Ik houd van mijn twee balkons.quote:Op zondag 6 november 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik hoef geen balkon en geen tuin zometeen.
Jij bent dan ook een tokkie. Knal je het ding ook vol met troep?quote:
Mwoah. Als ik buitenlucht wil ga ik wel naar het vondelpark ofzo.quote:Op zondag 6 november 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
Een balkon is toch wel het minimum hoor.
Maar ook redelijk kansloos inderdaad
Staat wel een BBQ op.quote:Op zondag 6 november 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een tokkie. Knal je het ding ook vol met troep?
Een tuin wordt wat lastig middenin het centrum.quote:
Welnee, je moet er alleen wat meer voor betalen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een tuin wordt wat lastig middenin het centrum.
Haha, maar eigenlijk vrij dramatisch.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
Het serieuze nws-topic is niet veel beter dan onze versie
Man schopt 10 jarig meisje na ruzie met buschauffeur.
Dat vormt dus een probleem aangezien mijn budget vrijwel volledig wordt opgeëist door mijn alcoholverslaving.quote:Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, je moet er alleen wat meer voor betalen.
Als ik die reacties lees, moet ik bijna huilen. Dan meld je je aan op een forum om een beetje dom te gaan lopen janken over dom nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
Het serieuze nws-topic is niet veel beter dan onze versie
Man schopt 10 jarig meisje na ruzie met buschauffeur.
Een beetje droevig is het wel inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik die reacties lees, moet ik bijna huilen. Dan meld je je aan op een forum om een beetje dom te gaan lopen janken over dom nieuws.
Gewoon je eigen drank maken, dat is goedkoper. Dan kan je straks lekker in de tuin zuipen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vormt dus een probleem aangezien mijn budget vrijwel volledig wordt opgeëist door mijn alcoholverslaving.
Ik doe op FOK! maar een aantal dingen. Dom lullen in de SC, trollen in NWS en inhoudelijke discussies voeren.quote:Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een beetje droevig is het wel inderdaad.
Nu ja, je moet het wel als je niet wil dat je dochter de enige niet-moslim op school is en op school beter Nederlands leert ipv slechterquote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vermelde dat omdat DH meteen begint te roeotoeteren dat je wel in de periferie MOET wonen als je niet zo haatvol bent als hij is.
Dat is dus onzin.
Tuinen zijn voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon je eigen drank maken, dat is goedkoper. Dan kan je straks lekker in de tuin zuipen.
Jij krijgt van mij een biertje.quote:Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg toch steeds meer zin in die meet
Jij bent voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuinen zijn voor Henk en Ingrid.
Ja waar moeten ze anders de winkelwagens van de Aldi laten?quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuinen zijn voor Henk en Ingrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |