Ik hap altijd, vind ik mooi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hap jij niet dan?! Je naam klopt ook precies
[..]
Ja die was ook wel grappig! Nja 6000 franse versies in NL
Hoaxquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef Rossdale het volgende:
Pssst gekkerts, ik had MW3 ook al ruim 2 maanden in de pre-order staan hoor, eerder dan BF3 trouwens
Ik,sharp,ross,cokow,natte,rens,en ik vergeet er vast nog wel 5quote:
Ik bedoelde met 5 à 10 minuten, of komt dan iedereen online?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik,sharp,ross,cokow,natte,rens,en ik vergeet er vast nog wel 5
quote:“@Tobjizzle: OMG IF YOU GET INVITED TO PLAY MW3 AND YOU HAVE THE MW2 DISC IN IT LETS YOU PLAY!!!!! OMG OMG OMG!!!”
INDERDAAD!quote:
Stuur maar een invite, ben er klaar voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met 5 à 10 minuten, of komt dan iedereen online?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wapens hebben zelfs voor het eerst in een IW game recoil mensen!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even een uur of 3 MW3 gespeeld.
+ het voelt weer vertrouwd aan.
+ hitmarker systeem voelt beter als bij Black Ops.
+ maps zijn wel aardig. ( heb nog niet alles gespeeld )
+ titles en emblems weer terug
+ veel unlock shit
+ meer gun tot gun ipv killstreaks, killstreaks en killstreaks
+ killstreak systeem veel beter, vooral support
- soms toch nog wat rare momenten ( lag )
- kniven werkt soms echt debiel
- graphics niet zo belangrijk maar het ziet er precies uit zoals mw2
- de ingame menu's zijn wat simpel en goedkoop
- weinig wapens die echt recoil hebben
quote:MTV
This week on #BeavisAndButtHead--#CORNHOLIO RETURNS! Watch 2 new episodes Thursday at 10/9C & 11/10C.
Waar is de lol?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INDERDAAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals kk me gisteren een message stuurde nadat hij heel lafjes met een jeepje over me heen kachelde zo'n 2 seconde voor de pot ten einde was: "lolololololololololololololololol"
[..]
Stuur maar een invite, ben er klaar voor
En gewoon omdat hij baas is en gehoren mag worden!
Heb je hem nou gekocht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef KoningStoma het volgende:
Wapens hebben wel recoil, maar dat is alleen merkbaar als je er best lang mee schiet.
Dat is Treyarch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Na zo'n teleurstelling als black ops wacht ik het inderdaad even af.
Ja, en wat ik tot nu toe heb gezien, hebben ze het beter gedaan dan Treyarch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
MW3 komt in principe ook van een nieuwe developer.
Klopt. Maar van wat ik heb gezien en gespeeld is het minder dan MW2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, en wat ik tot nu toe heb gezien, hebben ze het beter gedaan dan Treyarch.
Ik wil het toch nog even afwachten tot ik hem voor 40 euro kan vinden ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma ga hem morgen nou maar gewoon halen je wil die barret spelen
Omdat Forza een goed spel is. Ik ga hem wel verkopen, omdat ik het weer saai vind. Dat is bij elk racespel trouwens. Dat speel ik een maandje en dan is het weer saai. Misschien ruil ik hem wel in voor MW3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Forza koop je wel meteen, maar mw niet?
Ja goh noemt hij de UMP de rest van de wapens hebben precies genoeg recoil om het uitdagend te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
Echt het blijft cod ...![]()
Het ene potje speel 18-2 en dan een potje later tegen zelfde gasten ineens 5-19![]()
En veel recoil?
Van daar dat ik met een ump van de een naar de andere kant van de map kan snipen.
Die CM90 ofzo iets heeft ook geen recoil en de scar ook amper.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh noemt hij de UMP de rest van de wapens hebben precies genoeg recoil om het uitdagend te houden.
Vergeleken met BO hebben ze geen recoil ga maar met de scar van mw2 spelen 10 keer minder recoilquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die CM90 ofzo iets heeft ook geen recoil en de scar ook amper.
Die MP5 wel en machine pistols ook.
Het was juist grappig omdat ik met een noodvaart over een of ander heuveltje ging en bijna op jouw poppetje viel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
INDERDAAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals kk me gisteren een message stuurde nadat hij heel lafjes met een jeepje over me heen kachelde zo'n 2 seconde voor de pot ten einde was: "lolololololololololololololololol"
[..]
Stuur maar een invite, ben er klaar voor
En gewoon omdat hij baas is en gehoren mag worden!
En je hebt niet toegang tot alles, en nee niet meteen wapensquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie al toegang tot de prestige shop met de tokens van de vorige games, of moet je eerst prestigen?
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net een bevestiging gehad dat de mp niet zo laggy is als voorgaande delen, van iemand die vrij veel raged als het om dat soort dingen gaat (meer dan ik zelfs).
Misschien moet ik even beginnen te zoeken naar een goeikope mw3
Op het eind zelfs Rossdale.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yay! En uiteindelijk vallen ze toch allemaal weer voor mw3.
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Nee, het is geen fifa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef badboynova het volgende:
Zit er bij mw3 een soort van online pass?
quote:
Dus er zit geen rode kaart erbijquote:
Dus nu wil je zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb afgewacht tot iemand, die ik vertrouw op dit gebied, zijn mening gaf.
[..]
Kopen voor 40 euro ja. Anders is het veel te veel voor een spel waar zo weinig nieuws in zit.
Nee dushiquote:
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee dushiT is gewoon makkelijk en kort.
En dat is alleen maar goed als je toch maar de MP speelt.
Weet ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar omdat ik jelly ben en ik precies hetzelfde had gedaan als ik nu kon spelen.Dit weekend kan ik dan eindelijk er aan beginnen mits ik beter ben.
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op het eind zelfs Rossdale.
Stoma, gewoon kopen en niet zo zeuren. Comprende?
Jij bent een onmogelijke man.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Waarom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik koop hem ooit ook wel eens, als over ee maandje ofzo niet iedereen is teruggeschakeld naar MW2 zoals bij BO het geval was dan koop ik hem wel
Voor jou welquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef leeroy het volgende:
Jezus met 4 mans party een game zoeken duurt lang....
Nou nicklas, blijkbaar is het toch lastigquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef Antilurker het volgende:
Ik kom echt maar in 1 van de 10 potjes, ligt het aan mij of is die connectie steeds zo slecht? Want er staat dan 'Awaiting Connection' en dan erachter 9, 10, 11 enzo, en dan zwart scherm en krijg ik te zien dat hij de connectie met de host kwijt is.
Zielig figuurquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Nou nicklas, blijkbaar is het toch lastig
Want? jij mag wel quotes van Rossdale gebruiken om aan te tonen dat BF dat probleem had, maar als het ook over CoD wordt gezegd is het triestquote:
Nee jij neemt aan dat als het bij 2 niet werkt, dat het dan bij niemand werktquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want? jij mag wel quotes van Rossdale gebruiken om aan te tonen dat BF dat probleem had, maar als het ook over CoD wordt gezegd is het triest![]()
Ik vind het gewoon geweldig hoe je dr zo serieus op in blijft gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee jij neemt aan dat als het bij 2 niet werkt, dat het dan bij niemand werkt.
De enigste die hier al maanden aan het haten is over MW3 ben jij, en daarnaast ben je gewoon een zielig figuur
Reageren is dus altijd happen?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig hoe je dr zo serieus op in blijft gaan![]()
Ik heb al toe gegeven dat ik hem ook wel gewoon haal, dat het zeker wel weer een toffe game is etc. Maar elke keer als er iets slechts gezegd word spring je er zo mooi op.
dus sorry, maar ik kon het niet laten toen ik die posts voorbij zag komen
"Father, Father, Father help usquote:Op woensdag 9 november 2011 00:17 schreef Frankii het volgende:
Het is weer gezellig.
[ afbeelding ]
Welterusten.
Serieus zoveel last van campers? Heb er met domination echt niet meer last van gehad dan bij andere COD's.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ze mogen van wel het een ander er uit slopen in MW3:
Snipers, de helft van de killstreaks en snipers en minder killstreaks en wat minder killstreaks.
Echt wauw.. je wordt soms aan alle kanten genakt en geneukt..
Is het niet door een overpowerde attack heli die elke debiel kan halen dan is het wel door een sniper of door een camper.
echt hoeveel campers kunnen 1 spel spelen. Echt wat een camp paradise is het.
Nou morgen weer een kans.
Wat een kankernummer is dat joh.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
"Father, Father, Father help us
Send some guidance from above
'Cause people got me, got me questionin'
Where is the love (Love)"
[ afbeelding ]
Het enige waar ik eigenlijk last van heb is hoe knakersnel je dood gaat. Daar mogen ze wel ff iets aan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ze mogen van wel het een ander er uit slopen in MW3:
Snipers, de helft van de killstreaks en snipers en minder killstreaks en wat minder killstreaks.
Echt wauw.. je wordt soms aan alle kanten genakt en geneukt..
Is het niet door een overpowerde attack heli die elke debiel kan halen dan is het wel door een sniper of door een camper.
echt hoeveel campers kunnen 1 spel spelen. Echt wat een camp paradise is het.
Nou morgen weer een kans.
Niet saai?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al bijna level 60 bitches
S&D is voor jullie ook veel toffer geworden zelfs ik vindt het vet en dat wil wat zeggen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was in MW2 ook in IW spellen ga je nou eenmaal kenser snel dood. TYPE 95 met Red dot
500 per kill maar ik had dubbel XP dus ik kreeg 2000 voor een headshot enzo paar potjes 14-3 en 16-2 gespeeld. Met de MP990 ofzoiets die submachine gun die ook op die standaard class met overkill zit.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet saai?Hoeveel punten krijg je per kill?
Hij gaat ook sneller dan in MW2 had ik het gevoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die predator missle moeten ze fixen.
Als je RT drukt om m sneller te laten gaan kan je m nauwelijks besturen.
Veel sneller, en het is echt een silent killer als je niet op je map let.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij gaat ook sneller dan in MW2 had ik het gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |