Als Jochem dit wint, falen de anderen toch wel hard.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Esther maar winnen. Of anders Nico. Die speelt het spel heel slim en is goed in de proeven. En anders Jochem.
De rest is of een faalhaas, of irritant (of beide).
Bjorn?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef muzas het volgende:
Ik probeer nu al de hele aflevering te herinneren hoe die baas heten, uit VELE seizoenen geleden, met dat lange haar ie écht helemaal overtuigt was dat hij de echte robinson was... dunne vent...
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
Gewoon een a4'tje opsturen met een groteerop.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef Idgnkb het volgende:
Tanja, aanstelster. Ik ben ook moeder, ik zou gewoon niet meedoen. En als je wel meedoet, ga dan ook niet zo zeuren en zielig doen, je doet dit jezelf aan. (en je kind(eren), al redden die zich volgens mij wel)
Godver daar ging m'n koffiequote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
Gewoon een a4'tje opsturen met een groteerop.
Wat doe je dan op fok?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Godver, nog zo'n stom wijvenliedje erbij. En ik ben zelf een wijf.
Met wijn en pizza en plakjes worst erbij, want hey, Robinson is afzien!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dat is inderdaad Robinson lekker klessebessen op een prive strand met je vriendinnetjes.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, schavuiten!
Een Pita bakken, zonder Kobequote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap niet wat Niko aan het doen is, maar het hoort vast bij z'n plannetje.
Dat van die worsten heb ik ook net gemistquote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Darkestrah het volgende:
Oke, wat ik begrijp is er iets met veel worsten geweest, iets met Patrick en iets met Tanja. Maar ik snap er nog steeds geen klap van.
En dat om de dag, want het is zo zwaar. Als je pech hebt is je geboekte vakantie minder luxe dan dit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Met wijn en pizza en plakjes worst erbij, want hey, Robinson is afzien!
Nee hoor, je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat van die worsten heb ik ook net gemist
Geloof me, daar heb je echt niets aan gemistquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat van die worsten heb ik ook net gemist
Ik had een gruwelijke hekel aan hem, maar hij is zowat de enige die een beetje actie onderneemt. Zonder Niko zou er echt helemaal niks gebeuren in ERquote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Redefine het volgende:
Niko is net iets te slim, tactisch gezien, voor de rest.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt niks gemist.
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap niet dat de Sashastemmers niet op Patrick stemmen. dat is een druiloor en hij heeft al een zwarte stem.....
en ik vraag me af of ik ook zo emo zou worden van een brief van thuis....
Ja, die deelt iedereen een complimentje uit, en de buit is weer binnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.
Dat snap ik dus ook niet, maar dat hebben we met Nikolaas en Anne dr zwarte stemmen ook zien gebeurenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap niet dat de Sashastemmers niet op Patrick stemmen. dat is een druiloor en hij heeft al een zwarte stem.....
en ik vraag me af of ik ook zo emo zou worden van een brief van thuis....
Snap sowieso niet dat hij zo goed in de groep ligt. Vooral niet toen hij nog kankerde op mensen die eten voor hem vingen en hij het irritant vonden dat ze zo druk bezig waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |