Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:06 schreef SoldMayor het volgende:
Ik durf het niet te zeggen bijna.. maar MW3 is best vet.
Heb je nou de hele dag zitten gamen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.
Het voelt idd beter aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck dat. Hij is gewoon vet. Velen malen beter dan Black Ops.
U mad girl?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nou de hele dag zitten gamen?i'm jelly.
Vet gewoon. Zwaar wennen aan de maps, zitten zwaar klote tussen. En ja, veel campers. Maar qua verbinding/lag is het goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
Dat 'ie beter dan black ops is, is geen verrassing. Dat was MW2 ook die hele tijd al. Hoe is 'ie vergeleken met MW2, los van het ontbreken van danger close en one man army?
quote:Bought MW3, but I'm sure they've given me the MW2 disc by mistake. The disc says Modern Warfare 3 but I know I've played this game before
quote:Hey pap kunnen we niet modern warfare 3 samen kopen en dan vraag ik een ander spel
Hoeveel maps zijn er dan? Want nu klinkt het of er geen enkele goede map isquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die lijkt op Jungle. Kutmaps zijn: Outpost, Seatown, Downturn, Dome en nog een aantal.
Dome en Fallen zijn wel zwaar klote maps. Dome is iets groter dan Nuketown dus per definitie al kak en Fallen heeft overal gebouwen met ramen erin dus daar zitten ze vaak in te campen. Spel bevalt echt goed snipen is nog makkelijker dan in MW2 daar mogen ze van mij wel wat aan doen L118A ACOG is OP als een mofo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat zijn toch geen kutmaps? Je kent ze gewoon nog niet.
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Dat zijn toch geen kutmaps? Je kent ze gewoon nog niet.
Ik vind Derail juist vet en Estate is niet goed, maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.
Dan zul je van Outpost houden, die is net Derail.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind Derail juist vet en Estate is niet goed, maar ook niet slecht.
Estate vind ik de leukste map die erbij zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ken Derail, Estate toch ook? En die zijn ook kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |