quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar Chris Leben heeft nog nooit een saai gevecht gehad en GSP zo goed als elk gevecht dus dat zit wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Jawel joh. Zijn GnP is sick.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoop niet dat Muņoz in wrestling mode schiet...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Over mijn betsHoeveel ben je up tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Mag van mij best maar dan wel over gaan op GnPquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoop niet dat Muņoz in wrestling mode schiet...
Dat welquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mag van mij best maar dan wel over gaan op GnP..
Mooi nummer, maar als walk in bij je MMA fight? ........ En dat met 'The Cripler' als nicknamequote:
Zijn echt poeptraag de laatste tijd.. van de week ook veel systeem gezeikquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Unibet heeft pas 1 fight verwerkt![]()
Zal morgen een overzicht posten
Vind ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
Wordt Leben niet wat overgewaardeerd nu met zijn win over Wanderlei?
Ja.. dat is een beetje vreemdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar als walk in bij je MMA fight? ........ En dat met 'The Cripler' als nickname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |