epischquote:
Interessant! In een vorige podcast van Rogan hadden ze het ook over een gozer in MMA die steroids gebruikte in het verleden en helemaal naar de klote is gegaan. Ik zou er nooit aan durven in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:04 schreef Fenomeno het volgende:
Rory MacDonald out met injury voor ufc 140
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:22 schreef Fyodor het volgende:
Als je nog even een epische video wilt zien:
Oh crap.... ik ga er nog serieus op in ook!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef roepdeman het volgende:
Als er al iemand in hoort te staan is het Brock Lesnar. Geen troll ambities, maar als je ziet wat er op zijn CV prijkt dan is dat toch wel een potentiële #1.
Hij is iemand die zichzelf altijd met de beste van de wereld heeft kunnen meten. Dat vind ik wel bewonderenswaardig.
22.00 volgens mij. Current time ET: 12.49pmquote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij begint de UFConFOX press conference om 19:00 uur
http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-pre-pc-110911
Of is het nou 22:00 uur?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij begint de UFConFOX press conference om 19:00 uur
http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-pre-pc-110911
Eensch. Daarom zou ik Alexander Karelin meer terecht vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef Jajong het volgende:
Please guys, hou es op met dat topic te vervuilen. Jullie komen een beetje over als gefrustreerde fanboys. MMA staat in zijn kinderschoenen, heeft amper legacy en hoort niet thuis in een discussie over de beste sporters aller tijden.
Waarom die 5? De Main Card is toch alleen titlefight? Kan nergens vinden waar er onderscheid wordt gemaakt tussen de rest? Of ga je gewoon van fight-order uit ofzo....?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Cain Velasquez vs. Junior dos Santos
Ben Henderson vs. Clay Guida
Dustin Poirier vs. Pablo Garza
Cub Swanson vs. Ricardo Lamas
Clay Harvison vs. DaMarques Johnson
Alleen 5 bovenstaande fights tellen mee voor TuP #2.. just so we are clear.
Lol, al bij de eerste 2 UP'ers zijn er 5 fights verschillend
Om onzinnige discussie en opmerkingen te voorkomen over welke fights belangrijker zijn dan andere die 5. Simpel as that.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom die 5? De Main Card is toch alleen titlefight? Kan nergens vinden waar er onderscheid wordt gemaakt tussen de rest? Of ga je gewoon van fight-order uit ofzo....?
Ja maar waarom die 5? Beetje aparte redenering. Waarom niet deze 5? http://www.sherdog.com/news/articles/1/UFC-on-Fox-1-Preview-36993 Denk dat mensen deze mensen ook eerder kennen. De eerst 3 lijken me logisch maar de rest... Who gives a fuck about Clay Harvison als Kid aan 't vechten is...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Om onzinnige discussie en opmerkingen te voorkomen over welke fights belangrijker zijn dan andere die 5. Simpel as that.
quote:Starting in 2012, preliminary fights will be aired live on FUEL TV and FX. The scraps that would normally stream on Facebook will go to FUEL, while the prelims that were broadcasted on Spike TV will now air on FX.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
+
UFC Will Bombard FOX Family in 2012
[..]
Zorg dat je in dit topic bent tijdens het gevecht en iemand geeft je wel een stream..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Extace het volgende:
Hallo mensen, onlangs kwam ik erachter dat Alistair Overeem tegen Brock Lesnar gaat vechten voor de UFC op 30 December 2011. Nu was mijn vraag of iemand een idee heeft of je dit via een livestream kunt bekijken PPV vind ik hartstikke ok maar ik heb geen credit card dus als er geen andere mogelijkheid is zal het illegaal moeten misschien via sopcast ofzo? Iemand enig idee wat info zou zeer geapprecieerd worden.
Welkom!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Extace het volgende:
Hallo mensen, onlangs kwam ik erachter dat Alistair Overeem tegen Brock Lesnar gaat vechten voor de UFC op 30 December 2011. Nu was mijn vraag of iemand een idee heeft of je dit via een livestream kunt bekijken PPV vind ik hartstikke ok maar ik heb geen credit card dus als er geen andere mogelijkheid is zal het illegaal moeten misschien via sopcast ofzo? Iemand enig idee wat info zou zeer geapprecieerd worden.
Dat is heel erg balen! Ik ga hem mooi met wat MMA maten van mij live kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Jajong het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik op de Molukken zit tijdens Overeem - Lesnar.. In de rimboe, zonder internet. En daar baal ik best wel van.
Even uitzoeken rond welke tijd in Nederland het gevecht begint en dan ben ik erbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zorg dat je in dit topic bent tijdens het gevecht en iemand geeft je wel een stream..
Streams zijn gewoon via internet pagina's, geen sopcast, wel aan te raden om de veetle plugin te installeren.
Ach ja, maar ben dan wel bij mijn familie die ik nog nooit heb gezien en kan ik zien waar mijn roots liggen plus het is daar dan 30+ graden en zit op een Bounty-eiland dus mag eigenlijk niet klagenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is heel erg balen! Ik ga hem mooi met wat MMA maten van mij live kijken!
Waarschijnlijk de maincard om 03.00, main event zal dan tussen 04.30 en 06.30 ergens zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Extace het volgende:
[..]
Even uitzoeken rond welke tijd in Nederland het gevecht begint en dan ben ik erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |