Ja had het nog even opgezocht, maar autorijbewijs is primaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Leovince uitlaatjes zijn wel hard ja. Maar degene die er het kutst uitzien zijn over het algemeen het best bij Leovince.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit wel een ultrageile Leovinci uitlaat onder, is dat goed genoeg?
Zal er eens rekening mee houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
That's what she.... ohnee, toch nie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar vanaf nu dus alleen vanachter
Pas maar op dat Tammy het niet hoort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja van achter krijg je die animatie en heb je ook zn dogtag, die je dan zelf weer kan gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zal er eens rekening mee houden.
Hoewel ik laatst bij een sniper stond waar ik rondjes om kon rennen zonder dat hij me ook maar zagdrie keer knifen deed niks (behalve de hitmarkers inderdaad) dus toen maar C4 op hem geplakt
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ik
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit deze maand te twijfelen tussen motor rijbewijs of Nikon D3100 met lens kit
Dus auto rijbewijs laat nog wel ff op zich wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.
Voor de xbox staat ie idd onlinequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kutmainframes.Beetje mijn mooie dogtag jatten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
That's what she.... ohnee, toch nie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |