16 volgens mij. Al 2 spec op missies op veteran gehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.
Hoeveel mappen zitten er nu in? Las een stuk of 20?
Ah fuck you!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
16 volgens mij. Al 2 spec op missies op veteran gehaald.
Haal hem nou maar gewoon, je wilt het! En morgen heb je er dan weer spijt vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
Als je die maps meer speelt dan weet je wel waar iedereen vaak zit te campen. Dat is hetzelfde in de andere CoD games en was nooit echt een probleem. Toch?
Seatown is tof manquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die lijkt op Jungle. Kutmaps zijn: Outpost, Seatown, Downturn, Dome en nog een aantal.
Downturn zitten ze meestal bij die pilaren te campen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Seatown is tof manDownturn ook wel.
Ook gewoon geen 1 potje lag, of connectie problemen.. En dat zonder een netwerk beta
Onder de map bedoel je? Nja kun je op 3 manier komen, altijd wel 1 manier om ze te pakkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Downturn zitten ze meestal bij die pilaren te campen.
Ik wil eerst weten of het wat is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haal hem nou maar gewoon, je wilt het! En morgen heb je er dan weer spijt van
Zijn er nu nog verder problemen met bf3 dan? nee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Seatown is tof manDownturn ook wel.
Ook gewoon geen 1 potje lag, of connectie problemen.. En dat zonder een netwerk beta
Nu misschien niet, maar hoe was het met de release?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zijn er nu nog verder problemen met bf3 dan? nee?
Slecht troll dit Nick
Top game!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar hoe was het met de release?
Jou neem ik dan ook niet serieusquote:
Kvond estate ook altijd heel relaxed, makkelijk kills pakken als je de villa in handen hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.
Hoeveel mappen zitten er nu in? Las een stuk of 20?
Ah de blonde adonis is het eens met mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kvond estate ook altijd heel relaxed, makkelijk kills pakken als je de villa in handen hebt
Op Tehran Highway na (dit had niks met servers te maken maar een programmeerfoutje) gewoon normaal?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iedereen die hem heeft gaat zeggen dat hij tof is en iedereen die hem niet heeft zegt dat hij kut isquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het wat is.
Kutstudent doet een Nicklasje !quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
MW3 is vet. Al die tijd een pre-order staan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat klinkt very very very and very dirtyquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kutstudent doet een Nicklasje !
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jou neem ik dan ook niet serieus
Dat was gewoon lag? En hoe vaak is het niet voorgekomen dat als je met 4 man in een squad zit, dat je niet bij elkaar in een team zit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op Tehran Highway na (dit had niks met servers te maken maar een programmeerfoutje) gewoon normaal?
Volgens mij was jij diegene die zei dat het nog slechter zou zijn als BO en MW2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |