Doe je BJJ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,hequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Jajong het volgende:
En dan bedoel ik wat betreft de scheidsrechters en jurering he. Heb al veel kameraden genaaid zien worden daar.
Nee. Ik vind met pak trainen onzin als je voor MMA traint. Doe 't soms wel maar prefereer zonder.quote:
Ja, maar als je in de mount zit te stompen en de scheids stopt de partij en zet je weer rechtop dan wordt 't lastigquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,he
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Submission wrestling kan toch (no-gi)heb je vast ook genoeg scholen voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Maincard = tijd voor:
[ afbeelding ]
Oh en appelflap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
dat ie nog leeft!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Don King wants to promote MMA to compete with the UFC
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk toch af en toe dat ik naar Couture vs. Franklin zit te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:49 schreef Jajong het volgende:
nice callSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten zei jequote:
Never nooit niet, had ik maar NEC gepaktquote:
Hmm. Cope - Mills en Maguire - Edwards zou ik kijken. De rest kan je overslaan imo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
is de chat trouwens niet ideaal voor dit moment![]()
trouwens prelims, zonder spoilen, terugkijken waard overall?
Klopt, de heavyweight GP begint met allemaal gasten met het fysiek van Rob Broughton (qua zwembandjes).quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dat silvia en arlovski vannacht ook aan de bak moeten
Die heeft maar 2minuten nodig om een opponent te submittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Silva zal het ook niet erg vinden.. is langer geen Sonnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Jajong het volgende:
Nou, al mijn picks zullen wel fout zijn. Ergens hoop ik dat Leben wint, en dat ie een titleshot krijgt. Zou 't leuk vinden als Silva 'm weer mag vernederen...
quote:@Alistairovereem will stop by to make a medium-sized announcement on Monday's ep. of The MMA Hour.
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!quote:
hij gaat er ook wonenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft de gemeente Amsterdam overtuigd en onderhandelen nu met de UFC over een UFC Holland?
Ik denk ook gym info![]()
Nee. Dichtstbij was in Duitsland.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Ik geloof 8 pm E.T., dus het gebruikelijke nachtwerkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat moet hij? Pik ik die ook even mee
TAZ dacht ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Oh, las 't verkeerdquote:
UFC 99, man wat vetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te magerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland. Maar de card was erg matig en de co-main event ging niet door. Toch leuk om een keer mee te maken want het blijft UFC met de hele show er omheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
me jellyquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Ik had nét 1 week mijn 1e brilquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Een vriend en ik ook, maar vond de card ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:09 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te mager
NICE!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Klopt, als ik ooit weer eens ga dan zal ik wel met geld gaan smijten voor een goeie plaats want in Duitsland zal ik alleen maar naar het scherm te staren (waarbij ik mijn hoofd 90 graden naar rechts moest draaien).quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Zijn net op de helft johquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wees blij, want de card was al niet veel en het werd alleen maar slechter![]()
Op papier, yes mr White..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |