59 seconden ... op een tijd van een paar minuten .... dat is gewoon oneerlijk en gewoon een cadeau voor Tanja.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Slechte verliezer zeg die Niko,
logisch en fair dat ze bij een man/vrouw finaleuithoudingsproef een tijdsverschil inbouwen.
Dat is waar. Maar inderdaad wel iets te veel gratis voedsel.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je het al iets van 10 weken gekeken hebt, ga je natuurlijk de laatste paar afleveringen ook kijken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
What happens in de grot stays in de grot.
RTL reageert nooit ergens op ....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
GODVERDOMME waar gaat het heen met deze show![]()
Nu loopt die crackhoer te shoppen in een één of andere kutstad![]()
Hoe kan ik RTL mailen dat ze het programma COMPLEET verkracht hebben
Moet je poepen of plassen?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga niet eens wachten op de reclame om naar het toilet te gaan. Ik mis toch niks.
Hmm zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
RTL reageert nooit ergens op ....
Als Niko langzamer was geweest had tie de mannenrun niet gewonnen dus niet zeiken diequote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
59 seconden ... op een tijd van een paar minuten .... dat is gewoon oneerlijk en gewoon een cadeau voor Tanja.
Nee fascinerend. Dagelijks in de volle zon lopen en gewoon geen een tint bijkleurenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Starlie het volgende:
Jochem wordt ook echt niet bruin he!
Wel een beetje op zijn armen hoor, je ziet zijn t-shirt wel (al is het niet veel natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee fascinerend. Dagelijks in de volle zon lopen en gewoon geen een tint bijkleuren
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat viel toch wel tegen, toen.quote:
Zijn reactie was wat overtrokken wellicht, maar neit meer dan terecht dat Nieco woest isquote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slechte verliezer die oorbel
HATSJOE!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat viel toch wel tegen, toen.
Ja hij viel zeker!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat viel toch wel tegen, toen.
ja, zoals die proef vorig jaar waar saar een halfuur lang 2x haar eigen lichaamsgewicht 'tilde'quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef Ties02 het volgende:
ze moeten ook gewoon hardcore proeven doen, hangen aan zon balk bijvoorbeeld, uithoudingsproeven
en geen fokking winnaarseiland come on
Of een uit 40-45quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
Jezus die Joggum kan zo in een horrorfilm gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |