Sla mij trouwens in elkaar als ik hier op mn 40e nog zit.quote:
Je kan wel lezen, maar niet reageren?quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Monidique het volgende:
Ik wil reageren op een spelfout in NWS!!!111
Ik hoop dat u wordt geband vanwege uw bijdehante gedrag.quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef Monidique het volgende:
Ik wil reageren op een spelfout in NWS!!!111
Ja. Niet zo boeiend, behalve als er zoiets aantrekkelijks staat als: "Je zou misschien gelijk hebben als de Palestijnen werden vervolgd. (met d). Die vervolging vind gelukkig alleen..."quote:Op zondag 6 november 2011 10:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan wel lezen, maar niet reageren?
Ik hoop dat je een zeer ernstige verkoudheid krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat u wordt geband vanwege uw bijdehante gedrag.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Niet zo boeiend, behalve als er zoiets aantrekkelijks staat als: "Je zou misschien gelijk hebben als de Palestijnen werden vervolgd. (met d). Die vervolging vind gelukkig alleen..."
Zit ik loop mezelf te bashen en vervolgens wekt het agressie bij jou op?quote:Op zondag 6 november 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jouw postgedrag wekt gewoon agressie op.
Schuld van Mark Rutte.quote:Op zondag 6 november 2011 11:00 schreef eriksd het volgende:
Haha, het aantal reacties op woningnet.
1600 voor een kleine kutwoning in oost. Lang leve de woningmarkt.
Beschermen? Ik hoop juist dat jou wat overkomt.quote:Op zondag 6 november 2011 11:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit ik loop mezelf te bashen en vervolgens wekt het agressie bij jou op?
Ik krijg een warm gevoel van hoe jij mij probeert te beschermen, wat lief.
En Ton Elias.quote:
Zodat jij dan aan mijn ziekenhuisbed kan staan, huilend omdat je bezorgd bent over mij, en om vervolgens dag en nacht aan mijn bedrand te zitten totdat ik weer uit coma raak?quote:Op zondag 6 november 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beschermen? Ik hoop juist dat jou wat overkomt.
Ik ben toch nog steeds van voor '80 of na '80. Een overvalste, maar niet langharige hippie.quote:
Nu niet gaan doen alsof je het fijn vindt dat iemand iets om je geeft.quote:Op zondag 6 november 2011 11:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zodat jij dan aan mijn ziekenhuisbed kan staan, huilend omdat je bezorgd bent over mij, en om vervolgens dag en nacht aan mijn bedrand te zitten totdat ik weer uit coma raak?
Koos, je treft me echt midden in mijn hart, zelden heeft iemand het zo goed met mij voor gehad.
Nu heb je me.quote:Op zondag 6 november 2011 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu niet gaan doen alsof je het fijn vindt dat iemand iets om je geeft.
Dat zelfbashen moet je wat meer doseren zodat het serieuzer over komt. Nu is het avatar zien, oh het v_P dat zal vast een hilarische opmerking over Joden zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 11:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit ik loop mezelf te bashen en vervolgens wekt het agressie bij jou op?
Ik krijg een warm gevoel van hoe jij mij probeert te beschermen, wat lief.
Nee, maar iedereen wil een tuin, zwembad en alles in de buurt voor een ton.quote:Op zondag 6 november 2011 11:05 schreef eriksd het volgende:
Er staan alleen al binnen een straal van 200 meter van mijn studentenhokje 50 woningen te koop.
Zit het echt zo vast allemaal?
Het loopt allemaal wel heel moeizaam momenteel. Maar een Amsterdam of Utrecht zit stukken minder vast dan veel andere gebieden.quote:Op zondag 6 november 2011 11:05 schreef eriksd het volgende:
Er staan alleen al binnen een straal van 200 meter van mijn studentenhokje 50 woningen te koop.
Zit het echt zo vast allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |