Ja ze verveelden zich of zo maar goed dat heb je alleen als het allemaal te makkelijk is. In plaats van proeven waarbij je dingen kunt winnen zou ik liever zien dat ze bijvoorbeeld 3 dagen hebben om op een eiland 5 km verderop te komen met een zelfgemaakt vlot.quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar toch ongeveer geprobeerd halverwege het spel? Dennis en John gaven op, maar verder zat de rest daar maar een beetje te zitten dus hebben ze toch maar een proef gedaan want het schoot van geen meter op.
Maar misschien haal ik hier dingen door elkaar.
dat was 2005 toch? of 2008..quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.robinsonblog.n(...)nst-paul-hasselbach/
Geen idee waneer dat was, maar hij kwam sowieso altijd wel vaker in beeld dan Eddy.quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat was 2005 toch? of 2008..
Maar sowieso EP![]()
Zijn manier van ondervragen ook tijdens de eilandraad, gewoon zo direct, to the point en confronterend, en tegelijkertijd ook zo aardig en sympathiek.. echt jammer dat hij er niet meer is.
quote:
Ik denk Tanjaquote:Die Nico, bah bah... Over welke vrouw zou hij het hebben in de trailer? Esther of Tanja?
quote:Laurette terecht eruit, deed helemaal niets...behalve zeuren en wenen.
Welnee joh dan gebeurt er echt niks meer. Alle sensatie en relletjes komen door Niko. Als hij er nu uit gaat dan gebeurt er niks en liggen ze weer gewoon de hele dag te niksen en tequote:Volgende Nico... heeft al te lang geduurd.
Seannquote:
Je zou het via http://rtl.ksya.net/serie.php?id=187039 kunnen proberen. Geen idee of dat werkt buiten NL...quote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef sausagin het volgende:
Kan ik de afleveringen ergens bekijken buiten rtl? Ik ben belg en kan het daar dus niet op kijken.
Ditquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Bijna tijd![]()
Vanavond wordt Nico ontmaskerd en eruit gekickt? Of zal hij toch weer mazzel hebben en de proef winnen?! Ik hoop op een uithoudingsproef!
kloptquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
alleen omdat er niets beter op tv is
In de proeven doet hij het wel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Patrick zou wat mij betreft de volgende mogen zijn. en dat zou qua 'sterkte' ook wel terecht zijn imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |