Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ik
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit deze maand te twijfelen tussen motor rijbewijs of Nikon D3100 met lens kit
Dus auto rijbewijs laat nog wel ff op zich wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.
Voor de xbox staat ie idd onlinequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kutmainframes.Beetje mijn mooie dogtag jatten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
That's what she.... ohnee, toch nie!
ik ben sinds 1 april manager Quality & CSR bij een vrij groot bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag? ISO/VCA zal wel iets met kwaliteitsmanagement te maken hebben als ik het goed heb.
IEquote:
ik begrijp niks van dat overzicht.quote:
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Mis schieten en RPG kills maken ben ik wel goed inquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Deze screen heb ik een paar minuten gemaakt van battlelog hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenik denk dat deze al heel oud is! Oh en ross, ik had jou wel meer een mozilla/chrome user gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |