Ik kan Bos wel waarderen, maar heb uiteraard niet op hem gestemd.quote:Op zondag 6 november 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent echt een Bosfan hè? Heb je ook op hem gestemd?
En ik wil het ook zien, maar dat wordt vannacht als ik weer thuis ben.
Wel ooit gedaan, dus dat opent de deur tot mogelijkheden.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hofstad is een drs, ik ben een astronaut en B_A stemt links.
Ouder dan jij, dus sprek me met meneer aan, snotneus.quote:
Heeft VS je al geprobeerd te versieren?quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ouder dan jij, dus sprek me met meneer aan, snotneus.
De 40 zal niet heel ver weg meer zijn toch?quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.quote:Op zondag 6 november 2011 11:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, dat was een nieuwsberichtje een poos terug.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je daar obsessief in verdiepen is wel wat sneu inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.
VS houdt inderdaad van rijpe mannen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heeft VS je al geprobeerd te versieren?
Past ook wat makkelijker allemaal enzo.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS houdt inderdaad van rijpe mannen.
Het is mijn religie niet dus waarom zou ik de moeite nemen om de Koran van voor tot achter te lezen? Kan ik mijn tijd beter steken in het lezen van boeken die ik wel boeiend vind.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je daar obsessief in verdiepen is wel wat sneu inderdaad
Ik wel, maar dat is omdat ik wil weten waar het over gaat als ik iets de grond in trap.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik weinig tot niets weet van de islam. En het interesseert me ook echt geen ene hol.
Net zoals het omaatje achter het geranium alles weet over iedereen uit de hele straat.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn naam is Okko Wubbels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |