Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net een bevestiging gehad dat de mp niet zo laggy is als voorgaande delen, van iemand die vrij veel raged als het om dat soort dingen gaat (meer dan ik zelfs).
Misschien moet ik even beginnen te zoeken naar een goeikope mw3
Op het eind zelfs Rossdale.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Nee, het is geen fifa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef badboynova het volgende:
Zit er bij mw3 een soort van online pass?
quote:
Dus er zit geen rode kaart erbijquote:
Dus nu wil je zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.
[..]
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.
Nee dushiquote:
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee dushiT is gewoon makkelijk en kort.
En dat is alleen maar goed als je toch maar de MP speelt.
Weet ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.Dit weekend kan ik dan eindelijk er aan beginnen mits ik beter ben.
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Jij bent een onmogelijke man.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Waarom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Voor jou welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |