Jordan en Merckxs waren de besten in de tijd dat het een bijna nationale sport was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Ali was goed, maar om hem de beste sportman van de eeuw te vinden?
Laat Michael Jordan, Eddy Merckx, Pele, etc. het niet horen...
Volgens mij is Jordan juist hét voorbeeld van een sportman die bijdroeg aan het mondialiseren van zijn sport. Zonder Jordan was basketbal in de VS wat korfbal hier is. Hij heeft bijna eigenhandig basketbal aantrekkelijk voor iedereen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jordan en Merckxs waren de besten in de tijd dat het een bijna nationale sport was.
Wel helden voor me maar Ali overstijgt het.
Laten we wel wezen, Merckx versloeg wielrenners uit meer landen dan waar Ali tegen bokste. En dan bedoel ik alleen de echte toppers zoals bv Thevenet en Zoetemelk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jordan en Merckxs waren de besten in de tijd dat het een bijna nationale sport was.
Wel helden voor me maar Ali overstijgt het.
Tja omdat ie aan de doping was?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Ericr het volgende:
Carl Lewis, love or hate him maar Lewis was gewoon 1 van de grootste iconen van de moeder aller sporten.
Meer dan uitgekauwd onderwerp, de middelen waar het om ging waren middelen die buiten competitie gebruikt mochten worden zoals efedrine en pseudo-efedrine die in die tijd in allerlei anti hoestmiddelen te vinden waren en eveneens in allerlei kruidenmengsels. Ik zeg niet dat hij die middelen niet met opzet innam maar het is van een hele andere orde dan betrapt worden op anabolen steroiden of andere spierversterkende middelen.quote:
Dat ik moet reageren met "WIE?!?!?" geeft al aan dat die uitspraak niet klopt...quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef Fenomeno het volgende:
Anderson Silva is dominanter dan Ali ooit was.
Ali deed MMA ?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ik moet reageren met "WIE?!?!?" geeft al aan dat die uitspraak niet klopt...
nee, maar iedereen, ook al heb je geen ene klap met welke sport dan ook, heeft van Ali gehoord.quote:
Als je dan een MMA fighter noemt, neem dan iig de GOATquote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef Fenomeno het volgende:
Anderson Silva is dominanter dan Ali ooit was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Als je dan een MMA fighter noemt, neem dan iig de GOATFedor heeft jarenlang alleen cans gevochten imo, hij was toen hij in Japan vocht absoluut de beste HW van de wereld met overwinningen tegen Cro Cop en Big Nog. Maar vanaf 2006 heeft hij amper tegen tegenstanders van wereldklasse gevochten. Anderson Silva en ook GSP vechten elke keer dat ze vechten tegen wereldklasse tegenstanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thevenet. Die die gaf later toe gedoped te zijn geweestquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Merckx versloeg wielrenners uit meer landen dan waar Ali tegen bokste. En dan bedoel ik alleen de echte toppers zoals bv Thevenet en Zoetemelk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |