idd dat dacht ik ook alquote:
Ze heeft toch geen kind?quote:
inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
GATVERDAMME ik had nog niet weggezapped![]()
![]()
![]()
?????quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
![]()
Ik zal het niet beschrijven maar het had met rectaal en onderzoek te maken en beelden erbij op rtl 5quote:
Je zag helemaal nietsquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
![]()
Ik wilde net gaan posten dat hij net dat Duitse jochie isquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef frien het volgende:
Wel typische gamer (angry german kid) reactie... Zodra andere mensen een spelletje gaan 'winnen' en het tij zich tegen hem keert, direct gaan flippen...
Ze zag er verreweg het beste uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef sjeppert het volgende:
hehe eindelijke Lauretta weg
voegde echt werkelijk niets toe aan het programma
Dat zeker ja. Prachtig lichaam.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze zag er verreweg het beste uit.
3 denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:47 schreef superjojo het volgende:
Hoeveel weken duurt het programma eigenlijk nog?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:41 schreef just me het volgende:
Kan ze fijn naar haar kindje vriendje toe
+1, En wat zouden ze doen als een van die vrouwen ongesteld wordt op dat eiland.quote:
Die vinden ze spontaan op het eiland. Naast het potloodje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
+1, En wat zouden ze doen als een van die vrouwen ongesteld wordt op dat eiland.
Ze hebben ook allemaal spul om hun oksels te scheren daar(behaarde oksels, en dan vooral die van vrouwen, zijn namelijk niet echt smakelijk om naar te kijken), dus vast ook tampons.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
+1, En wat zouden ze doen als een van die vrouwen ongesteld wordt op dat eiland.
Of gewoon weer een immuniteitsproef winnen, want daar is-ie goed in.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef Kekster het volgende:
Ziet er naar uit dat Nico volgende week cheat codes moet toepassen.
Er werd al eens meerdere keren geroepen dat Jochem een beetje autistisch is. Nou vind ik dat wat gemakkelijk om te zeggen. Maar het blijkt wel vaak dat hij niet echt een goede prater is in een groep. Ik heb meer het idee dat Jochem hier wat onhandig was in zijn manier van vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:35 schreef rolfson het volgende:
Ik snapte niet waarom Jochem niet gewoon tegen Sascha zei dat Niko met al die plannen bij hem kwam waardoor hij eigenlijk geen keus meer had om op een zwak iemand te stemmen. Want nu is Sascha in de waan gelaten dat Jochem dit op voorhand met de vrouwen had besproken.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, nergens voor nodig dat hij zo de pan uit flipt. Die slappe nietsnut van een Kobe tenminste kon zelf nog best om zijn eigen gefaal lachen en toegeven dat hij maar wat deed. Maar ik wil wel dat Niko gaat winnenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Of gewoon weer een immuniteitsproef winnen, want daar is-ie goed in.
Ben wel benieuwd waarom hij in de preview nou zó ontzettend pissig is. Van begin af aan heeft hij geprobeerd om de stemmingen te sturen. Eerst met dat vreselijke maatje Kobe, en nu zou hij wederom de boel wel even naar zijn hand zetten. Als dat dan niet lukt, moet je een vent zijn en concluderen: gegokt en verloren.
Wel mooi dat dergelijke pogingen tot stem-manipulatie niet lonend zijn. Of lijken te zijn. Het kan, het mag, maar het hoort eigenlijk niet thuis in dit spel.
Waarom dan? Ik heb geen hekel aan haar maar wat doet zij dan zo goedquote:
Hij liet Niko als een bulldozer over hem heen gaan, alles wat Jochem ter verdediging zei werd weer neergehaald.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er werd al eens meerdere keren geroepen dat Jochem een beetje autistisch is. Nou vind ik dat wat gemakkelijk om te zeggen. Maar het blijkt wel vaak dat hij niet echt een goede prater is in een groep. Ik heb meer het idee dat Jochem hier wat onhandig was in zijn manier van vertellen.
Ze is goed in de opdrachten en is niet zo achterbaks als Nico.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik heb geen hekel aan haar maar wat doet zij dan zo goed
Dat bedoel ik eigenlijk ook wel, ik kon mezelf alleen even niet zo goed uitenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij liet Niko als een bulldozer over hem heen gaan, alles wat Jochem ter verdediging zei werd weer neergehaald.
Niko zei iets van dat het nu erg was dat Niko het nu pas zei, maar dat Jochem het helemaal niet zou vertellen en dat dat dus veel erger is. Best vuilen Jochem is gewoon verbaal niet sterk genoeg om zijn punt duidelijk te maken en Sascha is dus gewoon een beetje dom want die stond erbij
Ik hoop dat ze hier aan het eind van het seizoen nog eens op terug gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook wel, ik kon mezelf alleen even niet zo goed uiten. Het was in ieder geval duidelijk dat Jochem verbaal werd weggeblazen door Niko. En dat de rest nogal dom was deze aflevering was wel duidelijk.
Ja, zeker. Bij de studio aflevering is er altijd wel een vraag: 'Had(den jullie) je op dat moment echt niet door dat...' Al heeft Nicolas het nog steeds niet begrepen, gezien dat ene artikel wat Musti plaatste een tijd geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:16 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier aan het eind van het seizoen nog eens op terug gaan kijken
Ik vond het prachtig, ze weten allemaal wat hij al eerder heeft geflikt en toch vertellen ze hem alles. dat betekent dat hij ergens toch wel hele goeie social skills heeft of dat die mensen echt te dom voor woorden zijn. Als jij mijn huis leegrooft en ik weet dat, dan ga ik jou toch niet vragen om op mijn huis te passen als ik op vakantie ga? Ik weet even geen beter voorbeeld maar ze doen het helemaal zelf nu hoor stelletje sufkoppen die Sascha enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef miep63 het volgende:
Die Nico dat is echt een gehaaid mannetje. Eerst het vertrouwen en sympathie winnen van die Ollanders. En informeren over stemmen en munten. Dan Tanja in zijn plaats meesturen naar dat winnaarseiland. En dan rekenen, rekenen met z'n bordje. Het is niet voor niks een gamer. En toch komt hij hier uiteindelijk niet mee weg, want ze gaan hem helemaal onder aanvoering van Esther eindelijk eens door hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |