En, stik zenuwachtig?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:
Ik had Dont Worry Be Happy als mijn walkin song bij mn MMA debuut
Hahaha! Geweldig!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:
Ik had Dont Worry Be Happy als mijn walkin song bij mn MMA debuut
Dat heb/had ik ook altijd, maar wordt laatste tijd stukken minderquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef Jajong het volgende:
Fuck man ik krijg zoveel zin om te trainen hierdoor ik ga straks even hardlopen en schaduwboksen in t plantsoen heheheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee man geweldig idee. Elk MMA gevecht zou 5 rondes meoten zijn Behalve die HW's van eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Fan just jumped the barrier and ran into the octagon! That's a first in 10 years!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
noooooo!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef n00cL30n het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef kevin_ het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef kevin_ het volgende:
Nee joh. Dat oog was aan gortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nice hoor!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20nov Fedor vs. Monsonquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
12nov JDS van Velasquez![]()
19 nov Shogun vs Hendo
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Jajong het volgende:
Jep, met 6 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Had er iemand alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
HAHA NOOBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, normaal zitten we hier om half 6 s ochtends ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Even wennen dat het nog maar 23u is na een UFC event
Inderdaad normaal hoor ik de vogeltjes al fluiten..quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Even wennen dat het nog maar 23u is na een UFC event
mma-tracker.net sign up en download ALLES.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Casual fan he.. ken niet al die fighters![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en het leuke was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
mma-tracker.net sign up en download ALLES.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, Jajong.
[ afbeelding ]
-
Eat that, SoaB
Die krijg ik ook elke week wel van iemandquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, Jajong.
[ afbeelding ]
-
Eat that, SoaB
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die krijg ik ook elke week wel van iemand
[ afbeelding ]Padding klopt niet en non-bold vs bold..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prutser
heb je ook nog een paar 'rembrandtjes' te koop?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die krijg ik ook elke week wel van iemand
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
MMAPlaygroundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef n00cL30n het volgende:
Niiiice!Hoe kan je in VREDESNAAM opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen wedden gek
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]UFC 137 was een groot drama!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je in VREDESNAAM opIk vraag het mij ook af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen wedden gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote brainfart dus.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik had je juist moeten aanmoedigen om van picks te wisselen. Verdomme.quote:
Hmm. Ik heb nog niets gezien. Heb iig niet afgekeken. Was heel de avond weg.quote:Op zondag 6 november 2011 01:51 schreef Hooidraad het volgende:
Het evenement is al afgelopen, Bootje
Het was in Engeland dus de main card begon al om 21u.quote:Op zondag 6 november 2011 01:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb nog niets gezien. Heb iig niet afgekeken. Was heel de avond weg.
Dan heb ik het ook maar nét gemistquote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het was in Engeland dus de main card begon al om 21u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILER: ProElite 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.npquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar Arlovski
Done, net op tijdquote:Op zondag 6 november 2011 04:26 schreef Yari het volgende:
Kan iemand mij de stream ook ff doorsturen?
Damn, zag een zwaar harde spoiler toen ik hem wikipedia'de!quote:Op zondag 6 november 2011 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
Travis Fulton z'n 307de pro MMA fight
quote:Op zondag 6 november 2011 04:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Damn, zag een zwaar harde spoiler toen ik hem wikipedia'de!
Dat was een grapje van één of andere snuiter, doen ze zo vaak.quote:Op zondag 6 november 2011 04:33 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik kijk nu toch live?
SPOILER: ProElite 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ProElite2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Hooidraad op 06-11-2011 05:39:05 ]
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef THEFXR het volgende:
puncky payback met Bas rutten
http://eztvstream.com/pun(...)ode-1-palm-madness/3
palmstrikesquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.
Volgens mij waren de reviews redelijk positief.quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?quote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij gaat Alistair morgen bekend maken dat hij bij AKA traint met DC
Nee die andere AK (rly dude?)quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?
SARCASM! Overeem gaat toch never nooit trainen waar Velasquez zijn camp heeftquote:
waar traint Cormier dan?quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SARCASM! Overeem gaat toch never nooit trainen waar Velasquez zijn camp heeft
Ja, AKA. Samen met Cain!quote:
haha truequote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef McNulty het volgende:
Arghhh.. Het is Blackzilians niet Blackzilla's. De ene helft van het camp van het camp bleek Black te zijn en de andere helft Brazilian. Hence the name.
EPIC,jaquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Leben: ik kan niets zien
Ref: als je niets kan zien dan ga ik het gevecht stoppen
Leben: ik kan zien!
Rogan was ook helder daarin iddquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Leben: ik kan niets zien
Ref: als je niets kan zien dan ga ik het gevecht stoppen
Leben: ik kan zien!
En, nog in slaap gevallen?quote:Op zondag 6 november 2011 15:30 schreef Fyodor het volgende:
Straks even Arlovski en Sylvia kijken, benieuwd wat die ervan bakken.
en welke HW worstelaar traint daar dan?quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Alistair naar Kings MMA gaat
Daar was hij vorige week nog op bezoek.quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Alistair naar Kings MMA gaat
Wel wat mismatches.. dat helpt wel mee, maar over het algemeen klopt het.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het begint een beetje de regel te worden dat cards zonder grote namen en titelgevechten de beste gevechten brengen, hè? Gisteravond was daar weer een mooi voorbeeld van
en waar heeft hij de afgelopen week getraind? zelfs Joop is meequote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar was hij vorige week nog op bezoek.
Iishi en Werdum trainen als HW's daar en daarnaast heb je er een hoop LHW (Shogun, KSOS) en onze main event winnaar Muñoz is er vaak te vinden.
Enlighten us.quote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en waar heeft hij de afgelopen week getraind? zelfs Joop is mee
Hehe, gelukkig bedacht ik me dat gevechten van deze 2 in het verleden wel eens saai uit konden pakken. En dat was het geval, dus mooi Sylvia's gevecht geskipt en alleen de finish van Arlovski bekeken (wel netjes trouwens)quote:
Zeker doen! Prelims kan je beter overslaan, één daarvan was echt de moeite waard en die zit ook in de normale broadcast.quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Hmmm, veelbelovende verhalen gehoord over het event van gisteren.
Toch maar downloaden voor morgen dan![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeker doen! Prelims kan je beter overslaan, één daarvan was echt de moeite waard en die zit ook in de normale broadcast.
Alistair heeft al bekend gemaakt dat het over zijn toekomst gaat.quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef THEFXR het volgende:
mma hour om 19.00 uur
http://www.mmafighting.co(...)r-overeem-media-rou/
x2quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem: I joined Xtreme Couture
toch boontje die hem genaaid heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke episode, hij zou ze veel vaker moeten doen!!
Goede keuze ook voor Overeem dat hij nu naar Xtreme Couture gaat
in de eerste 3 min al!quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
The Reem is al geweest? Dan moet ik het een keer terug kijken.
Werdum staat een aardig stuk lager op de UFC totempaal dan Overeem.quote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de eerste 3 min al!
Brendan Schaubb vs Fabricio Werdum at UFC 141
Ariel gaat wel heeeeeeel erg lang op dit onderwerp in z'n radioshow inquote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
MMA Fighting van AOL naar SBNation
Not that anyone cares
quote:Don't forget: Cain and JDS battle this Sat @ufc on Fox to determine who will get smashed by @Alistairovereem at a later date! Tune in!
En Machida zegt dat het hem helpt. Twee stemmen, twee meningen. Bijzonder dat je partij kiest voor een van de stemmen terwijl beiden nergens op gefundeerd zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien interessant stukje informatie.
Ik zit net naar 24/7 Pacquiao vs. Marquez te kijken en wat blijkt.. Marquez drinkt ook al
een hele lange tijd zijn eigen urine. Maar zowel door dokter als nieuwe conditioning coach
werd hem verteld er per direct mee te stoppen omdat het nadelen voor je lichaam zou hebben.
Het fijne weet ik er ook niet van maar vrij interessant om te zien dat Machida het nog steeds
doet terwijl het wellicht juist tegen je werkt op het niveau waarop Machida vecht.
Zeker nu hij het tegen Jones moet opnemen heeft hij alle kleine advantages nodig die hij krijgen kan.
Lijkt me inderdaad een hele goede keus. Knokken bij Greg Jackson was toch ook niet verkeerd geweest?quote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Vet, hij gaat dus samen trainen met Ray Sefoquote:
Bader en Couture zijn toch beiden niet van het caliber (formaat) Lesnar als het op worstelen aankomt. Dat vind ik toch wel opmerkelijk aan zijn keuze.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair had toen toch die afspraak met GG dat het management de vechter sowieso betaalde en GG dan achter de betaling van de organisatie aan zou gaan? Of was dat alleen voor zijn MMA-partijen?
Verder geen verkeerde keuze van hem om bij Couture te gaan trainen. Veel goeie wrestlers van zijn gewichtsklasse heeft 'ie niet tot zijn beschikking maar ik denk dat Couture zelf en Bader hem wel één en ander aan TDD kunnen bijspijkeren.
Struve, you know what to do next
En gratis iPhone + iPad voor The Reemquote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Formaat niet, caliber .. heeft Couture niet (veel) meer bereikt met zijn greco roman background?quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Bader en Couture zijn toch beiden niet van het caliber (formaat) Lesnar als het op worstelen aankomt. Dat vind ik toch wel opmerkelijk aan zijn keuze.
True.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Jajong het volgende:
die camps hebben altijd pure worstelaars onder contract puur om dat aspect te trainen. En dat hoeven niet eens MMA-ers te zijn.
quote:Voormalig topbokser Joe Frazier is gisteren overleden. Hij is 67 jaar geworden. Zijn dood komt enkele dagen na de bekendmaking dat hij leed aan leverkanker.
Frazier overleed thuis in de Amerikaanse stad Philadelphia. Dat maakte zijn familie vannacht bekend. De diagnose leverkanker werd pas vorige maand gesteld. De laatste week verbleef hij voornamelijk in een hospice.
Joe Frazier behoort tot de grootheden uit de bokssport. Hij won goud op de Olympische Spelen van 1964 en was wereldkampioen in de categorie zwaargewicht. Hij schreef geschiedenis door, in 1971, als eerste Mohammed Ali te verslaan. Dat gebeurde in de zogeheten 'Fight of the Century', een evenement dat wereldwijd live op tv werd uitgezonden.
Naderhand zou hij nog tweemaal van Ali verliezen, waaronder de beruchte 'Thrilla in Manila', uitgevochten in de hoofdstad van de Filipijnen.
Awesome!quote:
epischquote:
Interessant! In een vorige podcast van Rogan hadden ze het ook over een gozer in MMA die steroids gebruikte in het verleden en helemaal naar de klote is gegaan. Ik zou er nooit aan durven in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:04 schreef Fenomeno het volgende:
Rory MacDonald out met injury voor ufc 140
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:22 schreef Fyodor het volgende:
Als je nog even een epische video wilt zien:
Oh crap.... ik ga er nog serieus op in ook!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef roepdeman het volgende:
Als er al iemand in hoort te staan is het Brock Lesnar. Geen troll ambities, maar als je ziet wat er op zijn CV prijkt dan is dat toch wel een potentiële #1.
Hij is iemand die zichzelf altijd met de beste van de wereld heeft kunnen meten. Dat vind ik wel bewonderenswaardig.
22.00 volgens mij. Current time ET: 12.49pmquote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij begint de UFConFOX press conference om 19:00 uur
http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-pre-pc-110911
Of is het nou 22:00 uur?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij begint de UFConFOX press conference om 19:00 uur
http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-pre-pc-110911
Eensch. Daarom zou ik Alexander Karelin meer terecht vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef Jajong het volgende:
Please guys, hou es op met dat topic te vervuilen. Jullie komen een beetje over als gefrustreerde fanboys. MMA staat in zijn kinderschoenen, heeft amper legacy en hoort niet thuis in een discussie over de beste sporters aller tijden.
Waarom die 5? De Main Card is toch alleen titlefight? Kan nergens vinden waar er onderscheid wordt gemaakt tussen de rest? Of ga je gewoon van fight-order uit ofzo....?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Cain Velasquez vs. Junior dos Santos
Ben Henderson vs. Clay Guida
Dustin Poirier vs. Pablo Garza
Cub Swanson vs. Ricardo Lamas
Clay Harvison vs. DaMarques Johnson
Alleen 5 bovenstaande fights tellen mee voor TuP #2.. just so we are clear.
Lol, al bij de eerste 2 UP'ers zijn er 5 fights verschillend
Om onzinnige discussie en opmerkingen te voorkomen over welke fights belangrijker zijn dan andere die 5. Simpel as that.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom die 5? De Main Card is toch alleen titlefight? Kan nergens vinden waar er onderscheid wordt gemaakt tussen de rest? Of ga je gewoon van fight-order uit ofzo....?
Ja maar waarom die 5? Beetje aparte redenering. Waarom niet deze 5? http://www.sherdog.com/news/articles/1/UFC-on-Fox-1-Preview-36993 Denk dat mensen deze mensen ook eerder kennen. De eerst 3 lijken me logisch maar de rest... Who gives a fuck about Clay Harvison als Kid aan 't vechten is...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Om onzinnige discussie en opmerkingen te voorkomen over welke fights belangrijker zijn dan andere die 5. Simpel as that.
quote:Starting in 2012, preliminary fights will be aired live on FUEL TV and FX. The scraps that would normally stream on Facebook will go to FUEL, while the prelims that were broadcasted on Spike TV will now air on FX.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
+
UFC Will Bombard FOX Family in 2012
[..]
Zorg dat je in dit topic bent tijdens het gevecht en iemand geeft je wel een stream..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Extace het volgende:
Hallo mensen, onlangs kwam ik erachter dat Alistair Overeem tegen Brock Lesnar gaat vechten voor de UFC op 30 December 2011. Nu was mijn vraag of iemand een idee heeft of je dit via een livestream kunt bekijken PPV vind ik hartstikke ok maar ik heb geen credit card dus als er geen andere mogelijkheid is zal het illegaal moeten misschien via sopcast ofzo? Iemand enig idee wat info zou zeer geapprecieerd worden.
Welkom!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Extace het volgende:
Hallo mensen, onlangs kwam ik erachter dat Alistair Overeem tegen Brock Lesnar gaat vechten voor de UFC op 30 December 2011. Nu was mijn vraag of iemand een idee heeft of je dit via een livestream kunt bekijken PPV vind ik hartstikke ok maar ik heb geen credit card dus als er geen andere mogelijkheid is zal het illegaal moeten misschien via sopcast ofzo? Iemand enig idee wat info zou zeer geapprecieerd worden.
Dat is heel erg balen! Ik ga hem mooi met wat MMA maten van mij live kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Jajong het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik op de Molukken zit tijdens Overeem - Lesnar.. In de rimboe, zonder internet. En daar baal ik best wel van.
Even uitzoeken rond welke tijd in Nederland het gevecht begint en dan ben ik erbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zorg dat je in dit topic bent tijdens het gevecht en iemand geeft je wel een stream..
Streams zijn gewoon via internet pagina's, geen sopcast, wel aan te raden om de veetle plugin te installeren.
Ach ja, maar ben dan wel bij mijn familie die ik nog nooit heb gezien en kan ik zien waar mijn roots liggen plus het is daar dan 30+ graden en zit op een Bounty-eiland dus mag eigenlijk niet klagenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is heel erg balen! Ik ga hem mooi met wat MMA maten van mij live kijken!
Waarschijnlijk de maincard om 03.00, main event zal dan tussen 04.30 en 06.30 ergens zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Extace het volgende:
[..]
Even uitzoeken rond welke tijd in Nederland het gevecht begint en dan ben ik erbij.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:37 schreef Jajong het volgende:
Ik weet niet man, ik ben helemaal niet hyped voor Cain vs. JDS. Ze zijn allebei zo nietszeggend. Vooral Cain heeft de persoonlijkheid van een bakje magere kwark, echt zo saai...
"hier speel ik m'n videogames"quote:
Ach, niks mis met product placementquote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"hier speel ik m'n videogames"
En dan zien we heel 'toevallig' UFC Undisputed 2010 uitgestald bovenop de stapel staan
Pas even op met je font gebruik. Je hebt nu een font gekozen wat ik niet heb, waardoor het er korrelig uitziet doordat het gereplaced wordt.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Dacide het volgende:
Liebe Leute, hoe gaat het hier nog? Gaat in rap tempo, de hedendaagse mma topics op fok.
Lang niet meer hier geweest... (nog altijd even druk met www.mixfight.nl en sinds kort mijn nieuwe eigen website project: www.zerolatency.nl )
Steeds meer users in het topic, gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Dacide het volgende:
Liebe Leute, hoe gaat het hier nog? Gaat in rap tempo, de hedendaagse mma topics op fok.
Lang niet meer hier geweest... (nog altijd even druk met www.mixfight.nl en sinds kort mijn nieuwe eigen website project: www.zerolatency.nl )
twitter:danawhite twitterde op donderdag 10-11-2011 om 08:03:07Done!!!! The votes have been counted and @BrittneyPalmer is back! reageer retweet
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
twitter:danawhite twitterde op donderdag 10-11-2011 om 08:03:07Done!!!! The votes have been counted and @BrittneyPalmer is back! reageer retweet
'Die GG dude Siyar'quote:Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Geo3kant het volgende:
Die GG dude Siyar die wss naar de UFC komt zit in TUF(dude waar jullie het laatst over hadden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bisping was weer gewoon Bisping, serieus Miller doet af en toe grappig maar wel op een leuke manier. Bisping laat keer op keer zijn ware aard zien lijkt het wel. Eén van de weinige vechters waar ik echt een hekel aan heb (en dat zijn er maar heel weinig...).Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Votes?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
Het AS deel was idd bullshit en een troll-reactie op mensen die Ali de GOAT sporter vinden, want dat is hij in mijn ogen absoluut niet, dan denk ik eerder aan gasten als Jordan en Maradona. Mensen die in teamsporten zo verschrikkelijk uitblonken dat ze een heel team naar een nieuw niveau brachten.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef Jajong het volgende:
Dat je AS noemt in beste sporter ooit en wat je zegt over Fedor getuigt namelijk of van een hoog troll gehalte of van 0,0 kennis van zaken.
Je leest teveel op 't Sherdog forum mee. Besef je wel wat 'ducken' in houdt?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het AS deel was idd bullshit en een troll-reactie op mensen die Ali de GOAT sporter vinden, want dat is hij in mijn ogen absoluut niet, dan denk ik eerder aan gasten als Jordan en Maradona. Mensen die in teamsporten zo verschrikkelijk uitblonken dat ze een heel team naar een nieuw niveau brachten.
Over Fedor was ik wel serieus, die is op een bepaald punt absoluut de beste van de wereld geweest, maar heeft imo te veel mensen geduckt en te veel tegen cans gevochten, terwijl er genoeg serieuze competitie was, om de P4P GOAT te zijn
Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je leest teveel op 't Sherdog forum mee. Besef je wel wat 'ducken' in houdt?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij dit vrouwke.. of .. de UFC Brazil presentatrice, zelfde als Rachel Lea doet, is een filmpje van op youtube soort ufc cribs met Anderson Silva. Dat vrouwke of die hierboven is het volgens mij.
..
Hij heeft iig Overeem 2 jaar geducked.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:
Je leest teveel op 't Sherdog forum mee. Besef je wel wat 'ducken' in houdt?
Pride was ook beter. Qua HW's iig. Maar niveau van zo'n jonge sport van 10 jaar geleden met de UFC van nu is natuurlijk dom, en zou je niet eens moeten bezigen. Maar als je naar HW divisies van Pride en UFC in de heyday van Fedor bekijkt is 't nogal duidelijk dat Pride met afstand wint. De top HW's van toen in Pride zijn iig nog een klein beetje relevant nu, als je 't vergelijkt met de HW's van de UFC in die tijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.
Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.
Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
Ben het voor het grootste gedeelte met je eens. De beste HW ooit, de beste MMA vechter ooit denk ik niet... Daarvoor zijn nu twee anderen te goed bezig. Overigens kwam het door de regels dat hij van Arona won (wel een close gevecht) en aan de andere kant: mochten stoten op de grond zijn toegestaan destijds....quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.
Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.
Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
Dat bedoel ik dusquote:
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.quote:Qua HW's iig. Maar niveau van zo'n jonge sport van 10 jaar geleden met de UFC van nu is natuurlijk dom, en zou je niet eens moeten bezigen. Maar als je naar HW divisies van Pride en UFC in de heyday van Fedor bekijkt is 't nogal duidelijk dat Pride met afstand wint. De top HW's van toen in Pride zijn iig nog een klein beetje relevant nu, als je 't vergelijkt met de HW's van de UFC in die tijd.
Natuurlijk zijn het zinloze discussies. Maar jij begon met zeggen dat mensen die iemand anders dan Fedor als MMA GOAT zien, trollen of niet weten waar ze het over hebben.quote:P4P en GoaT zijn trouwens nutteloze discussies in mijn ogen, maar soms wel leuk om te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Toch denk ik dat een prime CC of Nog het makkelijk van prime Mir had gewonnen, maar goed dat is slechts speculeren.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection. En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef n00cL30n het volgende:
Wat Vera zijn finish betreft:
Mir komt net terug na zijn crash, mist nog alle motivatie, maar vindt dat hij weer terug moet keren in de Octagon.
Neemt een match aan, maar is er gewoon totaal niet klaar voor. *Klats* Vera finisht hem.
Dit was wel het gevecht waardoor hij in ene een reality check kreeg.
Ik denk ook, dat Mir nu Vera finaal af zou maken, indien er ooit een rematch zou komen.
Wat nou uit de context? Je had het toch over heavyweight uit de Pride-era die NU relevant zijn, en dat Pride-heavyweights relevanter zijn dan UFC heavyweights uit die tijd? Mir is een UFC Heavyweight die in de Pride-era kampioen was, en hij is nu relevanter in MMA dan vrijwel alle Pride-heavyweights.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Jajong het volgende:
Splackavellie als je uit context gaat quoten heeft 't weinig zin om te reageren denk ik. En helemaal als je met MMAth aan komt zetten. Brandon Vera heeft Mir gefinished. Nu jij weer.
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection.
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.quote:En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Slechtste partij aller tijden is Kimbo Slice vs Houston Alexander
Kimo Leopoldo vs Dan Severn (Pride 1, uitkomst: draw) verdient ook een eervolle vermeldingquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.
Die had ie tijdens het gevecht dus wel. Nagekeken en dat had ie niet, my bad. Maar binnen een paar weken genezen? Als je 2/3 weken van te voren 5 dagen in 't ziekenhuis ligt kan je mij niet vertellen dat je daar geen last van hebt na 3 weken. En een jaar niet kunnen lopen? Hij heeft iets meer dan een jaar niet gevochten, dat is heel wat anders. En true, ik was Mir vergeten bij die vergelijking, maar dat komt omdat hij toch nooit meer kampioen zal worden. En als Nog Schaub kan KO'en, kan hij dat zeker ook met Mir.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.
Maar we zullen in de rematch zien dat Mir de betere is.
[..]
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.
Man: Kimbo is de beste! Hij verslaat iedereen!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)w-mainstream-is-mma/
"Can you name one MMA fighter?"
"Kimbo Slice"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |