quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef truedestiny het volgende:
10x raden wie er uit gaat vandaag. en het isssssss Jochem
Een van de weinige waar ik nog enigszins sympathie voor op kan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef truedestiny het volgende:
10x raden wie er uit gaat vandaag. en het isssssss Jochem
Dan ga ik binnenkort maar eens een nieuw kabeltje kopen. Nu moet ik GTST namelijk altijd terugkijken. Gelukkig kijk ik op dit moment niks anders op RTL4.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Had ik ook met UPC, een nieuwe kabel gehaald bij de mediamarkt " coax 8 " , geeft signaal beter door etc etc en nergens meer last van toen. Het is heel sneaky maar ziggo en upc en al die gasten verwakken soms gewoon het signaal in een heel gebied. Dieven dat het zijn
Laag vetpercentage. Daarnaast niet de juiste voeding voor een sporter.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind Jochem er best wel ongezond uitzien op de 1 of andere manier, en als ik er dan bij bedenk dat het een topsporter is vind ik het nog erger
Fucking belachelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef Redefine het volgende:
Dit spel slaat natuurlijk helemaal nergens op
Gaat hem niet redden. Alleen Sasha stemt niet op hem.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
Jochem heeft nog 2 munten volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |