Ik houd van mijn twee balkons.quote:Op zondag 6 november 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik hoef geen balkon en geen tuin zometeen.
Jij bent dan ook een tokkie. Knal je het ding ook vol met troep?quote:
Mwoah. Als ik buitenlucht wil ga ik wel naar het vondelpark ofzo.quote:Op zondag 6 november 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
Een balkon is toch wel het minimum hoor.
Maar ook redelijk kansloos inderdaad
Staat wel een BBQ op.quote:Op zondag 6 november 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een tokkie. Knal je het ding ook vol met troep?
Een tuin wordt wat lastig middenin het centrum.quote:
Welnee, je moet er alleen wat meer voor betalen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een tuin wordt wat lastig middenin het centrum.
Haha, maar eigenlijk vrij dramatisch.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
Het serieuze nws-topic is niet veel beter dan onze versie
Man schopt 10 jarig meisje na ruzie met buschauffeur.
Dat vormt dus een probleem aangezien mijn budget vrijwel volledig wordt opgeëist door mijn alcoholverslaving.quote:Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, je moet er alleen wat meer voor betalen.
Als ik die reacties lees, moet ik bijna huilen. Dan meld je je aan op een forum om een beetje dom te gaan lopen janken over dom nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
Het serieuze nws-topic is niet veel beter dan onze versie
Man schopt 10 jarig meisje na ruzie met buschauffeur.
Een beetje droevig is het wel inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik die reacties lees, moet ik bijna huilen. Dan meld je je aan op een forum om een beetje dom te gaan lopen janken over dom nieuws.
Gewoon je eigen drank maken, dat is goedkoper. Dan kan je straks lekker in de tuin zuipen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vormt dus een probleem aangezien mijn budget vrijwel volledig wordt opgeëist door mijn alcoholverslaving.
Ik doe op FOK! maar een aantal dingen. Dom lullen in de SC, trollen in NWS en inhoudelijke discussies voeren.quote:Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een beetje droevig is het wel inderdaad.
Nu ja, je moet het wel als je niet wil dat je dochter de enige niet-moslim op school is en op school beter Nederlands leert ipv slechterquote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vermelde dat omdat DH meteen begint te roeotoeteren dat je wel in de periferie MOET wonen als je niet zo haatvol bent als hij is.
Dat is dus onzin.
Tuinen zijn voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon je eigen drank maken, dat is goedkoper. Dan kan je straks lekker in de tuin zuipen.
Jij krijgt van mij een biertje.quote:Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg toch steeds meer zin in die meet
Jij bent voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuinen zijn voor Henk en Ingrid.
Ja waar moeten ze anders de winkelwagens van de Aldi laten?quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voortuinen met witte tuinstoelen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent voor Henk en Ingrid.
Nee, volkstuinen zijn voor H&I.quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kunnen het hopen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Owjee, wordt D_H een usual suspect hier?
Het is wel bewezen dat PVV kiezers het meeste weten over de Islam van alle kiezers.quote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die niet in contact zijn geweest met moslims zijn over de gehele linie negatiever over moslims dan mensen die wel contact hebben.
Dat jij nou iedereen die het niet met jou eens is uitmaakt voor boer is gewoon simplisme.
Je hebt blijkbaar in een enorme kutbuurt gewoond , oké , je hoeft jouw ervaringen echt niet te projecteren op de hele wereld.
Jij bent Henk en Ingrid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bent voor Henk en Ingrid.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Kuterik, door het opzoeken van dat doorsnummertje ben ik helemaal in een doorsbui gekomen.
Hans Jansen weet ook alles over de islam.quote:Op zondag 6 november 2011 11:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat PVV kiezers het meeste weten over de Islam van alle kiezers.
Pff las net een discussie daar met een opvolger van bendk over immigratie en emigratie en dat stemt wel heel droevigquote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe op FOK! maar een aantal dingen. Dom lullen in de SC, trollen in NWS en inhoudelijke discussies voeren.
Die kwam hier al voor jouw entree op FOKquote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Owjee, wordt D_H een usual suspect hier?
Punt is?quote:Op zondag 6 november 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hans Jansen weet ook alles over de islam.
Oh jee.
Oh, je maakte geen grapje?quote:
Breivik?quote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff las net een discussie daar met een opvolger van bendk over immigratie en emigratie en dat stemt wel heel droevig.
Waarschijnlijk net zoveel als Christenen over Bijbel.quote:Op zondag 6 november 2011 11:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat PVV kiezers het meeste weten over de Islam van alle kiezers.
quote:
Oh ja, Bendk was een Deen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent in de war met je Scandinavische landen Voosje.
Nee want Drs.TMquote:
Jij bent echt een Bosfan hè? Heb je ook op hem gestemd?quote:Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef eriksd het volgende:
Pechtold en Bos in buitenhof.
Die kan ik wel waarderen, kijken dus.
Hoe oud was je ook alweer?quote:
Ik kan Bos wel waarderen, maar heb uiteraard niet op hem gestemd.quote:Op zondag 6 november 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent echt een Bosfan hè? Heb je ook op hem gestemd?
En ik wil het ook zien, maar dat wordt vannacht als ik weer thuis ben.
Wel ooit gedaan, dus dat opent de deur tot mogelijkheden.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hofstad is een drs, ik ben een astronaut en B_A stemt links.
Ouder dan jij, dus sprek me met meneer aan, snotneus.quote:
Heeft VS je al geprobeerd te versieren?quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ouder dan jij, dus sprek me met meneer aan, snotneus.
De 40 zal niet heel ver weg meer zijn toch?quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.quote:Op zondag 6 november 2011 11:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, dat was een nieuwsberichtje een poos terug.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je daar obsessief in verdiepen is wel wat sneu inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.
VS houdt inderdaad van rijpe mannen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heeft VS je al geprobeerd te versieren?
Past ook wat makkelijker allemaal enzo.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS houdt inderdaad van rijpe mannen.
Het is mijn religie niet dus waarom zou ik de moeite nemen om de Koran van voor tot achter te lezen? Kan ik mijn tijd beter steken in het lezen van boeken die ik wel boeiend vind.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je daar obsessief in verdiepen is wel wat sneu inderdaad
Ik wel, maar dat is omdat ik wil weten waar het over gaat als ik iets de grond in trap.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.
Net zoals het omaatje achter het geranium alles weet over iedereen uit de hele straat.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn naam is Okko Wubbels.quote:
En met een rollator staan ze al een beetje voorovergebukt.quote:Op zondag 6 november 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Past ook wat makkelijker allemaal enzo.
Als je iemand in Utrecht rond ziet lopen met een verrekijker is het Koos.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wubbo Vogels. Ik zie hem toch meer als een Chriet Titulaer.
Een ware meester.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Paul Elstak is echt de Phil Collins van de jaren 90.
Ik vond zijn muziek wel aardig.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Paul Elstak is echt de Phil Collins van de jaren 90.
Wat een onzin.quote:Op zondag 6 november 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is onzin want in Duitsland en België is er weinig mis met het onderwijs. Dat het hier zo'n zooitje is ligt puur en alleen aan de Nederlandse overheid.
Vind religie de grond in trappen een beetje sneu, eerlijk gezegd. Wanneer er in NWS een topic verschijnt over een priester/imam weet ik het wat, dan zijn het vaak ook de wat simpele users die in het topic verklaren dat religie voor domme mensen is. Ik word dan overvallen door plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is omdat ik wil weten waar het over gaat als ik iets de grond in trap.
Thuis-onderwijs de beste!quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Exact. Elke overheid kan dat prima verneuken.
Wij scoren altijd hoger dan Duitsers en Belgen met schoolprestaties en toegankelijkheid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt aan de allochtonen dat het niveau in Nederland zo laag is?
Maakt niet uit, remlof. De overheid is namelijk eng.quote:Op zondag 6 november 2011 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook zo goed voor je sociale vaardigheden
In wat?quote:Op zondag 6 november 2011 11:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wij scoren altijd hoger dan Duitsers en Belgen.
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, remlof. De overheid is namelijk eng.
Heb gisteren bitterballen gevreten, ouwe speknek.quote:
Mijn edit was een beetje laat.quote:
Blijkbaar vertegenwoordigen die personen niet de gemiddelde Nederlander, Duitser of Belg.quote:Tijdens mijn studie waren de Duitsers en Belgen met vakken zoals statistiek en wiskunde de Nederlandse studenten mijlenver vooruit, die keer op keer faalden.
Zoiets heb ik inderdaad begrepen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt aan de allochtonen dat het niveau in Nederland zo laag is?
Religie is een troost voor het onbekende. Als je dat persee nodig hebt en een geloof hebt in een onzichtbare vriend die naar je luistert sturen mensen kinderen meestal naar een psycholoog als dat niet weg gaat. Bij oudere mensen noemen we het religie. Prima als mensen in die onzichtbare vriend willen geloven, maar ik vind dat volledig kansloos en al helemaal als je denkt dat je onzichtbare vriend wil dat je andere moet overtuigen dat hij echt bestaat of dat je zelfs actie moet ondernemen om anderen iets aan te doen als ze het niet eens zijn met je onzichtbare vriend.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind religie de grond in trappen een beetje sneu, eerlijk gezegd. Wanneer er in NWS een topic verschijnt over een priester/imam weet ik het wat, dan zijn het vaak ook de wat simpele users die in het topic verklaren dat religie voor domme mensen is. Ik word dan overvallen door plaatsvervangende schaamte.
Volgende week weer. Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb gisteren bitterballen gevreten, ouwe speknek.
Ben het met je eens, maar ik ben het stadium dat ik deze gevoelens koester, inmiddels voorbij. Zeiken op religie vind ik veel te makkelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Religie is een troost voor het onbekende. Als je dat persee nodig hebt en een geloof hebt in een onzichtbare vriend die naar je luistert sturen mensen kinderen meestal naar een psycholoog als dat niet weg gaat. Bij oudere mensen noemen we het religie. Prima als mensen in die onzichtbare vriend willen geloven, maar ik vind dat volledig kansloos en al helemaal als je denkt dat je onzichtbare vriend wil dat je andere moet overtuigen dat hij echt bestaat of dat je zelfs actie moet ondernemen om anderen iets aan te doen als ze het niet eens zijn met je onzichtbare vriend.
Ik krijg plaatsvervangende schaamte dat we als mensheid, met alle kennis wat we hebben, niet verder gekomen zijn dan wat mythes van 2000 jaar geleden en al helemaal als je alle andere religies die er ooit zijn geweest bekijkt. Wel naar de maan kunnen, maar wel geloven dat er iemand is die boos op je wordt als je aan je eigen piemel zit.
hehe, dat heb ik met stemmen en overheid. Religie hou ik nog even aan vast.quote:Op zondag 6 november 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar ik ben het stadium dat ik deze gevoelens koester, inmiddels voorbij. Zeiken op religie vind ik veel te makkelijk.
Een beetje gevarieerd bashen is gezond.quote:Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik met stemmen en overheid. Religie hou ik nog even aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |