En met een rollator staan ze al een beetje voorovergebukt.quote:Op zondag 6 november 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Past ook wat makkelijker allemaal enzo.
Als je iemand in Utrecht rond ziet lopen met een verrekijker is het Koos.quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wubbo Vogels. Ik zie hem toch meer als een Chriet Titulaer.
Een ware meester.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Paul Elstak is echt de Phil Collins van de jaren 90.
Ik vond zijn muziek wel aardig.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Paul Elstak is echt de Phil Collins van de jaren 90.
Wat een onzin.quote:Op zondag 6 november 2011 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is onzin want in Duitsland en België is er weinig mis met het onderwijs. Dat het hier zo'n zooitje is ligt puur en alleen aan de Nederlandse overheid.
Vind religie de grond in trappen een beetje sneu, eerlijk gezegd. Wanneer er in NWS een topic verschijnt over een priester/imam weet ik het wat, dan zijn het vaak ook de wat simpele users die in het topic verklaren dat religie voor domme mensen is. Ik word dan overvallen door plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is omdat ik wil weten waar het over gaat als ik iets de grond in trap.
Thuis-onderwijs de beste!quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Exact. Elke overheid kan dat prima verneuken.
Wij scoren altijd hoger dan Duitsers en Belgen met schoolprestaties en toegankelijkheid.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt aan de allochtonen dat het niveau in Nederland zo laag is?
Maakt niet uit, remlof. De overheid is namelijk eng.quote:Op zondag 6 november 2011 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook zo goed voor je sociale vaardigheden
In wat?quote:Op zondag 6 november 2011 11:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wij scoren altijd hoger dan Duitsers en Belgen.
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, remlof. De overheid is namelijk eng.
Heb gisteren bitterballen gevreten, ouwe speknek.quote:
Mijn edit was een beetje laat.quote:
Blijkbaar vertegenwoordigen die personen niet de gemiddelde Nederlander, Duitser of Belg.quote:Tijdens mijn studie waren de Duitsers en Belgen met vakken zoals statistiek en wiskunde de Nederlandse studenten mijlenver vooruit, die keer op keer faalden.
Zoiets heb ik inderdaad begrepen.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt aan de allochtonen dat het niveau in Nederland zo laag is?
Religie is een troost voor het onbekende. Als je dat persee nodig hebt en een geloof hebt in een onzichtbare vriend die naar je luistert sturen mensen kinderen meestal naar een psycholoog als dat niet weg gaat. Bij oudere mensen noemen we het religie. Prima als mensen in die onzichtbare vriend willen geloven, maar ik vind dat volledig kansloos en al helemaal als je denkt dat je onzichtbare vriend wil dat je andere moet overtuigen dat hij echt bestaat of dat je zelfs actie moet ondernemen om anderen iets aan te doen als ze het niet eens zijn met je onzichtbare vriend.quote:Op zondag 6 november 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind religie de grond in trappen een beetje sneu, eerlijk gezegd. Wanneer er in NWS een topic verschijnt over een priester/imam weet ik het wat, dan zijn het vaak ook de wat simpele users die in het topic verklaren dat religie voor domme mensen is. Ik word dan overvallen door plaatsvervangende schaamte.
Volgende week weer. Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb gisteren bitterballen gevreten, ouwe speknek.
Ben het met je eens, maar ik ben het stadium dat ik deze gevoelens koester, inmiddels voorbij. Zeiken op religie vind ik veel te makkelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Religie is een troost voor het onbekende. Als je dat persee nodig hebt en een geloof hebt in een onzichtbare vriend die naar je luistert sturen mensen kinderen meestal naar een psycholoog als dat niet weg gaat. Bij oudere mensen noemen we het religie. Prima als mensen in die onzichtbare vriend willen geloven, maar ik vind dat volledig kansloos en al helemaal als je denkt dat je onzichtbare vriend wil dat je andere moet overtuigen dat hij echt bestaat of dat je zelfs actie moet ondernemen om anderen iets aan te doen als ze het niet eens zijn met je onzichtbare vriend.
Ik krijg plaatsvervangende schaamte dat we als mensheid, met alle kennis wat we hebben, niet verder gekomen zijn dan wat mythes van 2000 jaar geleden en al helemaal als je alle andere religies die er ooit zijn geweest bekijkt. Wel naar de maan kunnen, maar wel geloven dat er iemand is die boos op je wordt als je aan je eigen piemel zit.
hehe, dat heb ik met stemmen en overheid. Religie hou ik nog even aan vast.quote:Op zondag 6 november 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar ik ben het stadium dat ik deze gevoelens koester, inmiddels voorbij. Zeiken op religie vind ik veel te makkelijk.
Een beetje gevarieerd bashen is gezond.quote:Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik met stemmen en overheid. Religie hou ik nog even aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |