Niekoo is een baasquote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik gun het Tanja niet, maar ben wel toch wel blij dat Niko eens een keer geen immuniteit heeft.
Ze is eng en vies en volgens mij heeft ze ze sinds die grot niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef muzas het volgende:
En dat is een model![]()
Ik zou mn hond er vanaf slaan.
Ze moeten in ieder geval dat BN'er gedoe schappen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef truedestiny het volgende:
Volgend seizoen kan alleen maar beter!
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Helemaal terecht Niko, ik zou ook trippen
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze moeten in ieder geval dat BN'er gedoe schappen.
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
Ja hallo hee Tanja kan er toch niets aan doen dat ze een voorsprong kreeg!
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
What happens in de grot stays in de grot.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpen
Nee, Jochem danquote:
True maar daar werdt hij pas pissig om toen Sasha hem erop wees!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.
Nee, maar wel dat ze hem niet kiest terwijl hij vorige week met haar geruild heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
20 jaar geleden ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Idgnkb het volgende:
Ik word moe van Tanja's hoofd... Is zij echt model?
Als je het al iets van 10 weken gekeken hebt, ga je natuurlijk de laatste paar afleveringen ook kijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |