SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 08-11-2011 11:05:51 ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, net een gat geboord in mijn mooie houten tafeltje. Kutbeunhaas die ik ben.
quote:
Haal je hem vandaag Pierre?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen![]()
MW3 uit, meteen een stuk drukker in de SC
Beter haal je vrijdag gewoon skyrimquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
Zit nu te bellen met MM den haag, wat nou ruggegraat.
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is het enige wat ik echt kut vind in BF3 het knifen.
Ben al te vaak doodgeschoten omdat na drie keer een knife poging ik alsnog werd doorgeschoten
Zo werkt het niet he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Ik wil ook in de op! BensterNL (fifa fut & mw3)
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Idd, even wennen maar werkt wel goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.
What the nigger?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Wat is dat toch met jou haat tegen nieuwe mensen hier in het topic?quote:
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef xSoDx het volgende:
Nou
En ik maar denken dat ik pro genoeg was
Mwa misschien. Ligt eraan of ik vandaag al mijn opdrachten voor morgen afkrijg.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je wel MW3 instant hebt gekocht????quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo wordt dit hier ineens overspoeld met mensen die MW3 spelen? Er is ook een MW3-topic![]()
[gastheermodus] Mocht je hier willen meeposten, graag eerst even voorstellen![]()
[/gastheermodus]
Dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!
Waarom blijf je dat toch roepen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou haat tegen nieuwe mensen hier in het topic?
Op de brommert naar de MM Pietertje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa misschien. Ligt eraan of ik vandaag al mijn opdrachten voor morgen afkrijg.
We hebben geen MM hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de brommert naar de MM Pietertje?
Nee dus Teun, wees maar niet bang lieverdquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je wel MW3 instant hebt gekocht????
Mooie zinquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
Natte Bob heeft een warm onthaal van mij gekregen
Motor gehaald?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We hebben geen MM hierNaar de Saturn zou kunnen! Maar wel vet dingetje he! 125e man, de uitlaat is al meer waard
Nee, een scootertje om mezelf terug te nemen naar de tijden dat ik 16 wasquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, een scootertje om mezelf terug te nemen naar de tijden dat ik 16 wasEen Vespa uit 1996, knalgeel
Nee man, dat deed je toen je 16 wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Nou nog flink opfokken en gaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, dat deed je toen je 16 wasDit is om rustig rond te kneuren, geen gezeik, werkt altijd en loopt 1 op 40 ofzo
Eitje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je eerste een 1 vs 1 van Rossdale winnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo wordt dit hier ineens overspoeld met mensen die MW3 spelen? Er is ook een MW3-topic![]()
[gastheermodus] Mocht je hier willen meeposten, graag eerst even voorstellen![]()
[/gastheermodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Er zit wel een ultrageile Leovinci uitlaat onder, is dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Dat doe je nu alsnog. Leuke hobby en het levert nog wat op ook.
Een gouden gids aan boetes.![]()
Ja had het nog even opgezocht, maar autorijbewijs is primaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Leovince uitlaatjes zijn wel hard ja. Maar degene die er het kutst uitzien zijn over het algemeen het best bij Leovince.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit wel een ultrageile Leovinci uitlaat onder, is dat goed genoeg?
Zal er eens rekening mee houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
That's what she.... ohnee, toch nie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar vanaf nu dus alleen vanachter
Pas maar op dat Tammy het niet hoort.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja van achter krijg je die animatie en heb je ook zn dogtag, die je dan zelf weer kan gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zal er eens rekening mee houden.
Hoewel ik laatst bij een sniper stond waar ik rondjes om kon rennen zonder dat hij me ook maar zagdrie keer knifen deed niks (behalve de hitmarkers inderdaad) dus toen maar C4 op hem geplakt
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wou nog wel een oude tomos hebben, maar was vergeten dat je tegenwoordig een rijbewijs moet hebben
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je geen autorijbewijs? Die geldt ook dacht ik
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een rijbewijs heb?
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit deze maand te twijfelen tussen motor rijbewijs of Nikon D3100 met lens kit
Dus auto rijbewijs laat nog wel ff op zich wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter motor, met je telefoon kan je ook foto's maken.
Voor de xbox staat ie idd onlinequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kutmainframes.Beetje mijn mooie dogtag jatten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
That's what she.... ohnee, toch nie!
ik ben sinds 1 april manager Quality & CSR bij een vrij groot bedrijf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag? ISO/VCA zal wel iets met kwaliteitsmanagement te maken hebben als ik het goed heb.
IEquote:
ik begrijp niks van dat overzicht.quote:
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Mis schieten en RPG kills maken ben ik wel goed inquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik begrijp niks van dat overzicht.
Mijn SPM is 424 en ik speel bijna alleen maar engineer. In jouw overzicht staat iets van 259
ps, dus we kunnen de conclusie maken dat je heel goed bent in mis schieten en ammo neerflikkeren?
In jouw overzicht heb ik bij engineer iets in de 259 ofzo terwijl ik alleen maar engineer speel.
Deze screen heb ik een paar minuten gemaakt van battlelog hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenik denk dat deze al heel oud is! Oh en ross, ik had jou wel meer een mozilla/chrome user gedacht
Dus jij ben de enige slim persoon daar op je werkquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze screen heb ik een paar minuten gemaakt van battlelog hoor
Ik gebruik thuis firefox/chrome, maar op mijn werk hebben ze IE en ze vinden het niet zo fijn als je zelf andere browsers gaat installeren.
SPquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is skyrim btw online? co-op of multiplay?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:58 schreef vandermar het volgende:
Campersik ben lekker aan het rushen kom ik campers tegen en tonnen aan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:
Die fucking support streaks, echt 24/7 uav's in de lucht flikkers.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
quote:
Ondanks dat het o.a. vanderkneus is die het zegt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben vannacht echt wel 20 keer een EMP op mijn flikker gekregen, de net viel het wel mee.
Meer mensen die het opvalt?
Check die kill op 0:18 eens stoma, eerst een hitmarker, daarna loopt de enemy 2 meter verder naar rechts en dan maakt hij wel een kill door op exact hetzelfde plekje te knallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |