Ik vind het hele seizoen maar matig. Halfbakken kandidaten... Echt geen leuke/aparte karakters of echte doorzetters, waardoor ook mede dat gebeuren met die grot is mislukt.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:54 schreef sverbern het volgende:
Zoals jullie ook al zeggen: wat een flut-aflevering!
1. veel te veel prijzen voor 1 proef
2. proef = gewoon een extra eilandraad.
3. wat dooooodelijk saai in beeld gebracht
![]()
![]()
Idd, Nu is het pizzabakken nog spannender.quote:
Dit is toch wel een dieptepunt he.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind het hele seizoen maar matig. Halfbakken kandidaten... Echt geen leuke/aparte karakters of echte doorzetters, waardoor ook mede dat gebeuren met die grot is mislukt.
Ze krijgen meer te vreten dan de gemiddelde nederlandse bijstandsmoeder, Dat winnaarseiland is ook raarrrr....
Njah... toch kijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, vastquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef SuperPoekie het volgende:
Wat een belachelijke proef. De winnaar mag het zeker ook nog opeten?
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Kekster het volgende:
Damn, de spanning is om te snijden!!!Wat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een sappige worst!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Abed het volgende:
Dit is gewoon zendtijd in de reet neuken.
Kijken wie de grootste worst heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap t niet, wat is de bedoeling dan?
Degene met het grootste stuk worst wint een punt, eerste met 3 punten wint immuniteit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap t niet, wat is de bedoeling dan?
Dit is wel radio ja, geen tv.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik luister alleen, ik kijk niet. Het is toch niet boeiend.
Toen Sylvia nog in het spel zat, had ik dat vaak andersomquote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik luister alleen, ik kijk niet. Het is toch niet boeiend.
Het zou wel tof als Kranenborg nu het eiland opgezwalkt komt en de pannenkoeken van Jochem gaat beoordelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klinkt straks ook de afgrijselijke toeter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |