niet exact wat het was.
Maar goed vind al het gehap en beitch echt te geweldig voor woorden XD
Nja dat kan wel zijn, maar bij BF3 waren wij 3 dagen later en toen was het ook kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, het is ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Jezus, Rossdale is nog erger dan Stoma met die haat op mw3.
Denk je? Ik heb youtube nog hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen die hem heeft gaat zeggen dat hij tof is en iedereen die hem niet heeft zegt dat hij kut isDaar kom je dus alleen zelf achter
Haat? Ik heb maar 3 dingen gezegd over mw3. Dat het visueel een stap achteruit is gegaan, dat bepaalde dingen er buggy uitzien en dat er een paar kutmaps inzitten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ja jong ga er nou niet op in, je snapt wat ik er mee bedoel te zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb youtube nog hoor...
[..]
Haat? Ik heb maar 3 dingen gezegd over mw3. Dat het visueel een stap achteruit is gegaan, dat bepaalde dingen er buggy uitzien en dat er een paar kutmaps inzitten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Hallo, je vergeet mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nee prima dat je de game speelt, maar iedereen in dit topic (ik denk op Pringles en Patatje na) hebben MW3 lopen afzeiken en daarna gewoon alsnog braaf als schaapjes de game op de releasedag kopen
It's funny 'cuz it's true
Yes, stap zo in mijn ijzeren ros(s) en vlam van mijn werk naar huis om een paar meesterlijke potjes slagveld 3 te spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:38 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond weer een goede game spelen Ross?
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!quote:
Zoek eens een post terug van mij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nee prima dat je de game speelt, maar iedereen in dit topic (ik denk op Pringles en Patatje na) hebben MW3 lopen afzeiken en daarna gewoon alsnog braaf als schaapjes de game op de releasedag kopen
It's funny 'cuz it's true
Oh?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Kben nu nog ff bezig met Kuifje in amerika en dan snel eten en dan hard aan de bef!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, stap zo in mijn ijzeren ros(s) en vlam van mijn werk naar huis om een paar meesterlijke potjes slagveld 3 te spelen
Alleen een gewone doosquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!
Daar gaat het nu toch ook helemaal niet over? Ik dacht dat we het hier hadden over een game afzeiken voor dat hij uit kwam?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt hem niet, hell je hebt niet eens een xdoos!
Kom je daarna nog even met ons Xboxen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kben nu nog ff bezig met Kuifje in amerika en dan snel eten en dan hard aan de bef!
En dan ook gewoon niet erop reagerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch ook helemaal niet over? Ik dacht dat we het hier hadden over een game afzeiken voor dat hij uit kwam?
Jup, ik blijf het beffen noemen omdat het zo lekker bektquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je daarna nog even met ons Xboxen?
En 1 week in de maand heeft het een rood kruis, DE RODEKRUISDOOSquote:
lees ff terugquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
Wie kan mij overtuigen van skyrim? is het een soort MMO geworden dan ofzo?
Kheb helemaal geen info gezien verder, maar wil nog wel ff iets anders hebben dan een shooter.
Ik ga hem ook wel kopen, maar ik koop hem zodra de eerste mensen hem al weer dumpenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie hem nou eens gewoon halen en stoppen met klagen want de game is gewoon moeilijk vet en zeker als je hem met een paar andere speelt kun je goed kutten. Servers zijn prima,mappen zijn prima, wapens zijn divers en allemaal goed te gebruiken zelfde geldt voor de killstreaks.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
En 1 week in de maand heeft het een rood kruis, DE RODEKRUISDOOS
quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet? De matchmaking was echt dramatisch als je met een party van 2 man of meer een server probeerde te joinen. Dat duurde een week of 2 voordat het fatsoenlijk gepatched was
quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij BF3 ging het wel lekker wil je zeggen? Dat werkt nu nog steeds niet 100%
en werkt gewoon perfect in 1xquote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zei ik toch ook niet? Ik zei nog dramatischer dan bij BF3
Iedereen kan Skyrim vandaag halen, meerdere mensen en vriend van mij hebben een sms ontvangen van de game mania dat skyrim klaar ligt voor ze. Blijkbaar eerdere release datum? Vind het heel vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef Pixell het volgende:
Geen BF3 voor mijn vanavond, moet zo al weer wegrichting hockey, vergadering voor trainers etc. etc. daarna zelf trainen en bier drinken!
Echter nog wel positief nieuws, net de mediamarkt in hengelo aan de lijn, ik kon Skyrim wel ff komen ophalen straks, dan zou die hem meegeven![]()
![]()
Ik zal hem waarschijnlijk ook wel halen, maar voor mijn gevoel is dit zoals al is gezegd en eigenlijk verwacht wordt van deze game eerder MW2.5b. Ik wacht dan nog wel even tot hij wat goedkoper is en dan scoor ik hem wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie hem nou eens gewoon halen en stoppen met klagen want de game is gewoon moeilijk vet en zeker als je hem met een paar andere speelt kun je goed kutten. Servers zijn prima,mappen zijn prima, wapens zijn divers en allemaal goed te gebruiken zelfde geldt voor de killstreaks.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Gelukkig is de stabiliteit van de servers iets waar de kwaliteit van de game wat aan kan doen
Tuurlijk is het kut dat EA elke keer weer faalt met hun servers.
Maar bij MW is het ook altijd zoeken naar games met een ping van 50
Lag vanmorgen al bij de FRS, en was al bekend dat het eerder verkocht zou wordenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen kan Skyrim vandaag halen, meerdere mensen en vriend van mij hebben een sms ontvangen van de game mania dat skyrim klaar ligt voor ze. Blijkbaar eerdere release datum? Vind het heel vreemd.
Staan al een tijdje op Marktplaats, sommige mensen met een kofferbak volquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef badboynova het volgende:
http://computer-software.(...)D%3D&fta_ind=36&fs=1
Nee MW2 en BLOPS ook op een 100-100 vezel gespeeld en blijft altijd op 50ms zoeken...quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Dan blijf je toch fijn bij BF3?
Misschien omdat je glasvezel hebt nu dat het beter werkt? Want dat van die ping onder de 50 is hier vrijwel altijd
[..]
Lag vanmorgen al bij de FRS, en was al bekend dat het eerder verkocht zou wordenKrijg hem morgen pas binnen
Het gaat om de beschrijvingquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staan al een tijdje op Marktplaats, sommige mensen met een kofferbak vol
Hap jij niet danquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee MW2 en BLOPS ook op een 100-100 vezel gespeeld en blijft altijd op 50ms zoeken...
En zoals FS ook zegt ik wil de game wel, maar weiger om die prijs voor DLC te betalen.
En dat ik zit te bitchen is gewoon omdat jullie allemaal zo heeeeeerlijk happen!
Ja die was ook wel grappigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het gaat om de beschrijving![]()
Ik heb een deel van de 6000 gestolen mw3 gevonden
http://computer-software.(...)D%2F&fta_ind=36&fs=1
Ik hap altijd, vind ik mooi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hap jij niet dan?! Je naam klopt ook precies
[..]
Ja die was ook wel grappig! Nja 6000 franse versies in NL
Hoaxquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef Rossdale het volgende:
Pssst gekkerts, ik had MW3 ook al ruim 2 maanden in de pre-order staan hoor, eerder dan BF3 trouwens
Ik,sharp,ross,cokow,natte,rens,en ik vergeet er vast nog wel 5quote:
Ik bedoelde met 5 à 10 minuten, of komt dan iedereen online?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik,sharp,ross,cokow,natte,rens,en ik vergeet er vast nog wel 5
quote:“@Tobjizzle: OMG IF YOU GET INVITED TO PLAY MW3 AND YOU HAVE THE MW2 DISC IN IT LETS YOU PLAY!!!!! OMG OMG OMG!!!”
INDERDAAD!quote:
Stuur maar een invite, ben er klaar voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met 5 à 10 minuten, of komt dan iedereen online?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wapens hebben zelfs voor het eerst in een IW game recoil mensen!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even een uur of 3 MW3 gespeeld.
+ het voelt weer vertrouwd aan.
+ hitmarker systeem voelt beter als bij Black Ops.
+ maps zijn wel aardig. ( heb nog niet alles gespeeld )
+ titles en emblems weer terug
+ veel unlock shit
+ meer gun tot gun ipv killstreaks, killstreaks en killstreaks
+ killstreak systeem veel beter, vooral support
- soms toch nog wat rare momenten ( lag )
- kniven werkt soms echt debiel
- graphics niet zo belangrijk maar het ziet er precies uit zoals mw2
- de ingame menu's zijn wat simpel en goedkoop
- weinig wapens die echt recoil hebben
quote:MTV
This week on #BeavisAndButtHead--#CORNHOLIO RETURNS! Watch 2 new episodes Thursday at 10/9C & 11/10C.
Waar is de lol?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INDERDAAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals kk me gisteren een message stuurde nadat hij heel lafjes met een jeepje over me heen kachelde zo'n 2 seconde voor de pot ten einde was: "lolololololololololololololololol"
[..]
Stuur maar een invite, ben er klaar voor
En gewoon omdat hij baas is en gehoren mag worden!
Heb je hem nou gekocht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef KoningStoma het volgende:
Wapens hebben wel recoil, maar dat is alleen merkbaar als je er best lang mee schiet.
Dat is Treyarch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Na zo'n teleurstelling als black ops wacht ik het inderdaad even af.
Ja, en wat ik tot nu toe heb gezien, hebben ze het beter gedaan dan Treyarch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
MW3 komt in principe ook van een nieuwe developer.
Klopt. Maar van wat ik heb gezien en gespeeld is het minder dan MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, en wat ik tot nu toe heb gezien, hebben ze het beter gedaan dan Treyarch.
Ik wil het toch nog even afwachten tot ik hem voor 40 euro kan vinden ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma ga hem morgen nou maar gewoon halen je wil die barret spelen
Omdat Forza een goed spel is. Ik ga hem wel verkopen, omdat ik het weer saai vind. Dat is bij elk racespel trouwens. Dat speel ik een maandje en dan is het weer saai. Misschien ruil ik hem wel in voor MW3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Forza koop je wel meteen, maar mw niet?
Ja goh noemt hij de UMP de rest van de wapens hebben precies genoeg recoil om het uitdagend te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
Echt het blijft cod ...![]()
Het ene potje speel 18-2 en dan een potje later tegen zelfde gasten ineens 5-19![]()
En veel recoil?
Van daar dat ik met een ump van de een naar de andere kant van de map kan snipen.
Die CM90 ofzo iets heeft ook geen recoil en de scar ook amper.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh noemt hij de UMP de rest van de wapens hebben precies genoeg recoil om het uitdagend te houden.
Vergeleken met BO hebben ze geen recoil ga maar met de scar van mw2 spelen 10 keer minder recoilquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die CM90 ofzo iets heeft ook geen recoil en de scar ook amper.
Die MP5 wel en machine pistols ook.
Het was juist grappig omdat ik met een noodvaart over een of ander heuveltje ging en bijna op jouw poppetje viel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INDERDAAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals kk me gisteren een message stuurde nadat hij heel lafjes met een jeepje over me heen kachelde zo'n 2 seconde voor de pot ten einde was: "lolololololololololololololololol"
[..]
Stuur maar een invite, ben er klaar voor
En gewoon omdat hij baas is en gehoren mag worden!
En je hebt niet toegang tot alles, en nee niet meteen wapensquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie al toegang tot de prestige shop met de tokens van de vorige games, of moet je eerst prestigen?
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net een bevestiging gehad dat de mp niet zo laggy is als voorgaande delen, van iemand die vrij veel raged als het om dat soort dingen gaat (meer dan ik zelfs).
Misschien moet ik even beginnen te zoeken naar een goeikope mw3
Op het eind zelfs Rossdale.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Nee, het is geen fifa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef badboynova het volgende:
Zit er bij mw3 een soort van online pass?
quote:
Dus er zit geen rode kaart erbijquote:
Dus nu wil je zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.
[..]
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.
Nee dushiquote:
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee dushiT is gewoon makkelijk en kort.
En dat is alleen maar goed als je toch maar de MP speelt.
Weet ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.Dit weekend kan ik dan eindelijk er aan beginnen mits ik beter ben.
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Jij bent een onmogelijke man.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Waarom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Voor jou welquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef leeroy het volgende:
Jezus met 4 mans party een game zoeken duurt lang....
Nou nicklas, blijkbaar is het toch lastigquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef Antilurker het volgende:
Ik kom echt maar in 1 van de 10 potjes, ligt het aan mij of is die connectie steeds zo slecht? Want er staat dan 'Awaiting Connection' en dan erachter 9, 10, 11 enzo, en dan zwart scherm en krijg ik te zien dat hij de connectie met de host kwijt is.
Zielig figuurquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Nou nicklas, blijkbaar is het toch lastig
Want? jij mag wel quotes van Rossdale gebruiken om aan te tonen dat BF dat probleem had, maar als het ook over CoD wordt gezegd is het triestquote:
Nee jij neemt aan dat als het bij 2 niet werkt, dat het dan bij niemand werktquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want? jij mag wel quotes van Rossdale gebruiken om aan te tonen dat BF dat probleem had, maar als het ook over CoD wordt gezegd is het triest![]()
Ik vind het gewoon geweldig hoe je dr zo serieus op in blijft gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee jij neemt aan dat als het bij 2 niet werkt, dat het dan bij niemand werkt.
De enigste die hier al maanden aan het haten is over MW3 ben jij, en daarnaast ben je gewoon een zielig figuur
Reageren is dus altijd happen?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig hoe je dr zo serieus op in blijft gaan![]()
Ik heb al toe gegeven dat ik hem ook wel gewoon haal, dat het zeker wel weer een toffe game is etc. Maar elke keer als er iets slechts gezegd word spring je er zo mooi op.
dus sorry, maar ik kon het niet laten toen ik die posts voorbij zag komen
"Father, Father, Father help usquote:Op woensdag 9 november 2011 00:17 schreef Frankii het volgende:
Het is weer gezellig.
[ afbeelding ]
Welterusten.
Serieus zoveel last van campers? Heb er met domination echt niet meer last van gehad dan bij andere COD's.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ze mogen van wel het een ander er uit slopen in MW3:
Snipers, de helft van de killstreaks en snipers en minder killstreaks en wat minder killstreaks.
Echt wauw.. je wordt soms aan alle kanten genakt en geneukt..
Is het niet door een overpowerde attack heli die elke debiel kan halen dan is het wel door een sniper of door een camper.
echt hoeveel campers kunnen 1 spel spelen. Echt wat een camp paradise is het.
Nou morgen weer een kans.
Wat een kankernummer is dat joh.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
"Father, Father, Father help us
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questionin'
Where is the love (Love)"
[ afbeelding ]
Het enige waar ik eigenlijk last van heb is hoe knakersnel je dood gaat. Daar mogen ze wel ff iets aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ze mogen van wel het een ander er uit slopen in MW3:
Snipers, de helft van de killstreaks en snipers en minder killstreaks en wat minder killstreaks.
Echt wauw.. je wordt soms aan alle kanten genakt en geneukt..
Is het niet door een overpowerde attack heli die elke debiel kan halen dan is het wel door een sniper of door een camper.
echt hoeveel campers kunnen 1 spel spelen. Echt wat een camp paradise is het.
Nou morgen weer een kans.
Niet saai?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al bijna level 60 bitches
S&D is voor jullie ook veel toffer geworden zelfs ik vindt het vet en dat wil wat zeggen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was in MW2 ook in IW spellen ga je nou eenmaal kenser snel dood. TYPE 95 met Red dot
500 per kill maar ik had dubbel XP dus ik kreeg 2000 voor een headshot enzo paar potjes 14-3 en 16-2 gespeeld. Met de MP990 ofzoiets die submachine gun die ook op die standaard class met overkill zit.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet saai?Hoeveel punten krijg je per kill?
Hij gaat ook sneller dan in MW2 had ik het gevoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die predator missle moeten ze fixen.
Als je RT drukt om m sneller te laten gaan kan je m nauwelijks besturen.
Veel sneller, en het is echt een silent killer als je niet op je map let.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij gaat ook sneller dan in MW2 had ik het gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |