quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef SuperPoekie het volgende:
laat alsjeblieft patrick deze proef verliezen!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef SuperPoekie het volgende:
laat alsjeblieft patrick deze proef verliezen!
Ik zou niet weten welk kabeltje.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kabeltjes even loshalen en weer vastzetten, klinkt suf maar misschien helpt het
Waarschijnlijk meuren ze teveel om eraan te beginnenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Starlie het volgende:
Zit me te bedenken dat er eigenlijk nooit iets romantisch is ontstaan toch tussen de expeditieleden? Oke bij de "celebs" zal dat sowieso niet zo snel gebeuren maar toch je zit dag en nacht op elkaars lip!
Had ik ook met UPC, een nieuwe kabel gehaald bij de mediamarkt " coax 8 " , geeft signaal beter door etc etc en nergens meer last van toen. Het is heel sneaky maar ziggo en upc en al die gasten verwakken soms gewoon het signaal in een heel gebied. Dieven dat het zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welk kabeltje.
En ik heb er eigenlijk alleen op RTL4 en 5 last van. RTL4 kan ik niet eens meer kijken.
Dus Ziggo gebeld, en alles opnieuw geïnstalleerd. En dan zou het gefixt zijn. Een paar dagen nergens last van gehad, maar uiteindelijk is het weer net zo erg.
Maakt toch geen reet uit. Sasha is gewoon tactisch bezig.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Esther een zwarte stem van Sacha? Belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |