Is er ooit iemand komen huilen bij Fok omdat dit er in staat?quote:Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
Vast wel!quote:Op zondag 6 november 2011 16:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit stukje uit de OP valt me nu pas op:
[..]
Is er ooit iemand komen huilen bij Fok omdat dit er in staat?
Iemand die details weet? Een jankende Hans? Die had het er in de finale van 2008 nog over dat hij fora had bezocht en schrok van wat ie over zich heen kreeg.quote:
Het kan ook makkelijk iemand van Big Brother of de Gouden Kooi zijn geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Iemand die details weet? Een jankende Hans? Die had het er in de finale van 2008 nog over dat hij fora had bezocht en schrok van wat ie over zich heen kreeg.
Die boomerang komt wel een week later terug als iedereen z'n Euro gevallen is. Hoop ik toch tenminste, zoniet zijn ze echt zo dom als ze overkomen op TV.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef okiokinl het volgende:
moeilijk te zeggen of het nou geniaal was van niko of bijna geniaal en verschrikkelijk mislukt.
uiteindelijk probeert ie in de 1ste plaats alle aandacht naar anderen te doen gaan, zodat ie zelf buiten schot blijft, en dat is gelukt. hij had alleen vast niet verwachtd at sasha het even in de groep zou gooien , 1 minuut voor de stemming...
Ik zag daarin dat Nico en Tanja eigenlijk stomverbaasd naar elkaar keken om het feit dat Lauretta naar het winnaarseiland mocht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het ook niet zo boeiend, op die grot na. Maar waar ik Tanja eerst een bikkel vond vind ik het nu maar een zeikwijf. Dat zielige gedoe om nar dat winnaarseiland te kunnen, om Nico heenhangen enz...had ze totaal niet verdiend. Dus die mag er van mij wel uit.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind dat er toch wel een verschil in strijdlust is hoor, die gewone mensen die zouden elkaar nog een tand uitslaan ( bij wijze van ), omdat ze het eigenlijk voor de grote geldprijs doen. Die bn'ers denken altijd stiekem wel een beetje om hun imago en "spelen" niet voor een grote smak geld
Dat denkt hij toch altijd, maar de superboomerang is nog altijd in aantocht.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Redefine het volgende:
Niko is net iets te slim, tactisch gezien, voor de rest.
Survivor is ook Expeditie Robinson, maar dan in het engelsquote:Op maandag 7 november 2011 05:01 schreef Musti het volgende:
[..]
Waarom altijd die vergelijking met Survivor?![]()
Ga daar neuten.
nooit echt survivor gekenen, dus dat zou best kunnen. maar ER is toch pas een paar seizoenen met bekende nederlanders? vond je het daarvor ook slechter? ik vond het altijd geweldig leuk. de laatste jaren minder, te makkelijk geworden. eigenlijkj sinds ernst-paul is overleden.quote:Omdat het veel authentieker is.
Meer spanning, meer spel, meer drama.
Survivor en ER vergelijken staat ongeveer gelijk aan brood van de warme bakker vergelijken met brood van de Liddl.
Survivor is inderdaad wat meer te vergelijken met toen Ernst-Paul er nog was. Alleen zelfs nog een klein beetje beter vanwege het complotten element dat er geniaal in verworven zit en het is gewoon nog wat heftiger en spannender. Maar de Ernst-Paul tijd was inderdaad een leuke tijd met leuke afleveringenquote:Op maandag 7 november 2011 12:25 schreef okiokinl het volgende:
[..]
nooit echt survivor gekenen, dus dat zou best kunnen. maar ER is toch pas een paar seizoenen met bekende nederlanders? vond je het daarvor ook slechter? ik vond het altijd geweldig leuk. de laatste jaren minder, te makkelijk geworden. eigenlijkj sinds ernst-paul is overleden.
Seizoen dertien is echt geweldig, seizoen veertien ook met Yau-Manquote:Op maandag 7 november 2011 12:34 schreef sverbern het volgende:
Vroeger waren er inderdaad ook goede ER-seizoenen. Met afzien. Dat een visnet nog een fantastische prijs was. Dat er iemand moest worden afgevoerd omdat ze helemaal verstopt zat van de kokosnoot. Dat werk. Maar nu is het een slap aftreksel geworden van wat het ooit was.
Survivor is wel nog steeds spannend, afzien en tactische, gedreven kandidaten. Die een echt spel spelen, en dat maakt het leuk. Ik zag in het vorige topic de link naar Survivor-seizoenen online. Ik heb tot nu toe via torrent-downloads gekeken. Ben nu met seizoen 18 bezig. Vond 13 (Cook Islands) erg goed (Ozzy!!![]()
) en 16 (Fans vs. Favorites) (weer Ozzy!!
![]()
)
Dat hebben ze vorig jaar toch ongeveer geprobeerd halverwege het spel? Dennis en John gaven op, maar verder zat de rest daar maar een beetje te zitten dus hebben ze toch maar een proef gedaan want het schoot van geen meter op.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef rolfson het volgende:
Ik heb gisteren Survivor proberen te kijken maar ben halverwege aflevering één maar gestopt. Kan mijn vinger er niet op leggen maar het trok mij niet.
Graag zou ik een groot eiland hebben waar een groep mensen op gedumpt wordt die op wat basis middelen na aan hun laat overgelaten zouden worden. Opgeven is de enige manier om uit het spel te stappen.
Ja ze verveelden zich of zo maar goed dat heb je alleen als het allemaal te makkelijk is. In plaats van proeven waarbij je dingen kunt winnen zou ik liever zien dat ze bijvoorbeeld 3 dagen hebben om op een eiland 5 km verderop te komen met een zelfgemaakt vlot.quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar toch ongeveer geprobeerd halverwege het spel? Dennis en John gaven op, maar verder zat de rest daar maar een beetje te zitten dus hebben ze toch maar een proef gedaan want het schoot van geen meter op.
Maar misschien haal ik hier dingen door elkaar.
dat was 2005 toch? of 2008..quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.robinsonblog.n(...)nst-paul-hasselbach/
Geen idee waneer dat was, maar hij kwam sowieso altijd wel vaker in beeld dan Eddy.quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat was 2005 toch? of 2008..
Maar sowieso EP![]()
Zijn manier van ondervragen ook tijdens de eilandraad, gewoon zo direct, to the point en confronterend, en tegelijkertijd ook zo aardig en sympathiek.. echt jammer dat hij er niet meer is.
quote:
Ik denk Tanjaquote:Die Nico, bah bah... Over welke vrouw zou hij het hebben in de trailer? Esther of Tanja?
quote:Laurette terecht eruit, deed helemaal niets...behalve zeuren en wenen.
Welnee joh dan gebeurt er echt niks meer. Alle sensatie en relletjes komen door Niko. Als hij er nu uit gaat dan gebeurt er niks en liggen ze weer gewoon de hele dag te niksen en tequote:Volgende Nico... heeft al te lang geduurd.
Seannquote:
Je zou het via http://rtl.ksya.net/serie.php?id=187039 kunnen proberen. Geen idee of dat werkt buiten NL...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef sausagin het volgende:
Kan ik de afleveringen ergens bekijken buiten rtl? Ik ben belg en kan het daar dus niet op kijken.
Ditquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Bijna tijd![]()
Vanavond wordt Nico ontmaskerd en eruit gekickt? Of zal hij toch weer mazzel hebben en de proef winnen?! Ik hoop op een uithoudingsproef!
kloptquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
alleen omdat er niets beter op tv is
In de proeven doet hij het wel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Patrick zou wat mij betreft de volgende mogen zijn. en dat zou qua 'sterkte' ook wel terecht zijn imo.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Ondertiteling faal
opgegeven of naar huis?
Sowieso is dat ondertitelen totaal onzinnig.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Ondertiteling faal
opgegeven of naar huis?
Bekstekkers!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Dit is een beetje Secret Story geworden maar dan buitenshuis en met meer kijkers.
Nee hoor. Die Belgen kan ik soms moeilijk verstaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso is dat ondertitelen totaal onzinnig.
Totaal geen last van.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee hoor. Die Belgen kan ik soms moeilijk verstaan.
Ik heb er ook wel eens last van hoor, vind het wel prettig dat ze het ondertitelen!quote:
Haha ja dat T-shirt is echt té vies ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Sascha ziet er wel echt uit als Tom Hanks in castaway
En Jochem is Wilson!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Sascha ziet er wel echt uit als Tom Hanks in castaway
en een kip...godsamme zeg wat een soft programma is dit geworden :")quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, de mensen die niet van dierenleed houden. Nee, die ken ik niet. Idierenleed!
Nee die heeft alleen maar gebakken banaan gegeten (hoe erg is datquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Jochem wel. Die is nog nooit op winnaars hilton geweest.
zielig he?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee die heeft alleen maar gebakken banaan gegeten (hoe erg is dat)
lang geleden, zeker sinds de OS 2010 ofzoquote:
Jep, samen met Deborah en laatste dagje Do. Maar die hadden er verder geen zin meer inquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef franklop het volgende:
Hoe was de grot eigenlijk afgelopen? Was Tanja de enige die erin gebleven was?
(5 weken op vakantie geweest, vorige week vergeten te vragen)
Hmm, niet echt een geslaagd concept dus. Idee was op zich wel aardigquote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep, samen met Deborah en laatste dagje Do. Maar die hadden er verder geen zin meer in
Waarom Esther?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hoop dat Esther mag vertrekken deze aflevering
Vind het maar een zeikwijf, al vanaf het begin toen ze tegen die Rotterdamse chick begon te zeuren dat ze niet teveel in de zon mocht liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom Esther?
Doet het goed in de proeven in tegenstelling tot Tanja, is niet superlui in tegenstelling tot Patrick, is niet achterbaks in tegenstelling tot Nico.
Zij, Sascha of Jochem mag van mij winnen.
Bij de Amerikanen werkt het wel, maar dat is ook met onbekenden en die gaan echt voor het geld.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Hmm, niet echt een geslaagd concept dus. Idee was op zich wel aardig
hahaha ja dat was echt belachelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind het maar een zeikwijf, al vanaf het begin toen ze tegen die Rotterdamse chick begon te zeuren dat ze niet teveel in de zon mocht liggen.
Ah kut, ik keek net even niet. Gebeurt er eindelijk een keer iets leuks ...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Fendy het volgende:
Ik hoop zooo dat iemand een animated gifje maakt van Jochem die karate-stijl aan het uitbeelden is wat Tanja doet...
Allesquote:
Ja hij was Morris in GTST!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef franklop het volgende:
Speelde Patrick niet ooit in een soap trouwens?
GTST. En ZOOP.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef franklop het volgende:
Speelde Patrick niet ooit in een soap trouwens?
iddquote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Krijgt er maar één man een zwarte stem?
Lekker eerlijk ...
ZOOP was een jeugdserie. Een soort Spangas/Het Huis Anubis, maar dan in de dierentuin.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef franklop het volgende:
Wat is Zoop?
ow ja Morris, was ie niet de broer van Charlie? (aukje van grinnikken)
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Nou das niet goed als je Patrick zijn hete adem in je nek voelt!!!
Hij viel van het laddertje, de muziek in de achtergrond deed lijken alsof een inheemse stam uit de struiken kwam opdoemen gewapend met speren en Tanja aan d'r strik doorspiesten.quote:
die dramatische slomo ook, het was echt een val vanaf 1 meter ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij viel van het laddertje, de muziek in de achtergrond deed lijken alsof een inheemse stam uit de struiken kwam opdoemen gewapend met speren en Tanja aan d'r strik doorspiesten.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Weet je wat het idee van tv is? dat je zelf kan kijken!
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik zit toch ook op FOK! tegelijkertijd. Kan niet de hele tijd kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Tanja ja!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoop dat die scheitbelg gaat winnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Met Nicolas' exit is de angel uit de expeditie gehaald.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Fendy het volgende:
Ik wilde dat Nicolas zou winnen, eindbaas die hij is. Maar ja
Of een derde ster.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Nico gaat vast de nieuwste Modern Warfare halen met dat shoppen.
dit dusquote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb het gemist... dus Tanja's achterstand op Nico wordt nu haar voordeel? wtf?
Jep ... Tanja móet blijkbaar blijven, al is ze duidelijk de zwakste.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb het gemist... dus Tanja's achterstand op Nico wordt nu haar voordeel? wtf?
Ja echt supergayquote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is gewoon discriminatiequote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef franklop het volgende:
ik vind het juist een prima regel, Nico krijgt het niet cadeau zo
Als het verschil 15 seconden was, had Nico 15 seconden voorsprong gekregen. Of als Tanja 1 minuut voorsprong had, had ze die mogen houden. Ik vind het allemaal een beetje flauw worden zo. Maar ach. Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef franklop het volgende:
ik vind het juist een prima regel, Nico krijgt het niet cadeau zo
Datquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sinds Ernst Paul zijn overlijden al.
maar dit seizoen is het echtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sinds Ernst Paul zijn overlijden al.
Niekoo is een baasquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik gun het Tanja niet, maar ben wel toch wel blij dat Niko eens een keer geen immuniteit heeft.
Ze is eng en vies en volgens mij heeft ze ze sinds die grot niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef muzas het volgende:
En dat is een model![]()
Ik zou mn hond er vanaf slaan.
Ze moeten in ieder geval dat BN'er gedoe schappen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef truedestiny het volgende:
Volgend seizoen kan alleen maar beter!
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Helemaal terecht Niko, ik zou ook trippen
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze moeten in ieder geval dat BN'er gedoe schappen.
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
Ja hallo hee Tanja kan er toch niets aan doen dat ze een voorsprong kreeg!
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
What happens in de grot stays in de grot.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpen
Nee, Jochem danquote:
True maar daar werdt hij pas pissig om toen Sasha hem erop wees!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.
Nee, maar wel dat ze hem niet kiest terwijl hij vorige week met haar geruild heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
20 jaar geleden ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Idgnkb het volgende:
Ik word moe van Tanja's hoofd... Is zij echt model?
Als je het al iets van 10 weken gekeken hebt, ga je natuurlijk de laatste paar afleveringen ook kijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
59 seconden ... op een tijd van een paar minuten .... dat is gewoon oneerlijk en gewoon een cadeau voor Tanja.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Slechte verliezer zeg die Niko,
logisch en fair dat ze bij een man/vrouw finaleuithoudingsproef een tijdsverschil inbouwen.
Dat is waar. Maar inderdaad wel iets te veel gratis voedsel.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je het al iets van 10 weken gekeken hebt, ga je natuurlijk de laatste paar afleveringen ook kijken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
What happens in de grot stays in de grot.
RTL reageert nooit ergens op ....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
GODVERDOMME waar gaat het heen met deze show![]()
Nu loopt die crackhoer te shoppen in een één of andere kutstad![]()
Hoe kan ik RTL mailen dat ze het programma COMPLEET verkracht hebben
Moet je poepen of plassen?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga niet eens wachten op de reclame om naar het toilet te gaan. Ik mis toch niks.
Hmm zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
RTL reageert nooit ergens op ....
Als Niko langzamer was geweest had tie de mannenrun niet gewonnen dus niet zeiken diequote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
59 seconden ... op een tijd van een paar minuten .... dat is gewoon oneerlijk en gewoon een cadeau voor Tanja.
Nee fascinerend. Dagelijks in de volle zon lopen en gewoon geen een tint bijkleurenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Starlie het volgende:
Jochem wordt ook echt niet bruin he!
Wel een beetje op zijn armen hoor, je ziet zijn t-shirt wel (al is het niet veel natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee fascinerend. Dagelijks in de volle zon lopen en gewoon geen een tint bijkleuren
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat viel toch wel tegen, toen.quote:
Zijn reactie was wat overtrokken wellicht, maar neit meer dan terecht dat Nieco woest isquote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slechte verliezer die oorbel
HATSJOE!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat viel toch wel tegen, toen.
Ja hij viel zeker!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat viel toch wel tegen, toen.
ja, zoals die proef vorig jaar waar saar een halfuur lang 2x haar eigen lichaamsgewicht 'tilde'quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef Ties02 het volgende:
ze moeten ook gewoon hardcore proeven doen, hangen aan zon balk bijvoorbeeld, uithoudingsproeven
en geen fokking winnaarseiland come on
Of een uit 40-45quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus die Joggum kan zo in een horrorfilm gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |