Hmm. Cope - Mills en Maguire - Edwards zou ik kijken. De rest kan je overslaan imo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
is de chat trouwens niet ideaal voor dit moment![]()
trouwens prelims, zonder spoilen, terugkijken waard overall?
Klopt, de heavyweight GP begint met allemaal gasten met het fysiek van Rob Broughton (qua zwembandjes).quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dat silvia en arlovski vannacht ook aan de bak moeten
Die heeft maar 2minuten nodig om een opponent te submittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Silva zal het ook niet erg vinden.. is langer geen Sonnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Jajong het volgende:
Nou, al mijn picks zullen wel fout zijn. Ergens hoop ik dat Leben wint, en dat ie een titleshot krijgt. Zou 't leuk vinden als Silva 'm weer mag vernederen...
quote:@Alistairovereem will stop by to make a medium-sized announcement on Monday's ep. of The MMA Hour.
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!quote:
hij gaat er ook wonenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft de gemeente Amsterdam overtuigd en onderhandelen nu met de UFC over een UFC Holland?
Ik denk ook gym info![]()
Nee. Dichtstbij was in Duitsland.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Ik geloof 8 pm E.T., dus het gebruikelijke nachtwerkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat moet hij? Pik ik die ook even mee
TAZ dacht ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Oh, las 't verkeerdquote:
UFC 99, man wat vetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te magerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |