quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik zit toch ook op FOK! tegelijkertijd. Kan niet de hele tijd kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Tanja ja!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoop dat die scheitbelg gaat winnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Met Nicolas' exit is de angel uit de expeditie gehaald.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Fendy het volgende:
Ik wilde dat Nicolas zou winnen, eindbaas die hij is. Maar ja
Of een derde ster.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Nico gaat vast de nieuwste Modern Warfare halen met dat shoppen.
dit dusquote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb het gemist... dus Tanja's achterstand op Nico wordt nu haar voordeel? wtf?
Jep ... Tanja móet blijkbaar blijven, al is ze duidelijk de zwakste.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb het gemist... dus Tanja's achterstand op Nico wordt nu haar voordeel? wtf?
Ja echt supergayquote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is gewoon discriminatiequote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef franklop het volgende:
ik vind het juist een prima regel, Nico krijgt het niet cadeau zo
Als het verschil 15 seconden was, had Nico 15 seconden voorsprong gekregen. Of als Tanja 1 minuut voorsprong had, had ze die mogen houden. Ik vind het allemaal een beetje flauw worden zo. Maar ach. Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef franklop het volgende:
ik vind het juist een prima regel, Nico krijgt het niet cadeau zo
Datquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sinds Ernst Paul zijn overlijden al.
maar dit seizoen is het echtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sinds Ernst Paul zijn overlijden al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |