quote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Helemaal terecht Niko, ik zou ook trippen
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze moeten in ieder geval dat BN'er gedoe schappen.
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
Ja hallo hee Tanja kan er toch niets aan doen dat ze een voorsprong kreeg!
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
What happens in de grot stays in de grot.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel! had ze dat mannelijke crewlid maar niet moeten pijpen
Nee, Jochem danquote:
True maar daar werdt hij pas pissig om toen Sasha hem erop wees!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had hem in ieder geval mee kunnen nemen naar winnaarseiland.
Nee, maar wel dat ze hem niet kiest terwijl hij vorige week met haar geruild heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
20 jaar geleden ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Idgnkb het volgende:
Ik word moe van Tanja's hoofd... Is zij echt model?
Als je het al iets van 10 weken gekeken hebt, ga je natuurlijk de laatste paar afleveringen ook kijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mensen, kijk gewoon niet als je het kut vindt. Op RTL4 is Het Spijt Me bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |